последствия от изтощен акумулатор?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

последствия от изтощен акумулатор?

Мнениеот K22 » Чет 31 май 2007 7:45


Сложих си един стар акумулатор за през лятото..
И онази сутрин при опит да запаля след 2-3завъртания се получи следния ефект/дефект:
Първо изгасна радиото, после почнаха сами да се отварят ел. стъклата и след като запалих колата с допълнителен акумулатор дисплея на климатроника показваше минус 36 градуса околна температура :shock и не пускаше вентилатора на купето...След 5-6 километра каране всичко се нормализира.
Въпроса ми е, може ли умрелия акумулатор да предизвика по-големи трайни поразии?




Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Чет 31 май 2007 7:56


Да! Примерно да ти замине реле-регулатора, оттам в зависимост как изгори да вдигне напрежението и да почва да пука електрониката на колата...
Това е един от много лошите сценарий


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 31 май 2007 7:58


Тези малко ли са ти ? :wink:
Ако е много зле (има клетка на късо) може да натовари повече генератора и евентуално там някой диод (в изправителя) да даде фира.
Ако не си закъсал много финансово, сменяй с нов сега.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 31 май 2007 7:59


По големи едва ли но нямали да те дразни почти при всяко палене да ти дава ефекта който описваш :roll:
Купи си един акум. не е милиони все пак :wink:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 31 май 2007 8:01


Големите ядове идват от капризната процесорно базирана електроника.
Сценария е примерно следния.
Даваш на контакт всичко е ок захранване 12V. климатроника почва да си изчита сензорите и да си записва някои стойности в паметта.
Ти почваш да палиш сриваш захранването на 7V. той вместо 7градуса драсне -17(има си проверки, но все пак) и така всичко става каша.
***Това е само един примерен сценарий за обща представа. :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 31 май 2007 9:05


Големи проблеми няма да има, но какъв е смисъла? Хвърли го и си купи нов - не са толкова скъпи в крайна сметка.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 31 май 2007 15:02


Теодор написа:По големи едва ли но нямали да те дразни почти при всяко палене да ти дава ефекта който описваш :roll:
Купи си един акум. не е милиони все пак :wink:

Абе това ми го прави веднъж само като беше изтощен акумулатора.Имам си и читав и този също си го заредих.
Предната вечер ми прекъсна радиото при палене, да преместя колата но 2метра, но не му обърнах внимание.Питах какво може да стане, за да внимавам за в бъдеще


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 31 май 2007 16:13


а читавия за къде си го пазиш? да не предеди и да мина към партията на нечитавите :lol:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 31 май 2007 17:14


K22 написа:
Теодор написа:По големи едва ли но нямали да те дразни почти при всяко палене да ти дава ефекта който описваш :roll:
Купи си един акум. не е милиони все пак :wink:

Абе това ми го прави веднъж само като беше изтощен акумулатора.Имам си и читав и този също си го заредих.
Предната вечер ми прекъсна радиото при палене, да преместя колата но 2метра, но не му обърнах внимание.Питах какво може да стане, за да внимавам за в бъдеще
    Ами няма какво да стане, а и акум. се скапва от седене а не от каране ако всичко по зареждането е наред :wink:


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Пет 01 юни 2007 17:11


smurf написа:а читавия за къде си го пазиш? да не предеди и да мина към партията на нечитавите :lol:


все пак найстина акумулатора си има живот и в години...така че у вас и да си го пазиш той пак бавно си умира...дори незнам кое е по-вредно в случая - да седи у вас страдайки от саморазреждане или да е в колата при правилна експлоатация?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта