НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Сря 22 авг 2007 23:51


Второ поколение нa Phaeton въпреки загубите от първото

21.08.2007 09:08

Volkswagen Phaeton предизвиква доста противоречиви коментари още с появата си.

Автомобилът има цена съпоставима с тази на традиционно луксозните марки, в същото време носи марката на по-скромния VW. Макар с богато оборудване има по-стандартен дизайн, по-лоша динамика и доста по-високо тегло от „роднинския” Audi A8.

Изображение

Имаше период в който идваха и сигнали от VW, че производството на този луксозен седан може да бъде спряно. Сега обаче, от Волфсбург дават да се разбере, че скоро ще има ново поколение на Phaeton.

Стана ясно, че VW губи до 10 000 евро от всеки продаден Phaeton. Възможно е да има и известно забавяне на появата на следващото поколение на модела. Според представители на VW подготовката за това вървяла по разписание, но все още не може да се каже конкретна дата за премиерата на новия Phaeton.

Най-новите прогнози показват, че евентуалното серийно производство може да започне към края на 2010 г. Все още не е взето решение дали за новото поколение на флагмана на VW ще се използва удължената платформа на Audi A8/Bentley или по-малката платформа от A6.

Единственото ясно нещо около новия Phaeton e, че ще бъде произвеждан отново в уникалния „стъклен” завод в Дрезден, където сега се произвежда и първото поколение на модела.




Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 25 авг 2007 13:53


Volkswagen Golf VI – ново поколение или обстоен фейслифт?

23.08.2007 13:08

Вече е ясно, че новият Volkswagen Golf ще се появи на пазара през следващата година.

Ясно е обаче и друго, че това което ще видим през 2008 най-вероятно едва ли ще бъде изцяло ново поколение на популярния модел, а по-скоро доста основен фейслифт и модернизация.


Изображение

Сред очакваните промени са нови фарове с диодна секция. При техническите промени може би трябва да се започне от по-широката следа, която ще има обновения Golf. Ще бъдат монтирани и нови самонастройващи се амортисьори. Задните врати ще бъдат по-широки.

Сред новата моторизация трябва да споменем появата на новия бензинов двигател 1.2 TFSI (77 kW, 175 Nm), който ще допълни и сега предлагания 1,4 TSI с три различни мощности (90, 103 и 125 kW) Ще продължи да се монтира на бъдещия Golf и бензиновият двигател с обем 2.0 литра тип TFSI (147 kW). Засега в плановете на групата е запазване и на по-мощните 2.0 TFSI (195 kW) който познаваме от Audi S3 и 2.5 (220 kW) от R36.

Изображение

С новия Golf ще направят премиера и новите дизелови двигатели на групата VW, които ще имат система за впръскване от типа common-rail и ще заменят старите дизели тип помпа-дюза. Базисен ще бъде 1.6 TDI с две мощности – 66 и 77 kW. След това ще бъде 2.0 TDI също с две мощности (103 kW и 125 kW). След това, някъде към 2009 г. ще се появи и нов двулитров TDI с още по-голяма мощност - 150 кW.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 25 авг 2007 13:55


Жени класират любимите си автомобили

24.08.2007 16:08

Женският интернет сайт Evecars.com проведе първият конкурс за „Най-добър автомобил на годината”.

Автомобилите кандидатстващи за тази титла бяха разделени в девет под категории. В крайна сметка в общата класация с най-много гласове се оказва любимият на жените купе/кабриолет VW Eos.


Изображение

Той печели и в категорията за „Най-жесток кабриолет”. Членовете на журито са го избрали заради красивата му външност, комфорта, за това че е подходящ за ежедневно използване и заради неговия обем.

В категорията „Пръв автомобил”, журито на сайта Evecars.com е избрало за победител малкия Fiat Panda, който им харесва с доброто си поведение на пътя и удобството при паркиране.

В категорията „Малък и красив” дамите са избрали за победител Mini, а в категорията семейни автомобили се е наложил кросоувърът Nissan Qashqai. „Най-добър автомобил за да возиш децата до училище” е станал Citroen C4 Picasso. „Най-добър семеен SUV” е Hyundai Santa Fe, който се е наложил над Land Rover Freelander и Honda CR-V заради допълнителните седалки предлагани при нужда в багажника.

За „Най-добра спортна кола” е обявен Audi TT, изпреварил Mazda RX-8 и BMW 3-Series Coupe. „Най-подходящ автомобил за деловата жена” е BMW 3-Series седан, а „Най-екологичен автомобил” е Toyota Prius.

В журито на конкурса влизат седем жени редакторки в сайта Evecars.com и списание Autocar, а също и един мъж, редактор в списание WhatCar.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 25 авг 2007 13:57


Дизелова Jetta с пробег 900 000 км

24.08.2007 17:08

Американският отдел на групата Volkswagen откри в щата Охайо автомобилът с най-голям пробег между всички движещи се на територията на САЩ коли от немската марка с дизелов двигател.

Това е седан Jetta от 1986 г., който бил изминал над 562 000 мили или повече от 900 000 км. Дилърите на VW обстойно проверили автомобилът и потвърдили показателят на километража. Собственик на тази Jetta е Сил Шмид (Syl Schmid).

Изображение

Като награда за дългото ползване на колата, представителството на VW му дало да използва безплатно за 6 месеца SUV Touareg с десет цилиндров турбодизелов двигател.

Интересно е, че двигателят и дори ауспуховата система на Jetta били в отлично състояние и никога не били сменявани. Шмид уверява, че средният разход на неговия автомобил е 4.7 литра на 100 км.

Издирването на автомобилът на VW с дизелов двигател имащ най-дълъг пробег ставаше в рамките на акцията за пропагандиране на дизела в САЩ Diesel Heritage Search. За няколко месеца бяха постъпили заявки от около 200 автомобили на VW, като с най-дълъг пробег сред тях се оказа споменатата Jetta на Шмид.

Въобще най-старият дизелов двигател на лек автомобил VW все още функциониращ безотказно, бе открит на Golf Rabbit от 1977.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:04


Auto Bild подрежда марките по качество

27.08.2007 17:08

От 2001 година немският Auto Bild ежегодно оценява качеството на най-масовите в Европа автомобилни марки.

Оценката се прави на базата на седем групи характеристики. Auto Bild Qualitätsreport не засяга само новите модели, но и тези които са в експлоатация, но не по-стари от 8 години. Използват се базата данни от задължителните технически прегледи TÜV. Ето груповите характеристики на чиято база се оценява качеството на отделните марки.



1. Писмен въпросник за качеството на автомобилите на Auto Bild. Това е специален въпросник попълнен от 22 795 водачи, сами оценяващи сполучливостта на своя автомобил с оценка от 1 (най-добра) до 10 (най-лоша).



2. Какви са серийните повреди на дадена марка и има ли причини в сервизите да бъдат викани масово автомобили от даден модел?



3. Задължителните TUV (Technischen Überwachungsverein) прегледите и данните от повече от 7 милиона прегледи на 186 модела автомобили.



4. Специалните тестове на дадени модели извършвани от Auto Bild. Това са тестове в които за дълго време ( до изминаването на 100 000 km), се проследява поведението и състоянието на даден модел.



5. Мнението на читателите на списанието изразявано чрез писма и в интернет



6. Тестовете на сервизите. Фирмата DEKRA подготвя специален автомобил с „повреди” за Auto Bild и с него се посещават специализираните сервизи на дадената марка. Оценява се броят на отстранените повреди, качеството и цената на марковите сервизи в Германия.



7. Гаранцията която отделните марки дават на своите модели.



Оценките за тези 7 групи се дават от 1 до 5, като 1 е много добра, 2 е добра, 3 е средна, 4 е слаба и 5 е недостатъчна.



Ето крайното подреждане на марките според получените средни оценки, направено от Auto Bild за 2007 година:


1.Mazda – 2.14

2.Toyota – 2.29

3.Honda - 2.43

4.Suzuki – 2.67

5.Nissan – 2.71

6.Chevrolet – 2.75

7-10.Audi, Mercedes, Mitsubishi, Volvo – 2.83,

11-14.Hyundai, Opel, Skoda, Smart – 2.86

15.BMW – 3.0

16.VW – 3.29

17-18.Citroen, Seat – 3.33

19.Ford – 3.43

20.Kia – 3.67

21.Alfa Romeo – 3.83

22.Renault – 3.86

23-24.Fiat, Peugeot – 4.0


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:07


Известни са претендентите за „Европейски автомобил на 2008 г.
30.08.2007 12:08

Организаторите на ежегодният европейски конкурс „Автомобил на годината” публикуваха списък с претендентите за званието през 2008 г.

Изображение

В надпреварата ще участват 32 модела от които през ноември журито от 58 журналисти от 22 европейски страни ще избере седем финалисти. След определянето на финалистите ще се проведе вторият тур от конкурса и в началото на следващата година ще бъде определен „Европейският автомобил на годината 2008”.
Ето пълния списък на участващите в надпреварата автомобили през тази година:



Audi A5/S5, BMW X5, Chrysler Sebring, Citroën C-Crosser/Mitsubishi Outlander/Peugeot 4007, Daihatsu Materia, Dodge Nitro, Fiat 500, Fiat Bravo, Ford Mondeo, Honda CR-V, Hyundai i30, Jeep Patriot, Jeep Wrangler, Kia cee’d, Land Rover Freelander 2, Lexus LS460/600h, Mazda2, Mazda CX7, Mercedes C-Class, Nissan Qashqai, Nissan X-Trail, Opel Antara, Peugeot 308, Renault Laguna, Renault Twingo II, SsangYong Actyon, Skoda Fabia, Smart ForTwo, Subaru Impreza, Toyota Auris/Corolla, Volkswagen Tiguan, Volvo V70/XC70.



Този конкурс се провежда на Стария континент от 1964 г. Титлата Европейски автомобил на 2007 г. спечели компактният MPV Ford S-Max, а второ и трето място в миналогодишната надпревара заеха Opel Corsa и Citroen C4 Picasso.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:08


Volkswagen и Apple ще създават iCar?
31.08.2007 08:08

Volkswagen и Apple преговарят за евентуалното създаване на нова високотехнологична кола.

Ако подобен модел бъде създаден, той ще бъде с многобройни системи от най-ново поколение за забавление и комуникация.


Изображение

Шефовете на двете компании, Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) и Стив Джобс (Steve Jobs) са имали среща през тази седмица в Калифорния за да обсъдят евентуалното сътрудничество.

Представител на VW казва пред изданието Capital, че двете фирми се намират в началото на разговорите помежду си. Въпреки това обаче, според представителят на VW двете фирми вече са избрали име на бъдещия високотехнологичен автомобил - “iCar.”

Ако се стигне до споразумение и разработката получи зелена светлина, ще бъдат изработвани два варианта на този модел. Един за западните пазари и един по-евтин за развиващите се пазари и страни като Китай, Русия и Индия.

Трябва да напомним, че това няма да бъде първи проект за VW и Apple. През 2003 г. купувачът на всеки VW Beetle получаваше и един Apple iPod като част от специална промоция договорена между двете фирми.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:10


Porsche иска мажоритарен дял във VW?
03.09.2007 08:09

Porsche AG планира да увеличи дела си във VW до 51% в началото на следващата година, съобщава немският седмичник Der Spiegel.

Говорител на Porsche обаче заяви, че все още няма решение дали да бъде повишен делът на фирмата във VW, който сега е 31%. Финансовият директор на Porsche, Холгер Хертер (Holger Haerter), призна преди време, че има определени възможности при нужда делът на фирмата във VW да бъде повишен.

Според борсови експерти най-лесно това може да стане чрез изкупуване дела на провинциалното правителство на Долна Саксония във VW, който е 20%. Засега и провинциалното правителство и Porsche отричат подобни планове.

Изображение

Евентуалното придобиване на мажоритарен дял във VW ще позволи на Porsche да увеличи цялостната ефективност на производството си и да намали времето и разходите за разработка на нови модели, които да отговарят на влизащите в сила от 2012 г. изисквания за 130 г/км емисии от въглероден двуокис (C02).

Сега най-добрият в това отношение модел на Porsche - Cayman, има емисии от 222 г/км C02. SUV модел като Cayenne Turbo има емисии от 358 г/км.

Засега Porsche изключва използването на дизелови двигатели и работи заедно с Audi и Bosch по разработката на хибриден V8 двигател за Cayenne. Очаква се хибриден двигател да се появи и с новия модел Panamera.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:11


Eibach снабди Golf с ново окачване
03.09.2007 10:09

Volkswagen Golf от пето поколение е на пазара вече няколко години, но продължава да се продава много добре.

Тюнерите от немската фирма Eibach представиха нова модификация на модела, който са снабдили с нови джанти и ново окачване.

Изображение

Трудно е да се предложи нещо ново за един автомобил наричан еталон за своя клас или „класика в жанра”. Това е модел произвеждан 30 години и станал най-продавания на групата VW за всички времена.

Специалистите от Eibach са натрупали самочувствие от многобройните доработки на състезателни автомобили и участие дори във F1. В областта на окачването трудно можете да намерите по-добри от тях. Това им позволява с увереност да посегнат и на Golf, както във версия хечбек, така и комби, и да подготвят нов тюнинг пакет наречен Eibach Pro-Kit. При него окачването е на нови по-стегнати пружини, а пътният просвет е понижен с 30 мм.

Предлага се и още по-спортно настроено окачване Sportline, където пътният просвет е понижен с 50 мм. Тюнерите от Eibach предлагат и голям набор от нови джанти, както възможност да се разшири пътната следа на автомобила чрез системата Pro-Spacer.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:13


VW пуска новата малка кола през 2011
10.09.2007 07:09

Фолксваген активизира плановете по т.нар. New Small Family (новата малка фамилия), иновативен моделов ред с двигател разположен отзад и задно предаване.
Известна представа за това, какво ще представлява новата линия, трябва да даде концепцията с две врати „UP”, която ще бъде показана на салона във Франкфурт. Новата малка фамилия обаче, ще включва и автомобил с четири врати. Той се разработва под кодовото име „F 07“ и ще представлява нискобюджетната алтернатива на VW, която трябва да отговори на модели като Aygo на Toyota, който също се предлага и с четири врати. Междувременно се анализира и разработката на нов MPV, който носи работното име „Nano-Bus“ и може да бъде базиран върху същата платформа. На нея може да бъде монтиран и кабриолет.

Изображение
Шефът на групата VW Винтеркорн

Малкият VW със задно предаване може да се появи на пазара чак през 2011 година, според информация на изданието Automobilwoche. Всяка по-ранна дата би била доста спортна задача, казва пред изданието вътрешен на VW човек. Целевата цена на новия модел за западните пазари е твърдо 8000 евро. За развиващите се пазари ще има по-разтоварена в техническо отношение версия, чиято цена ще бъде с 2000 евро по-ниска. Дължината на автомобила ще бъде 3.35 метра, а интериорът ще дава пространствено усещане като на стария модел Lupo. Моделът с четири врати от своя страна ще има дължина от 3.55 метра. Решението за това, къде ще се произвежда новият модел ще се вземе догодина, като най-добри шансове има централна Европа (Словакия).


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:14


VW Up! – наследството на бръмбара
11.09.2007 19:09

Изглежда VW се връща към своите корени с разкритата нова концепция на градски автомобил с двигател отзад, три врати и място за четирима.

Изображение

Студията UP! носи много от чертите на оригиналния бръмбар. Уникална е концепцията на свалящи се или напълно махащи се седалки. Всяка от тях (с изключение на шофьорската) може да се свали надолу или напълно да се демонтира като така отваря допълнително място за багаж. Нещо повече, седалките могат да се приберат както в предния багажник, така и в задния товарен отсек.

Централен тъчскрин доминира конзолата в средата на таблото и позволява достъп до сателитна навигация, радио, климатичен контрол и бордовите компютърни системи. Втори екран пред очите на шофьора показва най-важните информации по време на движение. Размерите на UP! са едва 3.45 метра дължина и 1.63 метра ширина, но въпреки това вътре има достатъчно пространство за четирима пасажери. Засега Фолксваген не е дал техническата информация около новата кола, но се предполага, че тя ще бъде задвижвана от бензинов мотор с директно впръскване, с малък обем и турбо.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:16


Проектът 1-Литър на Volkswagen готов до 2010 г.
13.09.2007 10:09

Проектът на германския автомобилостроител Volkswagen за кола, която да харчи по един литър на 100 км пробег, ще бъде готов до 2010 г.
Това казва в интервю за вестник Frankfurter Allgemeine Zeitung президентът на групата Фердинанд Пих.

„Планираме през 2010 г. моделът вече да е на пазара“, допълва Пих.

Изображение

Той не уточнява коя от марките в групата на Volkswagen ще произвежда автомобила, но подчертава, че технологията, която ще бъде използвана, може да бъде приложена при различни марки.

Става въпрос за малка, тясна и изключително лека кола, в която шофьорът и неговият спътник седят един зад друг. Германският производител беше представил подобен модел още преди пет години.

„Когато за първи път представихме автомобила преди пет години, производствените разходи възлизаха на 35 хил. евро, днес те са около 5 хил. евро“, посочва Пих.

Значителният спад се обяснява с факта, че въглеродните фибри, от които ще бъде направена каросерията, вече имат промишлено производство. Ултраикономичният модел ще е с дължина 3,47 м, широчина 1,25 м и височина малко над един метър. Теглото му ще е само 290 кг.

Изображение

За да пести гориво, двигателят спира работа при изчакване на светофар и когато шофьорът махне крака си от педала на газта – тогава колата се движи по инерция и запалва веднага щом водачът отново постави крака си на педала.

Автомобилът с едноцилиндров дизелов двигател вероятно ще бъде част от нова серия малки коли, които VW ще пусне през следващите години под името „New Small Family“.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:17


Volkswagen с нов пикап
13.09.2007 10:09

Volkswagen е решен да увелечи моделният си ред през следващите години.

Освен за сметка на компактните градски автомобили, за които Automedia.bg вече ви информира, фирмата планира да увеличи моделите си и със свой пикап.


Изображение

За това говори пред Financial Times шефът на групата Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn). Той обяснява, че новият пикап ще бъде предназначен основно за пазара в САЩ, където този тип автомобили са най-популярни.

Чрез новите си модели VW разчита да увеличи световните си продажби към 2010 г. до 8 милиона годишно. За сравнение през миналата 2006 г. VW продаде по света малко над 6 милиона автомобили.

Освен САЩ приоритетен регион за VW през идните години ще бъде и югоизточна Азия. Сега там VW има едва 0.1% пазарен дял, докато съперникът Toyota държи около 25% от този пазар.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:21


Концепцията Up! – връщане към корените на Volkswagen
19.09.2007 10:09

Изглежда, че Volkswagen се връща към своите корени с това което показа като концепция във Франкфурт.

Моделът Up! е с разположен отзад мотор, има три врати и четири места – една идеална кола за градски условия. Нещо повече, цената на този автомобил няма да бъде висока и той ще е достъпен за много градски семейства.


Изображение

Дизайнът има много общо с този на оригиналния „бръмбар” и носи положителни емоции. Интересно е, че всяка от седалките, естествено без тази на шофьора, може да се сгъва или да бъде извадена изцяло от автомобила. Така се освобождава много място за покупки или друг багаж. Извадените седалки могат да бъдат събрани в предния багажник или в задната част на автомобила.

Изображение

На централната конзола преобладава големият LCD екран реагиращ на допир (touchscreen). Автомобилът предлага сателитна навигация, аудиосистема, климатик и компютърна система. Втори екран пред водача го снабдява с цялата необходима информация, без да го принуждава да отмества погледа си от пътя.

Дължината на концепцията на VW е 3 450mm, а широчината е 1 630mm. Мястото за четири пътници е достатъчно и удобно. Очакваме скоро VW да предостави цялата техническа информация за колата. Знае се, че двигателят ще бъде турбобензинов със сравнително малък обем и директно впръскване на горивото.

Изображение

Елемент от предната броня на автомобила създава впечатлението за „усмихващ се” автомобил, който най-вероятно ще бъде харесван от всички. Същият елемент виждаме и отзад.

Бъдещето на тази концепция ще зависи от реакциите на по-широката публика. Досега имаме всички основания да вярваме, че те ще бъдат положителни и този красив малък автомобил ще влезе в серийно производство в недалечно бъдеще.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:25


Новият Golf идва в много варианти
26.09.2007 10:09

Volkswagen има големи планове за следващото поколение на най-популярният си модел Golf, който най-вероятно ще направи световната си премиера след една година във Франкфурт.

Изображение

Може би най-интересното е, че семейството на Golf ще бъде увеличено с още няколко модела. Наред с хечбека с пет врати, ще видим и хечбек с три врати, комби, спортно купе базирано на Golf (наследникът на Scirocco) и нов кабриолет.

Новото Scirocco ще бъде показано още през пролетта на 2008 г. на изложението в Женева, а продажбите му ще започнат през юни 2008 г. Плановете на VW са да произвежда по около 20 хиляди броя от новото Scirocco в своя завод в Сетубал, Португалия.

Изображение

Новото поколение на Golf ще бъде оборудвано с най-новите технологии, като stop-start системата на двигателя. Както при всяко поколение на Golf и сега с новия модел ще се предлага доста широк спектър от двигатели. Сред тях ще видим новия бензинов агрегат TSI с обем 1.6 литра и максимална мощност 200 к.с., а също и бензиновия двигател с обем 2.0 литра и мощност 260 к.с., който ще бъде монтиран при версия GTI. При топ-версията R32 ще видим нов двигател, по-мощен от познатия сега V6 с обем 3.6 литра.

Във външния вид на новия Golf VI няма да видим радикални промени в сравнение със сегашното пето поколение и това затвърждава предприетата по-консервативна стратегия на VW по отношение дизайна на най-популярните модели на фирмата.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта