НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 30 сеп 2007 14:26


Резултати от краш-тестовете за i30, Mondeo, Tiguan и Caddy
26.09.2007 15:09

Европейската организация EuroNCAP публикува на официалния си сайт резултатите от най-новите краш-тестове на четири автомобили - Hyundai i30, Ford Mondeo, VW Caddy и VW Tiguan.

Хечбекът Hyundai i30 получи за безопасност на възрастните пътници четири звездички, като събра 33 точки от 37 възможни. Интересно е, че Kia Cee’d, от който модел i30 се отличава само по външния дизайн, събра малко повече – 34 точки.

Изображение

Причината според доклада на EuroNCAP е конструкцията на таблото на i30, заради която дясното коляно на шофьора може да получи лека травма. За защита на пътуващите деца i30 получава три от пет възможни звездички (Kia Cee’d отново е по-добре с четири звездички), а за безопасност на пешеходците две от четири възможни звездички.

Седанът Ford Mondeo и кросоувъра VW Tiguan са получили практически еднакви оценки на краш-теста. И двата модела получават по пет звездички за защита на възрастните пътници, четири за защита на децата и две за защита на пешеходците. Експертите на EuroNCAP отбелязват, че оценките на Mondeo са били намалени заради това, че изключването на въздушната възглавница на пътника до шофьора се предлага само като екстра. По тази причина от EuroNCAP не препоръчват използването на детска седалка отпред.

Четвъртият изпитан моделVW Caddy, събира четири звездички за безопасност на възрастните пътници, три за безопасност на децата и две звездички за защита на пешеходците.




Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 08 окт 2007 15:32


VW подготвя мини кола с различен дизайн
01.10.2007 15:10

По всичко изглежда, че концепцията Up! Показана във Франкфурт, няма да бъде единствената миникола, която Volkswagen планира да произвежда.

Както вече Automedia.bg писа, VW ще покаже версия мини ван на Up! след няколко седмици на изложението в Токио. След това ще последва хибридна версия с възможност за зареждане направо от електрическата мрежа, която ще видим на автомобилното шоу в Лос Анджелис в САЩ през ноември.

Изображение

Също като оригиналния Up!, новите концепции ще имат двигател разположен отзад и предаване към задните колела. Пространството в купето ще дава възможност за настаняване на пет пътници.

Преди дни шефът на VW за производството Улрих Хакенберг (Ulrich Hackenberg) разкри, че новата мини кола на фирмата ще влезе в серийно производство през 2011 г., като ще има и различни хибридни варианти.

Най-вероятно причината за подготвяните варианти на мини автомобила, е желанието на VW да наложи различен дизайн на една и съща кола на различните пазари, пише Automotive News.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 08 окт 2007 15:33


Предстояща премиера на VW Touareg R50
04.10.2007 15:10

Volkswagen съобщи, че на предстоящото автомобилно изложение в Австралия ще покаже „горещия” Touareg R50.

Макар все още да не разполагаме с официални данни за мощността и динамиката на версията R50, вече има информация, че те ще бъдат доста над тези показвани от V10 TDI, който предлага 230kW мощност и 750Nm максимален въртящ момент.


Изображение

По-големи джанти и ново окачване също ще вървят с R50. Интериора и промените във външния дизайн са дело на Volkswagen Individual. Промените са изцяло в спортен стил. Ще се вижда буквата R и в интериора и по каросерията, както е при Golf R32 и Passat R36.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 08 окт 2007 15:35


Scirocco ще бъде една от трите големи премиери на VW през 2008
08.10.2007 10:10

Стана ясно, че звездата на изложението в Париж миналата година – концепцията Iroc, ще се превърне и в звезда на женевския автомобилен салон идната пролет.

На базата на Iroc, Volkswagen ще представи новият Scirocco. Той ще бъде произвеждан на платформата на Golf и няма много да се различава от Iroc.

Изображение

Хечбекът с три врати и ниска височина ще бъде продължител на две поколения спортни автомобили с марката Scirocco. Все още няма официални снимки от бъдещия спортен VW, но компютърният образ показва доста добре как ще изглежда автомобила.

Изображение

Досега колата е „хващана няколко пъти при тестове, но със сериозна маскировка. Iroc имаше размери 4240 дължина, 1800 широчина и 1400 височина. Няма да има големи промени в тази област и при серийния Scirocco.

Двигателите ще бъдат от широката палитра на VW тип TSI и TDI, като не е изключено да се появи и версия R 4х4.

Изображение

Освен Sciroccо през 2008 г. Volkswagen ще представи и Passat Coupé, както и шестото поколение на Golf.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Вто 09 окт 2007 22:42


Porsche е близо до контролния пакет в групата Volkswagen
09.10.2007 08:10

По брой на произведени автомобили Porsche може да бъде определен като относително малък играч в автомобилната индустрия.

През миналата година фирмата е произвела малко под 100 000 броя автомобили. От друга страна групата Volkswagen по този показател е една от най-големите в бранша. В нея влизат и Audi, Bentley, Laborghini, Skoda, Seat, Bugatti. Въпреки всичко това, Porsche е на прага да поеме пълния контрол над групата VW.

Сега Porsche притежава 31% от акциите на VW и през миналия месец във Франкфурт, Венделин Видекинг (Wendeling Wiedeking), босът на фирмата, разкри пред Automotive News бъдещите планове за развитие и на двете компании – Porsche и VW.

Изображение

Според него най-голямата полза от придобиването на контролния пакет от акциите на VW ще бъде възможността за увеличаване на общите проекти. „Ние искаме нови технологии и съвместни инвестиции в тези нови технологии. Ако създадем общи компоненти и системи, които да използваме едновременно в Porsche, Audi и Bentley, това ще позволи на всички нас да намалим ценовите си позиции”, казва Видекинг.

Когато го питат какво ще стане, когато Porsche притежава 51% от акциите на VW, Видекинг казва, че това все още не е решено и че той и сега има значително влияние във VW. Едно нещо обаче той решително иска да промени и това е присъствието на VW на пазара в САЩ. Всъщност това вече се случва, защото заводът на VW в Мексико преминава през реконструкция, която ще повиши значително производствения му капацитет.

Сега по думите на Видекинг, той е фокусиран върху добрия старт на новия модел на Porsche Panamera, която трябва да се появи през 2009 г. Освен автомобилът с четири врати, Видекинг работи и за появата на хибридна технология при Porsche, но това няма да стане в най-скоро време поради липса на подходяща технология за акумулаторите.

По повод на Bugatti , марка която също е в групата на VW, но постоянно е „на червено”, Видекинг казва, че не би трябвало да има място за „хоби автомобили” и всяка марка трябва да носи печалба. „Името на играта е не да правиш автомобили, а да правиш пари”, казва Видекинг.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 14 окт 2007 22:26


VW ще пусне автомобил с разход 1 литър на 100 км през 2010 г.
10.10.2007 10:10

Появиха се нови информации, че Volkswagen напредва с разработката на ултра икономичния автомобил, който ще има разход до 1 литър на 100 км.

Нещо повече, появиха се сведения, че подобен автомобил може да бъде на пазара още през 2010 г. Това беше потвърдено и от шефът на Volkswagen Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch).

Сега това потвърждава и Мартин Винтеркорн, като съобщава и някои данни за автомобила. Според Винтеркорн поне в началото подобен автомобил не може да се превърне в „бест селър” и затова ще бъде произведен в относително малка серия.

Изображение

Неговото тяло ще бъде изработено от смес от пластична материя и магнезий. Двигателят ще бъде с един цилиндър и работен обем 0.3 литра. Максималната скорост на автомобила ще достига 120 км/час, а разходът ще бъде малко под 1 литър.

Изображение

VW вече има опит с подобни ултра икономични автомобили, след като още през 2002 г. представи едноместна концепция показваща разход от 0.89 литра на 100 км.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 14 окт 2007 22:28


VW Bulli навърши 60
10.10.2007 13:10

Вече повече от половин век VW микоробусът (VW BUS) е символ на сигурност, пространство и достъпност, с не малко романтика.
На 5-8 октомври повече от 5000 фенове от всички страни на извeстния още като VW Transporter микробус на Волксваген събраха заедно своите возила на интернационална Bulli среща. Събитието в Хановер беше посетено от над 70 000 души в рамките на няколко дни.

Изображение

Имаше и празненство, както подобава на истински рожден ден, фойерверки и разбира се концерт от организаторите. Рок концертът събра над 20 000 фена тази събота.

Изображение

VW Bus производството има дълга история започнала малко след края на Втората Световна Война. Икономиката на Германия се възраждала 1947 година, когато основателят на фирмата, холандецът Бен Пон изважда като от нищото Bulli(гальовнo наричният BUS) и започва производството му в малка фабрика. Следва голяма история пълна с награди, модели и техни модификации.
Честит рожден ден Bulli!


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 14 окт 2007 22:31


Легенди, поклонници и наследници
12.10.2007 10:10

Trabant, VW Beetle, VW Transporter, Mini, 2CV, Fiat 500……Автомобилните икони от миналото, имали дълъг живот, радвали се на много любов и признателност.

Днес повечето от тях оживяват отново. Но носят друг дух, нови послания и имат доста по-високи цени. Производителите се опитват да използват славното име за да реализират по-високи печалби. Представят новия модел носещ старото име като ексклузивен автомобил. Естествено за такъв се плаща повече.

Докато легендарните автомобили бяха малки, опростени технически и много евтини, с гениална конструкция подсигурила им дълъг живот, днешните наследници са технически усложнени, с по-голям размер и разбира се много по-висока цена. За „римейка” се иска ретро вид, славно минало предизвикващо умиление и сладки спомени. А за сладките спомени се плаща... Цената е далеч от тази в миналото.

Всъщност забелязали ли сте, че всеки един от легендарните модели има възможно най-простите кръгли фарове? Защо ли при тях усложнените и претенциозни днешни форми не вървят? Нещо подобно като при жените, погледа ти се спира на тази с големите кръгли очи....

Изображение

Един от първите, който реши да заложи на славното минало беше Volkswagen с неговия „бръмбар”. Това „дете” на предвоенните години, създадено от славния Фердинанд Порше по поръчка на диктатора с малките мустачки под носа, се радваше на всеобща любов почти до края на миналия век – близо 70 години. Кой съвременен модел може да разчита на нещо подобно?

Изображение

За съжаление неговия наследник не изглежда да има славна съдба. „Реинкарнацията” не се получи. Произвежда се на базата на Golf IV. Дизайнът е като на играчка, може би затова го харесват повече жените. Относително добре се продава в Америка, където въпреки високата цена го купуват на любимите дъщери или любовници...

В Европа купувачите не го приеха, макар да има на таблото вазичка за цветя...

Изображение

От VW обаче не се предават и възстановиха любимия на хипитата микробус. Днешният изглежда като подводница и в него могат да се съберат два пъти повече хипари отколкото побираше по времето на фестивала в Уудсток....

Изображение

От VW добре знаят, че поколението израснало с джоинт и свободен секс днес е на 50-60 години, с добра кариера и ..сладки спомени. Както вече казахме те струват скъпо и новият микробус струва купища пари.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 15 окт 2007 15:44


Десетки модели Volkswagen Костенурка се събраха в центъра на София
15.10.2007 14:10

За 12-та поредна година Националният събор на Volkswagen Костенурка привлече почитатели на марката от цяла България


Изображение

Десетки ретро автомобили с марката Volkswagen Костенурка изпълниха в неделя центъра на София. Поводът бе 12-ият Национален събор на почитателите на марката. Организатори на събитието бяха официалният вносител на Volkswagen у нас – „Порше БГ” и „Фолксваген Боксер Клуб – София”.

„Костенурки” от цяла България се събраха на площад „Александър Невски” и допринесоха за най-големия празник на атрактивния ретро автомобил. Модели на всякаква възраст се включиха в събора и привлякоха вниманието на стотици фенове и минувачи. Събитието премина под мотото „Пазете децата на пътя”. Точно с това послание всички участници получиха от организаторите маргаритки – символът на Volkswagen Костенурка.

«Фолксваген Боксер Клуб» е създаден през 1995 г. и е най-големият автомобилен ретро-клуб в България. Членовете на клуба са от цялата страна, като това, което ги свързва, безспорно е любовта към любимата марка – Volkswagen Костенурка. За тях Той – Автомобилът отдавна не е просто средство за придвижване, а неизменна и важна част от живота. Техният девиз е: „Старото е безценно, а новото със съмнително качество”, а идеалът им – „Лош човек, който кара VW-костенурка, няма!”


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 15 окт 2007 15:45


-----------------------> защо не update-вате основната страница...? :roll:


Потребителски аватар
saiman
Мнения: 678
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе!

Мнениеот saiman » Пон 15 окт 2007 16:29


Изображение
Луксозен купе-кабриолет, създаден на базата на флагмана на марката - "Фаетон", готви "Фолксваген", съобщи www.worldcarfans. Автомобилът ще се базира на новото поколение на луксозната лимузина, която се очаква на пазара през 2009 г.

В плановете на компанията влиза и намерението "Фаетон" да се появи и като купе с четири врати.Към момента обаче дори платформата на новата гама не е готова, като тестовете на моделите се правят върху основата на "Ауди" А8. Към момента "Фолксваген" избира измежду две платформи. Едната е на новото поколение на A8, а второта ще се използва в "Порше Панамера".

Крайната цел на германците е да повишат значително продажбите на "Фаетон", който е голямото пазарно разочарование на "Фолксваген". Основният проблем идва от факта, че от години марката се свърза с производството на масови, достъпни коли, а не на луксозни лимузини.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 21 окт 2007 19:53


Volkswagen увеличава инвестициите си в Китай
19.10.2007 15:10

Пресслужбата на Volkswagen съобщава днес, че групата ще увеличи средствата за изследователска и развойна дейност на съвместната фирма с китайската Shanghai Auto.

Немският концерн досега е инвестирал за развойна и изследователска дейност в Китай близо 300 милиона евро. Сега групата готви няколко изцяло нови модели за Китай и възнамерява да повиши инвестициите там.

Първият от новите модели разработван от Shanghai-Volkswagen, ще се появи през следващата година. Макар автомобила да е разработен изцяло в Китай, той няма да носи името на смесената фирма, а марката на Volkswagen, съобщава агенция Reuters.

Изображение

Един от новите модели разработени от смесеното предприятие в Шанхай е концепцията Neeza (на снимката). От VW планират да изнасят част от китайската си продукция в Европа и в САЩ.


Потребителски аватар
saiman
Мнения: 678
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе!

Мнениеот saiman » Нед 21 окт 2007 20:00


“Фолксваген” ще инвестира в Карлово

Немският концерн “Фолксваген” ще инвестира в община Карлово, съобщи за Дарик кметът Емил Кабаиванов. Дъщерна фирма на концерна възнамерява да купи бившия цех за лагери на ВМЗ-Сопот между селата Богдан и Каравелово, който в момента е собственост на шведска компания.

Преговорите с шведската фирма все още продължават, предстои финализиране на сделката. Германската компания възнамерява да разкрие между 800 и 1 000 работни места. В цеха ще бъдат произвеждани електровъзли за автомобилите СЕАТ, “Фолксваген” и “Шкода”.


Потребителски аватар
saiman
Мнения: 678
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе!

Мнениеот saiman » Нед 21 окт 2007 20:04


"Фолксваген" готви "Голф" кабрио

Изображение
Моделната гама на "Фолксваген Голф" ще бъде обогатена с кабриолет, съобщи германският вестник "Аутоцайтунг". Автомобилът ще бъде изграден на базата на новото поколение на модела, което се очаква да дебютира на световните пазари догодина.

Конструкцията на сгъваемия покрив на кабриолета ще е сходна с тази на "Еос". Очакванията са голфът без таван да е по-търсен от "Еос". За момента не се съобщават подробни технически характеристики на новия модел.


Потребителски аватар
saiman
Мнения: 678
Регистриран на: Нед 04 фев 2007 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе!

Мнениеот saiman » Нед 21 окт 2007 20:19


Хайди Клум и Сийл със съвместно участие в реклама на Tiguan
Изображение
В края на миналата седмица, Volkswagen, Хайди Клум и Сийл оповестиха началото на своето тригодишно сътрудничество. „Клум и Сийл са модерно, допълващо се семейство. Те са естествени и скромни личности, толерантни и глобално ориентирани, и по този начин те представляват качества, които също бихме могли да отдадем на Volkswagen“, заяви Стефан Грюсем, шеф на комуникационния отдел на Volkswagen.

Изображение
Изпълнителят Сийл е известен със своето сътрудничество с гиганта Volkswagen Group. Взаимоотношенията започнаха с представянето на новото поколение на Passat през 2005 година, а след това преминаха на ново ниво, когато изпълнителят демонстрира последните модели на Audi по време на автомобилното изложение в Детройт и акцентира върху суперспортната R8- ца в Лас Вегас. Със своите 12 участия при „гуруто“ на вечерните шоута- Джей Лено, Хайди Клум от своя страна е може би най- известната германска личност в САЩ.
Изображение
Съвместната работа между Клум, Сийл и Volkswagen ще започне с рекламна кампания на новия компактен всъдеход Tiguan, на автомобилния производител. „Казах на хората от Volkswagen, че трябва да оставят Tiguan-а при нас в Лос Анджелис... това е отличен автомобил: пъргав, бърз и пълен с технологии“, споделя Сийл. „Гаражът ми е пълен с продукти на Volkswagen. Ако е възможно, бих пробвал всеки следващ нов автомобил от компанията“.
Изображение



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта