НОВИНИ oт cвeтa нa VW
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen обмисля строителството на нов завод в САЩ
09.07.2007 09:07
Слабият долар започва да се превръща в проблем пред европейските вносители на автомобили в САЩ.
Сега Volkswagen и другите от Стария континент продават своите модели в САЩ на по-ниски цени от тези на които продават в Европа.
Последното нарастване на еврото спрямо американския долар кара мениджърите на Volkswagen да обмислят построяването на нов завод в САЩ за да решат проблема с ниския долар.
Според боса на VW Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn), е много възможно в скоро време фирмата да започне изграждането на нов завод в САЩ. Пред списание Focus Винтеркорн заявява, че Volkswagen ще изгради втори свой център за управление в Детройт.
Плановете на VW са да продаде 6 милиона автомобили през 2008 г., с 300 хиляди повече от планираното за тази година. За да постигне тази цел, фирмата разчита най-вече на американския пазар и на пазарите в Китай и Индия.
09.07.2007 09:07
Слабият долар започва да се превръща в проблем пред европейските вносители на автомобили в САЩ.
Сега Volkswagen и другите от Стария континент продават своите модели в САЩ на по-ниски цени от тези на които продават в Европа.
Последното нарастване на еврото спрямо американския долар кара мениджърите на Volkswagen да обмислят построяването на нов завод в САЩ за да решат проблема с ниския долар.
Според боса на VW Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn), е много възможно в скоро време фирмата да започне изграждането на нов завод в САЩ. Пред списание Focus Винтеркорн заявява, че Volkswagen ще изгради втори свой център за управление в Детройт.
Плановете на VW са да продаде 6 милиона автомобили през 2008 г., с 300 хиляди повече от планираното за тази година. За да постигне тази цел, фирмата разчита най-вече на американския пазар и на пазарите в Китай и Индия.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Porsche, Volkswagen, MAN и Scania формират холдинг
09.07.2007 14:07
Porsche, Volkswagen и производителите на тежки автомобили MAN и Scania, ще формират нов холдинг, който да може да се противопостави на лидера в бранша - Toyota, съобщава Motor Authority.
Под ръководството на Венделин Видекинг (Wendelin Wiedeking), Porsche ще бъде начело на новата група, защото притежава контролния пакет от акциите във VW.
Общите активи на фирмите в новата група изпреварват тези на американските гиганти GM и Ford, но не и тези на Toyota. В момента се водят разговори за сливане между MAN, Scania и VW Commercial Vehicles.
Видекинг все още не е доволен от състоянието на VW, като счита, че в групата са нужни още промени към по-добро управление. По неговите думи пред Automotive New, „Засега VW все още не е в групата на гигантите - Toyota и GM, защото структурата на разходите им все още не е каквато трябва да бъде”.
Porsche притежава 31% от VW, а това означава, че Видекинг ще бъде начело на новия холдинг. Според информации в медиите, сега Видекинг разговарял с шефа на VW Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) за възможните нови смесени проекти, включително такива за хибридни технологии и електродвигатели.
09.07.2007 14:07
Porsche, Volkswagen и производителите на тежки автомобили MAN и Scania, ще формират нов холдинг, който да може да се противопостави на лидера в бранша - Toyota, съобщава Motor Authority.
Под ръководството на Венделин Видекинг (Wendelin Wiedeking), Porsche ще бъде начело на новата група, защото притежава контролния пакет от акциите във VW.
Общите активи на фирмите в новата група изпреварват тези на американските гиганти GM и Ford, но не и тези на Toyota. В момента се водят разговори за сливане между MAN, Scania и VW Commercial Vehicles.
Видекинг все още не е доволен от състоянието на VW, като счита, че в групата са нужни още промени към по-добро управление. По неговите думи пред Automotive New, „Засега VW все още не е в групата на гигантите - Toyota и GM, защото структурата на разходите им все още не е каквато трябва да бъде”.
Porsche притежава 31% от VW, а това означава, че Видекинг ще бъде начело на новия холдинг. Според информации в медиите, сега Видекинг разговарял с шефа на VW Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) за възможните нови смесени проекти, включително такива за хибридни технологии и електродвигатели.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen Polo Blue Motion с разход 3.8 л/100 км
20.07.2007 09:07
Чрез ново регулиране на електронния блок управляващ двигателя, конструкторите на VW успяха да снижат средния разход на дизеловия двигател 1.4 TDI с още една десета от литъра.
Така в дилърските центрове на VW вече се появи Polo BlueMotion с още по-нисък разход на гориво. Досега производителите даваха на малкото Polo с „чист” дизел среден разход от 3.9 литра на 100 км. Новата стойност вече ще бъде 3.8 литра на 100 км.
Polo BlueMotion е продължител на тенденциите заложени при малките модели на VW за снижаване на разхода на гориво. Двигателят е с обем 1422 см3 и има три цилиндъра. Сега в най-новият си вариант този двигател вече стандартно е с променлива геометрия на лопатките на турбината, с нов електронно управляван EGR вентил и по-добро охлаждане на отпадните газове.
Най-високата мощност от 59 kW се достига при 4000 об/мин, максималният въртящ момент от 195 Nm е достъпен още при 1900 об/мин. Polo Bluemotion има вредни емисии от въглероден двуокис само 103 г. на км, което е с 16 г. по-малко в сравнение със стандартното Polо 1.4 TDI (59 kW). Сега неотменна част от оборудването е и филтър за твърдите частици.
Промени има и в скоростната кутия. Превключването между 3 и 5 скорост е удължено с 12 до 24%. Макар това да отнема част от динамиката на автомобила, позволява на двигателя да работи при по-оптимални обороти и да има по-нисък разход. Нови са и джантите с размер 14 цола, изработени от много лека сплав. Гумите са също специални за този модел с по-ниско съпротивление.
Новото Polо BlueMotion има и по-добра аеродинамика - cx=0,30. В задната част се е появил нов спойлер, който също помага за по-малко съпротивление на въздуха. Височината на колата е снижена с няколко милиметра отново с цел да намали съпротивлението. Polo BlueMotion вече се продава в Европа с начална цена 16 500 евро. От тази есен на пазара ще се появи и VW Golf BlueMotion.
20.07.2007 09:07
Чрез ново регулиране на електронния блок управляващ двигателя, конструкторите на VW успяха да снижат средния разход на дизеловия двигател 1.4 TDI с още една десета от литъра.
Така в дилърските центрове на VW вече се появи Polo BlueMotion с още по-нисък разход на гориво. Досега производителите даваха на малкото Polo с „чист” дизел среден разход от 3.9 литра на 100 км. Новата стойност вече ще бъде 3.8 литра на 100 км.
Polo BlueMotion е продължител на тенденциите заложени при малките модели на VW за снижаване на разхода на гориво. Двигателят е с обем 1422 см3 и има три цилиндъра. Сега в най-новият си вариант този двигател вече стандартно е с променлива геометрия на лопатките на турбината, с нов електронно управляван EGR вентил и по-добро охлаждане на отпадните газове.
Най-високата мощност от 59 kW се достига при 4000 об/мин, максималният въртящ момент от 195 Nm е достъпен още при 1900 об/мин. Polo Bluemotion има вредни емисии от въглероден двуокис само 103 г. на км, което е с 16 г. по-малко в сравнение със стандартното Polо 1.4 TDI (59 kW). Сега неотменна част от оборудването е и филтър за твърдите частици.
Промени има и в скоростната кутия. Превключването между 3 и 5 скорост е удължено с 12 до 24%. Макар това да отнема част от динамиката на автомобила, позволява на двигателя да работи при по-оптимални обороти и да има по-нисък разход. Нови са и джантите с размер 14 цола, изработени от много лека сплав. Гумите са също специални за този модел с по-ниско съпротивление.
Новото Polо BlueMotion има и по-добра аеродинамика - cx=0,30. В задната част се е появил нов спойлер, който също помага за по-малко съпротивление на въздуха. Височината на колата е снижена с няколко милиметра отново с цел да намали съпротивлението. Polo BlueMotion вече се продава в Европа с начална цена 16 500 евро. От тази есен на пазара ще се появи и VW Golf BlueMotion.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Работата по евтиния Volkswagen напредва
23.07.2007 08:07
Във Франкфурт Volkswagen ще покаже своя нова платформа, на която ще бъдат произвеждани бъдещи модели с ниска цена.
Платформата ще бъде представена на нова концепция, която вероятно ще е първият прототип на бъдещ модел, за който президентът на VW Мартин Винтеркорн твърди, че ще има цена под 8000 евро. Според плановете на VW този нов модел ще се появи до края на това десетилетие.
Освен под марката VW, подобни модели ще се продават и от други марки в групата, най-вероятно от Skoda и Seat. Последни информации от групата показват, че разработката на евтините модели вече напредва.
Говорител на групата VW дори заяви, че автомобилът може да се появи на пазара през 2009 г. и това ще бъде високо ефективна градска кола, която ще запази характерните белези и високото качество на модел на Volkswagen.
За да има отлики между идентичните модели разработвани и от Skoda и Seat, ще се заложи на разлики в оборудването, не толкова във външния вид.
В по-далечно бъдеще, новата платформа може да бъде използвана и за разработката на ултра-евтин автомобил, предназначен за специфични пазари, като източна Европа, Русия, Индия и Китай, където подобен автомобил би се конкурирал с Dacia Logan и бъдещи евтини модели на Toyota, Nissan и Fiat.
23.07.2007 08:07
Във Франкфурт Volkswagen ще покаже своя нова платформа, на която ще бъдат произвеждани бъдещи модели с ниска цена.
Платформата ще бъде представена на нова концепция, която вероятно ще е първият прототип на бъдещ модел, за който президентът на VW Мартин Винтеркорн твърди, че ще има цена под 8000 евро. Според плановете на VW този нов модел ще се появи до края на това десетилетие.
Освен под марката VW, подобни модели ще се продават и от други марки в групата, най-вероятно от Skoda и Seat. Последни информации от групата показват, че разработката на евтините модели вече напредва.
Говорител на групата VW дори заяви, че автомобилът може да се появи на пазара през 2009 г. и това ще бъде високо ефективна градска кола, която ще запази характерните белези и високото качество на модел на Volkswagen.
За да има отлики между идентичните модели разработвани и от Skoda и Seat, ще се заложи на разлики в оборудването, не толкова във външния вид.
В по-далечно бъдеще, новата платформа може да бъде използвана и за разработката на ултра-евтин автомобил, предназначен за специфични пазари, като източна Европа, Русия, Индия и Китай, където подобен автомобил би се конкурирал с Dacia Logan и бъдещи евтини модели на Toyota, Nissan и Fiat.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Семейството на VW Polo ще расте
25.07.2007 10:07
Volkswagen планира да разшири семейството на Polo, като добави нов кабрио-вариант, ново купе и MPV версия на малкия автомобил.
Новите модели ще бъдат създадени на базата на бъдещето поколение на Polo, което трябва да се появи през 2009 г.
Новите версии кабриолет и купе ще бъдат насочени към по-младите потребители, докато целевата група към която ще бъде насочен Polo MPV, ще са младите семейства. Бъдещите модели на VW ще бъдат в пряка конкуренция с автомобили като Ford Fusion и Fiat Idea.
Те ще бъдат с най-новите технологични системи на групата, като скоростната кутия DSG или икономичните и ефективни мотори тип TSI. Според What Car?, скоростната кутия DSG ще се комбинира с двигател TSI с мощност 170 к.с. при новото Polo GTi.
Сред другите двигатели можем да споменем новият бензинов агрегат с обем 1.2 литра и мощност 64 к.с. С вариантите на новото Polo ще бъдат предлагани и бензинови двигатели с обем 1.4 и 1.6 литра. Дизеловите варианти ще бъдат с обем 1.4 литра и мощност 69 и 84 к.с. и 1.9 литра 105 к.с. При новото поколение на Polo ще бъде предложена и хибридна опция.
25.07.2007 10:07
Volkswagen планира да разшири семейството на Polo, като добави нов кабрио-вариант, ново купе и MPV версия на малкия автомобил.
Новите модели ще бъдат създадени на базата на бъдещето поколение на Polo, което трябва да се появи през 2009 г.
Новите версии кабриолет и купе ще бъдат насочени към по-младите потребители, докато целевата група към която ще бъде насочен Polo MPV, ще са младите семейства. Бъдещите модели на VW ще бъдат в пряка конкуренция с автомобили като Ford Fusion и Fiat Idea.
Те ще бъдат с най-новите технологични системи на групата, като скоростната кутия DSG или икономичните и ефективни мотори тип TSI. Според What Car?, скоростната кутия DSG ще се комбинира с двигател TSI с мощност 170 к.с. при новото Polo GTi.
Сред другите двигатели можем да споменем новият бензинов агрегат с обем 1.2 литра и мощност 64 к.с. С вариантите на новото Polo ще бъдат предлагани и бензинови двигатели с обем 1.4 и 1.6 литра. Дизеловите варианти ще бъдат с обем 1.4 литра и мощност 69 и 84 к.с. и 1.9 литра 105 к.с. При новото поколение на Polo ще бъде предложена и хибридна опция.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Тунингова версия на Volkswagen Golf GTI
10.08.2007 08:08
H&R, тюнинговата компания специализирана в промени по окачването, представи свой вариант на Volkswagen Golf GTI.
Програмата за доработка на най-популярния хечбек на VW получи названието Project GTI. В доработката се включват промени в техническата част, но също така двуцветна каросерия и редица спортни и аеродинамични допълнения по нея.
Специалистите на H&R са преработили базовия двулитров турбодвигател с мощност 200 к.с. Промяната в блока на управление на двигателя е позволила мощността да доближи 250 к.с.
Автомобилът е получил съвършено ново окачване, нова изпускателна система и по-ефективни спирачки Brembo с перфорирани спирачни дискове.
Джантите са 18 цола от OZ Ultraleggera, а гумите Bridgestone са с размери 225/40.
В интериора на Volkswagen Golf Project GTI са се появили доста алуминиеви детайли, нови спортни седалки изработени от двуцветна естествена кожа. Аудиосистемата е Pioneer с DVD плейър.
10.08.2007 08:08
H&R, тюнинговата компания специализирана в промени по окачването, представи свой вариант на Volkswagen Golf GTI.
Програмата за доработка на най-популярния хечбек на VW получи названието Project GTI. В доработката се включват промени в техническата част, но също така двуцветна каросерия и редица спортни и аеродинамични допълнения по нея.
Специалистите на H&R са преработили базовия двулитров турбодвигател с мощност 200 к.с. Промяната в блока на управление на двигателя е позволила мощността да доближи 250 к.с.
Автомобилът е получил съвършено ново окачване, нова изпускателна система и по-ефективни спирачки Brembo с перфорирани спирачни дискове.
Джантите са 18 цола от OZ Ultraleggera, а гумите Bridgestone са с размери 225/40.
В интериора на Volkswagen Golf Project GTI са се появили доста алуминиеви детайли, нови спортни седалки изработени от двуцветна естествена кожа. Аудиосистемата е Pioneer с DVD плейър.
Последна промяна от DrugiaBliznak на Вто 14 авг 2007 13:28, променено общо 1 път.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Неофициални снимки на Volkswagen Golf VI
01.08.2007 10:08
Новата генерация на популярния Golf ще се представи през втората половина на 2008 г.
Както личи от най-новите „шпионски” снимки на модела, мениджментът на фирмата не е разрешил големи волности на дизайнерите и изненади няма да има.
Все пак, въпреки тежката маскировка се виждат нови неща в предната и в задната част на автомобила. Средната част на колата, вкл. и линията на прозорците изглежда сега, една година преди появата на модела, непроменена. Нова е формата на огледалата за обратно виждане.
По всичко изглежда, че задните светлини ще бъдат по-ниско от мястото на което сме свикнали да ги виждаме. В предните светлини ще има и LED секция, маската е опростена с четири хоризонтални ребра.
Вече се знае, че новият Golf VI ще бъде с новите двигатели TDI Common Rail, както и „чистата” версия на дизелов двигател BlueMotion, a през 2009 г. ще се появи и хибридна версия на VW Golf.
01.08.2007 10:08
Новата генерация на популярния Golf ще се представи през втората половина на 2008 г.
Както личи от най-новите „шпионски” снимки на модела, мениджментът на фирмата не е разрешил големи волности на дизайнерите и изненади няма да има.
Все пак, въпреки тежката маскировка се виждат нови неща в предната и в задната част на автомобила. Средната част на колата, вкл. и линията на прозорците изглежда сега, една година преди появата на модела, непроменена. Нова е формата на огледалата за обратно виждане.
По всичко изглежда, че задните светлини ще бъдат по-ниско от мястото на което сме свикнали да ги виждаме. В предните светлини ще има и LED секция, маската е опростена с четири хоризонтални ребра.
Вече се знае, че новият Golf VI ще бъде с новите двигатели TDI Common Rail, както и „чистата” версия на дизелов двигател BlueMotion, a през 2009 г. ще се появи и хибридна версия на VW Golf.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Къде VW Golf GTi се продава най-евтино?
11.07.2007 11:07
Глобализацията действа и на автомобилния пазар. Въпреки това цените на автомобилите остават доста различни в различните страни.
Дори един и същ модел понякога може да се продава с големи разлики в две съседни страни. Тук обаче трябва да кажем, че сравнението на продаваните модели в различни страни е доста условно, защото производителите винаги съобразяват продаваните коли с конкретните особености на всеки пазар и трудно могат да се намерят напълно идентични автомобили в различните страни.
Един автомобил обаче може да бъде обявен за „световна стока” и това е VW Golf GTi. Той се продава на пазарите буквално в цял свят, техническите му характеристики са едни и същи, дори оборудването не се различава съществено.
Това е дало повод на испанското издание Autoblog.Es да направи интересно сравнение на цените за които спортния Golf се продава по света.
В сравнението на испанците липсва цената за която VW Golf GTi се продава в България, затова сме допълнили тези данни. От сравнението излиза, че VW Golf GTi с неговите 200 к.с. можете да купите най-евтино в САЩ и Румъния, а най-скъпо ще ви излезе това удоволствие в Дания и Норвегия.
Разликите в цените идват главно от различните местни данъци и такси.
Ето данните на Autoblog.Es подредени от най-скъпите към най-евтините цени в евро за VW Golf GTi:
Дания – 55999, Норвегия 48708, Малайзия 43768, Португалия 40936, Финландия 38750, Исландия 38567, Ирландия 35610, Холандия 33965, Корея 31573, Великобритания 30332, Тайван 28746, испания 27990, Швеция 27028, Италия 26800, ЮАР 26541, Чехия 26415, Полша 26163, Германия 25415, Русия 25000, България 24400, Австралия 23686, Канада 20420, Мексико 20354, Япония 20087, Румъния 19086, САЩ 16527.
11.07.2007 11:07
Глобализацията действа и на автомобилния пазар. Въпреки това цените на автомобилите остават доста различни в различните страни.
Дори един и същ модел понякога може да се продава с големи разлики в две съседни страни. Тук обаче трябва да кажем, че сравнението на продаваните модели в различни страни е доста условно, защото производителите винаги съобразяват продаваните коли с конкретните особености на всеки пазар и трудно могат да се намерят напълно идентични автомобили в различните страни.
Един автомобил обаче може да бъде обявен за „световна стока” и това е VW Golf GTi. Той се продава на пазарите буквално в цял свят, техническите му характеристики са едни и същи, дори оборудването не се различава съществено.
Това е дало повод на испанското издание Autoblog.Es да направи интересно сравнение на цените за които спортния Golf се продава по света.
В сравнението на испанците липсва цената за която VW Golf GTi се продава в България, затова сме допълнили тези данни. От сравнението излиза, че VW Golf GTi с неговите 200 к.с. можете да купите най-евтино в САЩ и Румъния, а най-скъпо ще ви излезе това удоволствие в Дания и Норвегия.
Разликите в цените идват главно от различните местни данъци и такси.
Ето данните на Autoblog.Es подредени от най-скъпите към най-евтините цени в евро за VW Golf GTi:
Дания – 55999, Норвегия 48708, Малайзия 43768, Португалия 40936, Финландия 38750, Исландия 38567, Ирландия 35610, Холандия 33965, Корея 31573, Великобритания 30332, Тайван 28746, испания 27990, Швеция 27028, Италия 26800, ЮАР 26541, Чехия 26415, Полша 26163, Германия 25415, Русия 25000, България 24400, Австралия 23686, Канада 20420, Мексико 20354, Япония 20087, Румъния 19086, САЩ 16527.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen Golf GT Sport замества досегашните Golf GT и Golf Sport
26.05.2007 12:05
Volkswagen заменя моделите Golf Sport и Golf GT с един единствен изцяло нов модел - Golf GT Sport.
Този най-нов вариант има някои уникални характеристики, а също и по-добро оборудване в сравнение с моделите които замества.
Изцяло нова е радиаторната решетка изпълнена в черно, която е в стилистиката на GTI и R32. На каросерията може да се види и името на новата версия - GT Sport. Фаровете също са затъмнени, под тях има и фарове за мъгла интегрирани в предната броня при отворите за въздух. Джантите са 17 цолови, тип ClassiXs, а гумите са с размер 225.
Отзад правят впечатление двата хромирани накрайници на ауспуховата система. В задната част също има обозначение GT, за да бъде различаван този от стандартните модели на Golf. В интериора впечатлява качеството на изработка. Воланът е обшит с кожа, както и лостът за скоростите и ръчната спирачка. Предните седалки са спортни.
В оборудването има и сензорни фарове и чистачки. Двигателят е турбоTSI с обем 1.4 литра с мощност от 140 к.с. при базовите версии до 170 к.с. при най-силната версия. Този модел се предлага и с дизелов двигател TDI с обем 2.0 литра, който също има варианти на мощност от 140 до 170 к.с. Скоростната кутия е по избор шестстепенна механична или автоматична тип DSG.
26.05.2007 12:05
Volkswagen заменя моделите Golf Sport и Golf GT с един единствен изцяло нов модел - Golf GT Sport.
Този най-нов вариант има някои уникални характеристики, а също и по-добро оборудване в сравнение с моделите които замества.
Изцяло нова е радиаторната решетка изпълнена в черно, която е в стилистиката на GTI и R32. На каросерията може да се види и името на новата версия - GT Sport. Фаровете също са затъмнени, под тях има и фарове за мъгла интегрирани в предната броня при отворите за въздух. Джантите са 17 цолови, тип ClassiXs, а гумите са с размер 225.
Отзад правят впечатление двата хромирани накрайници на ауспуховата система. В задната част също има обозначение GT, за да бъде различаван този от стандартните модели на Golf. В интериора впечатлява качеството на изработка. Воланът е обшит с кожа, както и лостът за скоростите и ръчната спирачка. Предните седалки са спортни.
В оборудването има и сензорни фарове и чистачки. Двигателят е турбоTSI с обем 1.4 литра с мощност от 140 к.с. при базовите версии до 170 к.с. при най-силната версия. Този модел се предлага и с дизелов двигател TDI с обем 2.0 литра, който също има варианти на мощност от 140 до 170 к.с. Скоростната кутия е по избор шестстепенна механична или автоматична тип DSG.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Силно участие подготвя VW за изложението във Франкфурт
02.08.2007 08:08
През следващия месец във Франкфурт, Volkswagen ще представи повече от 50 (!) различни модели, осем от които ще имат там своята световна премиера.
Това са SUV модела Tiguan, шест модела оборудвани с икономичните и чисти двигатели BlueMotion и един нов минимодел с двигател разположен в задната част.
Шефът на VW Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) вече обяви, че VW ще произвежда нов модел разположен в сегмента под хечбека Fox. Този автомобил ще предлага място за четири души. Идеята е, ако и когато автомобилът стигне до серийно производство да струва около 5000 евро. Този нов малък модел се готви за някои пазари в Европа и развиващите се страни.
С въвеждането на шестте нови модели тип BlueMotion супер ефективните автомобили на VW ще станат девет. Все още не е ясно дали разработвания хибриден модел от VW и Porsche ще бъде показан на изложението.
02.08.2007 08:08
През следващия месец във Франкфурт, Volkswagen ще представи повече от 50 (!) различни модели, осем от които ще имат там своята световна премиера.
Това са SUV модела Tiguan, шест модела оборудвани с икономичните и чисти двигатели BlueMotion и един нов минимодел с двигател разположен в задната част.
Шефът на VW Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) вече обяви, че VW ще произвежда нов модел разположен в сегмента под хечбека Fox. Този автомобил ще предлага място за четири души. Идеята е, ако и когато автомобилът стигне до серийно производство да струва около 5000 евро. Този нов малък модел се готви за някои пазари в Европа и развиващите се страни.
С въвеждането на шестте нови модели тип BlueMotion супер ефективните автомобили на VW ще станат девет. Все още не е ясно дали разработвания хибриден модел от VW и Porsche ще бъде показан на изложението.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Бръмбарът се завръща?
03.08.2007 14:08
В Automedia.bg вече писахме, че на автомобилния салон във Франкфурт тази есен Volkswagen ще представи нов „народен” модел. Сега от Волфсбург съобщиха, че в средата на септември ще покажат концепция с името City Expert.
Явно във VW са разтревожени от световния успех на Logan, който вече ще се продава на 4 континента и също са се заели да измислят нещо предназначено за по неплатежоспособните автомобилисти по света.
Както разбираме, при концепцията на VW двигателят ще отиде отзад, там където беше при най-популярния модел на фирмата за всички времена – Бръмбарът. Този път обаче агрегатът ще бъде с водно охлаждане. Задвижвани най-вероятно ще бъдат също задните колела.
Засега е ясно, че моделът на VW който носи кодовото название A000, ще бъде максимално опростен. Ще бъде предназначен за четирима пътници.
Дизайнът засега е голямата тайна. Според запознати обаче, още от пръв поглед си личало, че двигателят е отзад, а не където сме свикнали да го виждаме при модерните модели на Volkswagen.
Списание Car разкрива някои подробности за бъдещия модел, който според техния израз „връща VW към неговите корени на производител на народни автомобили”.
Бъдещият сериен City Expert ще струва по-малко пари от Logan. Говори се за 5000 евро, но това ще бъде цената на версията за развиващите се страни, която ще бъде без много от необходимото оборудване и системи за Европа. Цената на европейската версия ще започва от 7500 евро.
Много важна характеристика ще бъде вариабилността на платформата. Това ще позволи да се предлагат различни типове каросерии за различните пазари.
Решението на VW е да предлага City Expert като хечбек с три врати в Европа, като хечбек с пет врати за пазара в Индия и като седан с четири врати в Китай. Двигателят ще бъде с три и с два цилиндъра за европейските пазари и с един цилиндър за пазарите на развиващите се страни.
Акумулаторът и радиаторът ще бъдат разположени в предната част на колата, но това няма да пречи на багажника. Все още не е ясно дали автомобилът ще предлага усилвател за кормилната система, защото предницата на колата ще бъде съвсем лека и може да се мине без усилване. За сметка на това поне при европейската версия е сигурно, че ще се предлага система за стабилизация ESP.Според Car, конструкцията ще бъде доста опростена и един автомобил ще се произвежда за 12 часа.
03.08.2007 14:08
В Automedia.bg вече писахме, че на автомобилния салон във Франкфурт тази есен Volkswagen ще представи нов „народен” модел. Сега от Волфсбург съобщиха, че в средата на септември ще покажат концепция с името City Expert.
Явно във VW са разтревожени от световния успех на Logan, който вече ще се продава на 4 континента и също са се заели да измислят нещо предназначено за по неплатежоспособните автомобилисти по света.
Както разбираме, при концепцията на VW двигателят ще отиде отзад, там където беше при най-популярния модел на фирмата за всички времена – Бръмбарът. Този път обаче агрегатът ще бъде с водно охлаждане. Задвижвани най-вероятно ще бъдат също задните колела.
Засега е ясно, че моделът на VW който носи кодовото название A000, ще бъде максимално опростен. Ще бъде предназначен за четирима пътници.
Дизайнът засега е голямата тайна. Според запознати обаче, още от пръв поглед си личало, че двигателят е отзад, а не където сме свикнали да го виждаме при модерните модели на Volkswagen.
Списание Car разкрива някои подробности за бъдещия модел, който според техния израз „връща VW към неговите корени на производител на народни автомобили”.
Бъдещият сериен City Expert ще струва по-малко пари от Logan. Говори се за 5000 евро, но това ще бъде цената на версията за развиващите се страни, която ще бъде без много от необходимото оборудване и системи за Европа. Цената на европейската версия ще започва от 7500 евро.
Много важна характеристика ще бъде вариабилността на платформата. Това ще позволи да се предлагат различни типове каросерии за различните пазари.
Решението на VW е да предлага City Expert като хечбек с три врати в Европа, като хечбек с пет врати за пазара в Индия и като седан с четири врати в Китай. Двигателят ще бъде с три и с два цилиндъра за европейските пазари и с един цилиндър за пазарите на развиващите се страни.
Акумулаторът и радиаторът ще бъдат разположени в предната част на колата, но това няма да пречи на багажника. Все още не е ясно дали автомобилът ще предлага усилвател за кормилната система, защото предницата на колата ще бъде съвсем лека и може да се мине без усилване. За сметка на това поне при европейската версия е сигурно, че ще се предлага система за стабилизация ESP.Според Car, конструкцията ще бъде доста опростена и един автомобил ще се произвежда за 12 часа.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
1 200 километра свобода с Volkswagen Golf BlueMotion
14.08.2007 г.
- Автомобилът излиза на пазара в края на тази година
Volkswagen разпространи първата официална информация за първия от шестте нови BlueMotion модела, които ще дебютират на салона във Франкфурт.
За изминаването на 100 километра, Golf BlueMotion се нуждае от 4.5 литра дизелово гориво, което е с 0.6 литра по- малко в сравнение със серийната версия на модела. В резултат на това, свободният пробег на автомобила преминава границата от 1 200 километра (резервоар 55 литра).
В същото време емисиите на CO2 са намалени от 135 на 119 грама на километър. Максималната мощност на двигателя е 77 кВт или 105 конски сили, а максималният му въртящ момент е 250 Нм.
14.08.2007 г.
- Автомобилът излиза на пазара в края на тази година
Volkswagen разпространи първата официална информация за първия от шестте нови BlueMotion модела, които ще дебютират на салона във Франкфурт.
За изминаването на 100 километра, Golf BlueMotion се нуждае от 4.5 литра дизелово гориво, което е с 0.6 литра по- малко в сравнение със серийната версия на модела. В резултат на това, свободният пробег на автомобила преминава границата от 1 200 километра (резервоар 55 литра).
В същото време емисиите на CO2 са намалени от 135 на 119 грама на километър. Максималната мощност на двигателя е 77 кВт или 105 конски сили, а максималният му въртящ момент е 250 Нм.
- russonera
- Мнения: 1121
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
"Фолксваген" се цели в разход литър на сто
Германската компания "Фолксваген" работи сериозно по производството на компактен автомобил, който да се нуждае от литър гориво, за изминаване на сто километра път, съобщи в интервю за вестник "Браушвайгер цайтунг" шефът на компанията Фердинанд Пийх. Новият модел се чака на пазара до четири години.
"Фолксваген" представи прототип на свръхикономичния си автомобил още през 2002 г. Колата беше оборудвана с 300 кубиков дизелов мотор с мощност 8.5 к.с., който използваше 0.89 нафта за изминаване на 100 км. През 2005 г. проектът беше замразен, тъй като едноместната кола би струвала 35 000 евро. Сега обаче компанията е намерила начин да поевтини автомобила до поносимите 5000 евро, обяви Пийх.
Същевременно "Фолксваген" продължава разработката си на икономичен автомобил на базата на мъника "Лупо". Целта е той да харчи под три литра дизелово гориво, каквото е сегашното постижение на колата. Това ще стана възможно чрез използването на двуцилиндров дизелов мотор. Новото "Лупо" може да се появи на пазара още през 2009 г.
Германската компания "Фолксваген" работи сериозно по производството на компактен автомобил, който да се нуждае от литър гориво, за изминаване на сто километра път, съобщи в интервю за вестник "Браушвайгер цайтунг" шефът на компанията Фердинанд Пийх. Новият модел се чака на пазара до четири години.
"Фолксваген" представи прототип на свръхикономичния си автомобил още през 2002 г. Колата беше оборудвана с 300 кубиков дизелов мотор с мощност 8.5 к.с., който използваше 0.89 нафта за изминаване на 100 км. През 2005 г. проектът беше замразен, тъй като едноместната кола би струвала 35 000 евро. Сега обаче компанията е намерила начин да поевтини автомобила до поносимите 5000 евро, обяви Пийх.
Същевременно "Фолксваген" продължава разработката си на икономичен автомобил на базата на мъника "Лупо". Целта е той да харчи под три литра дизелово гориво, каквото е сегашното постижение на колата. Това ще стана възможно чрез използването на двуцилиндров дизелов мотор. Новото "Лупо" може да се появи на пазара още през 2009 г.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Първи „шпионски” снимки на купето с 4 врати на VW
22.08.2007 14:08
Спортна луксозна лимузина или ако повече ви харесва купе с четири врати, това е все по-харесван тип автомобил.
Mercedes-Benz беше първи, който показа такъв модел на пазара – CLS. Porsche готви Panamera, Aston Martin - Rapide. Сега и Volkswagen вече тества свой модел луксозна лимузина или купе с 4 врати.
Автомобилът е произведен на базата на Volkswagen Passat. По отношение на цената той ще се нареди над Passat и под Phaeton. Явно при този пазен в тайна досега модел, вече се провеждат тестове и тези снимки направени в югозападната част на САЩ разкриват доста информация за бъдещия модел.
По-тежка маскировка имат предницата и задната част на колата. Много ясно обаче се вижда спортния силует на автомобила. Челното стъкло е силно наклонено, същото се отнася и за задното стъкло. Дизайнерите са снижили височината на колата чрез удължения покрив и подсилват визуално този ефект чрез снижената височина на страничните стъкла.
Въпреки маскировката отзад добре се виждат диодните светлини, които имат леко елипсовидна форма. Нови са и огледалата за обратно виждане с интегрирани мигачи, нещо което вече става стил при VW Group.
22.08.2007 14:08
Спортна луксозна лимузина или ако повече ви харесва купе с четири врати, това е все по-харесван тип автомобил.
Mercedes-Benz беше първи, който показа такъв модел на пазара – CLS. Porsche готви Panamera, Aston Martin - Rapide. Сега и Volkswagen вече тества свой модел луксозна лимузина или купе с 4 врати.
Автомобилът е произведен на базата на Volkswagen Passat. По отношение на цената той ще се нареди над Passat и под Phaeton. Явно при този пазен в тайна досега модел, вече се провеждат тестове и тези снимки направени в югозападната част на САЩ разкриват доста информация за бъдещия модел.
По-тежка маскировка имат предницата и задната част на колата. Много ясно обаче се вижда спортния силует на автомобила. Челното стъкло е силно наклонено, същото се отнася и за задното стъкло. Дизайнерите са снижили височината на колата чрез удължения покрив и подсилват визуално този ефект чрез снижената височина на страничните стъкла.
Въпреки маскировката отзад добре се виждат диодните светлини, които имат леко елипсовидна форма. Нови са и огледалата за обратно виждане с интегрирани мигачи, нещо което вече става стил при VW Group.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта