НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Вто 23 окт 2007 22:34


Европейският съд отхвърли закона „Фолксваген“
23.10.2007 12:10

Съдът на европейските общности в Люксембург обяви закона „Фолксваген“ за невалиден.
Влезлият в сила през 1960 г. закон, ограничаващ правото на глас на акционерите на компанията до 20 %, независимо от притежавания от тях дял акции, противоречи на европейските правила за свободно движение на капитали. Законът освен това гарантираше на провинция Долна Саксония и на германското правителство по две места в надзорния съвет на VW, в случай, че те притежават акции на компанията. Федералното правителство вече няма подобно дялово участие, но това не е така в случая с Долна Саксония.

Най-висшата съдебна инстанция на ЕС отсъди днес, че т.нар. закон „Фолксваген“ ограничава свободното движение на капитали в Съюза. По този начин съдиите дадоха право на жалбата на Европейската комисия срещу ФР Германия от март 2005 г.

Изображение

Експертите предвиждат изкупуване от страна на Порше

Законът от 1960 г. осигуряваше на немската провинция Долна Саксония превилигировано положение във VW. Присъдата най-вероятно ще има сериозни последици за най-големия европейски производител на автомобили. Европейският съд прие аргументите на Европейската комисия, според които законът отблъсква инвеститорите и поради това ограничава свободното движение на капитали в Съюза. Немското правителство не е съумяло да представи достатъчно убедително своите доводи, че законът служи за защита на служителите в компанията и за запазването на работните места.

Провинция Долна Саксония ще запази своя дял в компанията, възлизащ в момента на 20,8 %. и след отмяната на закона „Фолксваген“. По този повод, министър-председателят Кристиан Вулф каза, че „правителството на Долна Саксония преследва целта Фолксваген да бъде една успешно развиваща се компания, с голям брой продадени продукти и доволни служители със сигурни работни места, особено що се отнася до филиалите на VW в Долна Саксония“.

За позитивното развитие на концерна допринася и дяловото участие на Порше AД. „ Посредством участието на Порше и на провинция Долна Саксония, Фолксваген АД е защитен от достъпа на финансовите инвеститори. Срещу собствениците, притежаващи повече от 50 % от акциите не е възможно да се оказва спекулативен натиск“, подчерта Вулф.




Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Сря 24 окт 2007 18:56


Volkswagen показа нов член на семейството на up!
24.10.2007 08:10

Volkswagen показа нова концепция, този път вариант на мини автомобила up! който видяхме във Франкфурт.

Изображение

Концепцията се нарича space up! и е версия с четири врати на оригиналния up! Колесната база очевидно е по-дълга, следата по-широка. Общата дължина на space up! е 3680 мм, а широчината 1630 мм.

В купето има достатъчно място за четирима пътници. Друга особеност на концепцията space up! е петата врата с две крила, която помага при пренасянето на по-обемни товари. Има вариант при сгънати седалки да се освободи място за 1005 литра багаж.

Изображение

Четирите седалки за пътниците са самостоятелни. Интересно е, че двете задни седалки могат да бъдат преобразувани в седалки за деца, предлагащи необходимата безопасност.

Двигателят е разположен в задната част на автомобила. На таблото се вижда голям информационен дисплей и борд компютър. В средата на таблото има втори голям екран който е за навигационната система, телефона, радиото и интернет.

Изображение


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 26 окт 2007 15:15


Volkswagen Caddy Maxi – един от най-обемните малки фургони
26.10.2007 10:10

На автомобилния салон за лекотоварни автомобили в Амстердам бяха показани две нови версии на Caddy Maxi – комби и фургон.

Volkswagen представи модела Caddy Maxi Life през септември във Франкфурт, сега в Амстердам са представени класическите лекотоварни версии на Caddy – фургон и комби.

Изображение

Caddy Maxi ще се предлага с два дизелови и един бензинов двигател. Бензиновият ще бъде с мощност 75 kW, двата турбодизелови от типа TDI ще са с обем 2.0 и 1.9 литра. Новост при този модел ще бъде двулитровия TDI с мощност 103 kW. Двигателят с обем 1.9 ще бъде с мощност 77 kW. Всички предлагани двигатели при Caddy ще могат да се комбинират и със скоростната кутия DSG.

Изображение

Caddy Maxi е с дължина 4875 мм, което го прави един от най-обемните автомобили сред малките лекотоварни фургони. Разстоянието между осите е впечатляващо - 3002 мм, като позволяващ на фургона да поеме 4.2 м3 товар с максимална тежест 800 кг. Товарната площ е с дължина 2250 мм и широчина 1170 мм. При сгъната предна седалка на пътника до водача, дължината на товара може да надхвърли три метра.


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Съб 27 окт 2007 10:31


Съдът на Европейските общности (Curia.Europa.eu)осъди Германия заради т.нар. "Закон Фолксваген", датиращ от 1960 г. Според магистратите той представлява нарушение на свободата на движение на капитали в Общия пазар и отблъсква чужди инвеститори да участват в немската компания.
Специалният закон не дава право на никой от акционерите да разполага с повече от 20% от гласовете, независимо че може да има по-голяма част от акциите на компанията. Същевременно решенията на Общото събрание могат да се взимат само при 80-процентно мнозинство.
Федералната република пък има право да назначи свои представител в надзорния съвет на компанията.
Акционер във "Фолксваген" е германската провинция Долна Саксония, която разполага с 20,3% от капитала. "Порше" пък има цели 31%.
Според някои коментатори "Порше" иска да получи пълен контрол върху "Фолксваген", затова решението на Европейския съд е всъщност в тяхна полза.
От "Порше" обаче скромно обявиха, че не са решили как да действат насетне. Въпреки това шефът на елитната компания Венделин Видекинг не крие, че тя е заинтересована да упражнява правото си на глас във "Фолксваген" в пълна степен.
"Законът Фолкваген" и друг път е бил източник на напрежение между Брюксел и Берлин, тъй като в Германия на него се гледа преди всичко като на средство за защита на местната икономика и работни места.
Оспорваният закон за "Фолксваген" е от 1960 г. По онова време Бундестагът решава държавното предприятие "Фолксваген" да бъде преобразувано в акционерно дружество, но без да бъде изцяло приватизирано, обяснява българската редакция на радио "Дойче веле".
Федералната република и провинция Долна Саксония получават по 20% от акциите, останалите 60% са продадени. Пет години по-късно федерацията продава своя дял, но Долна Саксония обаче продължава да държи дела си и досега, като освен това придаде законова рамка на своето влияние - именно чрез т.нар. "Закон Фолксваген".
Причината за тази законова привилегия е, че Долна Саксония, където се намират централата и няколко от заводите на концерна, е особено заинтересувана от "Фолксваген". Освен това дивидентите от 20-процентовия дял влизат в касата на провинцията.
Законът постановява, че никой друг притежател на акции - дори и да над 20% от тях, няма право на повече от 20% от гласовете в общото събрание. Той не може да получи и повече места в Надзорния съвет, в съответствие с дела си.
По този начин се ограничава влиянието на потенциални едри акционери. Тъкмо тук обаче се намеси Европейската комисия, която твърди, че тази постановка нарушава европейското законодателство.
Министър-председателят на Долна Саксония Кристиан Вулф е на друго мнение:
"Акциите на Фолксваген се продават по целия свят както всички други автомобилни акции. Нещо повече: по-голямата част от акциите се намират в чужбина. Така че фактите опровергават твърденията на Еврокомисията, че сме се опитвали да прогоним чуждестранните акционери."
Тези аргументи обаче не убедиха брюкселските функционери и през 2004 г. ЕК заведе дело пред Европейския съд. Въпросът придоби още по-голяма острота след като тази пролет "Порше" закупи нови акции от "Фолкваген" и делът му надхвърли 30%.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Вто 30 окт 2007 15:17


VW показва значително по-добри финансови резултати
29.10.2007 15:10

Всички марки на концерна са съумели да подобрят оперативните си резултати през първите девет месеца на тази година.

Концернът „Фолксваген“ е повишил значително своите оперативни резултати през първите девет месеца на 2007 г. „Ние станахме по-добри, по-ефективни и по-рентабилни“, каза Ханс-Дитер Пьоч, финансов директор на Фолксваген АД, при представянето на числата.


Изображение

VW е продал през първите девет месеца на тази година общо 4,6 милиона автомобила, което отговаря на ръст от 8,2 %. Оборотът се е увеличил с 5,1 % и е достигнал сумата от 81 милиарда евро. Този оперативен резултат е с 4,3 милиарда евро по-висок от миналогодишните стойности. Финансовият резултат преди облагане за първите девет месеца се е покачил с 3,8 милиарда евро и е достигнал 4,7 милиарда евро. Резултатът след облагане се е удвоил и е на стойност 2,9 милиарда евро.

Всички марки на концерна са съумели да подобрят оперативните си резултати през първите девет месеца на тази година. Марката „VW- лични автомобили“ e повишила резултата си със 754 милиона евро и сега той е 1,4 милиарда евро. Тук особено добре се отразяват минимираните разходи и увеличените продажби на сегмента.

Оперативният резултат на марката „Audi“ е по-добър с 633 милиона и в момента е 1,8 милиарда евро. „Ламборджини“ продължава тази възходяща тенденция през споменатия период. Марката „Шкода“ е повишила своите резултати със 144 милиона евро и сега е на ниво 526 милиона евро.

„Seat“e намалил своите загуби в сравнение с предходната година с цели 109 милиона евро и има финансов резултат от -12 милиона евро. Марката „Бентли“ има оперативен резултат от 107 милиона евро, което е 62 милиона евро повече от същия период на миналата година.

Оперативният резултат на сегмента „ VW-автомобили за стопански нужди“ се е покачил с 88 милиона евро и в момента е 148 милиона евро. Сегменът за финансови услуги на компанията е повишил оперативните си резултати с 20 милиона евро, което прави общо 747 милиона евро.

Нетната ликвидност на концерна към настоящия момент е 13,9 милиарда евро.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Вто 30 окт 2007 15:18


Малките автомобили на VW ще се появят и на американския пазар
30.10.2007 09:10

Съдбата на VW Fox е вече предопределена
Изображение

Новата серия малки автомобили на концерна Фолксваген ще се появи вероятно и на пазара в САЩ. Според авторитетното издание „Automotive News“ решението за това ще бъде взето от ръководството на компанията през следващите четири месеца. Планираната нова серия автомобили с три и пет врати, както и миниван трябва да замени от 2009 г. модела VW Fox. Първоначално беше планирано автомобилите с дължина под четири метра да се появят единствено в Западна Европа и на пазарите в развиващите се страни като Индия и Китай. В момента дългият 4,20 м. VW Golf е най-малката кола, произвеждана от Фолксваген за американския пазар.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Сря 31 окт 2007 14:53


Подаряват мобилен компютър HP при покупка на VW Touareg

Официалният вносител на Volkswagen за България „Порше БГ” и технологичният гигант Hewlett-Packard предлагат за първи път възможността едновременно да оцените технологичните достижения на двете марки. От 1 ноември 2007 г. всеки, който закупи VW Touareg, ще получи подарък мобилен компютър.

Специално за съвместната акция HP са разработили модела HP Compaq 6715s, наречен „Touareg Edition”. Той разполага с процесор AMD Sempron™ 3600+, 15.4-инчов дисплей WXGA Bright View (с резолюция 1280 х 800), памет 512 MB DDR2, твърд диск 80 GB, DVD +/-RW LightScribe, инсталиран MS Windows Vista Home Basic и възможност за безжична връзка с Bluetooth и Wi-Fi.

Промоцията с подарък преносим компютър HP е с продължителност от 1 ноември 2007 до 1 януари 2008 г.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 10 ное 2007 19:27


Новото Scirocco идва
07.11.2007 09:11

Когато VW за първи път показа концепцията Iroc на изложението в Париж, тя получи възторжени отзиви и от специалистите в бранша и от широката публика.

Малко изненадващо на този фон шефът на фирмата Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) не беше на това мнение и постанови дизайнерите да променят първоначалния замисъл.

Това измести назад и срокът за пускането на новото поколение на Scirocco, за което се знае, че ще бъде произвеждано на базата на концепцията Iroc.

Изображение

Сега разполагаме с компютърен образ направен с участието на хора разработващи бъдещето Scirocco. Както се вижда то е поизгубило малко от агресивността и авангардния вид на първоначалния модел. Това се отнася особено за предната част на автомобила. Радиаторната решетка е разделена на две части , отворите за въздух от двете страни са увеличени.

Като цяло пропорциите на автомобила остават същите като при първоначалния Iroc, но ако това е бъдещата серийна версия, тя е изгубила до известна степен от по-конвенционалния вид, който е придобила.

Вече се знае, че производството на новото Scirocco ще започне в завода на VW в Португалия в началото на следващата година. Там ще продължи и производството на кабриолета Eos. Двата автомобила ще се произвеждат на една и съща платформа. Това дава възможност много лесно да се направи и открита версия на Scirocco, за която се говори, че ще има сгъваем метален покрив.

Двигателите ще започват от 1.4 литра, а на върха ще бъде V6 с обем 3.2 литра познат от Golf R32. Ще се предлагат варианти със задвижване на предните колела и такива 4х4.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 10 ное 2007 19:29


Мъжки и женски автомобили?
07.11.2007 10:11

За да си купиш Шевролет Silverado, както биха предположили някои, освен че трябва да се бръкнеш 22 225 долара, трябва доказано да притежаваш и хромозом „Y“. Това е така, защото 93 % от купувачите на този автомобил са мъже. Практически 9/10 от тези тежки пикапи се управляват от силната част на човечеството, както наскоро доказаха маркетинговите експерти от AutoPacific, които са се специализирали в автомобилния бранш.

Изображение

С 8-цилиндровия си двигател, 353 к.с. и войнствен вид Chevrolet Silverado разтапя мъжките сърца.

Изображение

65 % от купувачите на новата VW костенурка са жени, но от немската компания отричат това да е направено нарочно.

Женският вкус, както е добре известно, е малко по-рафиниран. Според AutoPacific, жените най-често купували модели на Honda, Saturn и VW.

Но с какво ни помага всъщност информация от подобен род? Автомобилните компании, така или иначе, се стремят да не произвеждат автомобили, предназначени за единия или другия пол. И въпреки това не е лесно изцяло да отхвърлим твърдението, че някои коли просто си изглеждат, като да са предназначени специално за мъже или за жени.

Към мъжките коли спадат да речем още Ford F-350 ( 93 % купувачи от силния пол)

Изображение
и Dodge Ram ( 89 %)

Изображение

повечето случаи, за да се стигне до подобна ярко изявена диспропорция, това се дължи на комбинация от характерен дизайн и добра маркетингова стратегия, обясняват специалистите от AutoPacific.

Тежките пикапи са предпочитани, защото техните пропорции са просто по големи и отговарят по-добре на мъжките нужди: дръжките на вратите са удобни и могат да се хващат дори с присъщите за някои мъжки професии ръкавици, седалките могат да се бутнат достатъчно назад, за да може по-обилната мъжка анатомия да се събере пред волана, а отзад можеш да качиш всички приятели от отбора по ръгби, заедно с пиячката, и да заминете за някой язовир.

Докато мъжете предпочитат кадилаци, поршета, хамъри и пикапи, за жените може да се каже, че са фенки на Saturn, Honda, VW и Hyundai.

На практика идеята за „женски“ автомобил отдавна вече не е актуална. „ Хората, които се опитаха да направят автомобил, насочен към женската аудитория се провалиха“, казва вице-президентът на AutoPacific Джим Хосик. „Жените може да купят „мъжка“ кола, но мъжете няма никога да купят „женски“ автомобил“.

Най-известният опит за налагането на женски автомобил на пазара е Dodge LaFemme, произвеждан за кратко през 50-те години на отминалото столетие, който се предлага с тапицерия в розови тонове и върви в комплект с манто, портмоне и чадър в същия цвят. Въпреки, че е оборудван с мощен 218 к.с.V8-двигател той успява да се продаде само в 2500 екземпляра и производството му е спряно след едва две години.

„Жените се чувстваха обидени от автомобила, а мъжете не биха го докоснали дори с бейзболна бухалка“, казва Хосик и допълва: „Ако не можеш да продадеш кола на момчетата, а след това не успяваш да продадеш колата на момичетата, пазарът ще ти се види доста малък“.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 10 ное 2007 19:31


Volkswagen подготвя купето с четири врати
07.11.2007 14:11

Специалистите във Volkswagen са близо до завършване на проекта за нов модел. Това е купе с четири врати, като най-вероятно световната премиера ще бъде идната пролет на изложението в Женева.

Прототипи с тежка маскировка бяха забелязани напоследък в Долината на смъртта, любимо място за изпитания на нови модели.



Изображение

Дизайнът на новото купе с четири врати е дело на главният дизайнер на групата VW - Валтер деСилва (Walter de’Silva). Според това, което виждаме на тези компютърни образи, новият автомобил ще има фарове близки по форма до тези на Tiguan, леко свалена надолу радиаторна решетка и броня, която се превръща в традиционна за новите модели на VW.

Бензиновите двигатели ще започват от 1.8 TFSI с мощност 160 к.с., а на върха ще бъде V6 с обем 3.6 литра и мощност 300 к.с. познат от Passat R36. Новият двигател FSI с мощност 230 к.с. също ще бъде предлаган с новото купе с четири врати.

Дизеловите двигатели ще включват агрегати с мощност от 140 к.с. до 204 к.с., като последния познаваме от концепцията Audi Cross Coupe. Местата ще бъдат само четири, като централната конзола ще преминава през дължината на цялото купе.

Изображение

Заради профила на купе, мястото за главите на пътуващите отзад няма да бъде много просторно, но за сметка на това пътниците там ще могат да ползват луксозни екстри като втори мултимедиен плейър, индивидуални климатични системи и др. Седалките ще могат да се нагаждат индивидуално от всеки пътник.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 10 ное 2007 19:32


Шофиращ VW Passat

08.11.2007 10:11

VW Passat без водач измина 100 км. при градски условия по време на състезанието за роботи „ Darpa Urban Challenge“, което се проведе във Викторвил, Калифорния.

Изработеният в реномирания американски университет „Станфорд“, с помощта на VW, комби автомобил, наречен „Junior“, спечели по този начин второто място в надпреварата. На първо място беше класиран автомобила "Tartan Racing Tahoe", който е съвместен проект на Carnegie Mellon University и General Motors.

Макар, че Junior пръв стигна до целта след своето 5-часово пътуване, за съжаление на неговите конструктори е имало някои малки неточности по трасето и поради това му беше присъдено само второто място. Организатор на мероприятието е изследователската агенция „Darpa“, която работи под егидата на американското министерство на отбраната.

Изображение

Darpa използва форума за развитието и изработването на автономно движещи се военни автомобили, докато от VW виждат в съревнованието по-скоро подходяща платформа за изпробването на бъдещи помощни системи за техните автомобили. Шефът на изследователския отдел на концерна Юрген Леохолд заяви, че и занапред мястото на водача при серийните автомобили на VW е гарантирано.

С опита, натрупан по време на Darpa Urban Challenge, Фолксваген желае да развие за в бъдеще проекта за нов вид темпомат, който да контролира правилната дистанция на автомобила спрямо другите участници в движението, както и идеята за автоматичната спирачка, която се задейства в случай на нужда. Леохолд счита, че при определени условия и на определени отсечки, може да се мисли дори за автопилот. След пет години може реално да съществува автомобил, който се движи самостоятелно при задръствания, докато шофьорът небрежно се излежава с вестник в ръка.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 10 ное 2007 19:33


Във Volkswagen не разчитат на водородните автомобили

08.11.2007 10:11

Шефът на изследователския департамент на Volkswagen, Юрген Леохолд (Dr Jurgen Leohold) заявява пред списание Autocar, че прилагането на водородните автомобили не е оправдано от гледна точка на опазване на околната среда.

Според Леохолд използването на водородни автомобили, включително и този на Volkswagen Touran HyMotion, не могат да подобрят екологичното състояние на планетата и са само „маркетингов ход”.

Изображение

„При използването на водорода има няколко непреодолими засега проблеми. Основните са производството на водород годен за гориво на автомобила и производството на инфраструктурата за обслужване на тези автомобили”, казва Леохолд.

„За да се получи водород годен за използване при автомобилите е нужно да се прибегне до съществуващите източници на енергия. Тогава при всички случаи в атмосферата ще се отделят различни вредни вещества, вкл. и въглероден двуокис (CO2)".

Решението на проблема може да дойде от електромобилите, но това няма да бъде в близките години. Причината е във все още липсващата технология за ново поколение на акумулаторните батерии.

„В близките 5 до 10 години ни чака огромен скок в технологията за производство на автомобилни батерии”, казва Леохолд. Според него този процес вече е започнал и може да се види при мобилните телефони и компютрите.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 10 ное 2007 19:34


Задава се поредната костенурка
08.11.2007 10:11

VW планира производството на роудстър-версия на автомобила


Изображение

Нова роудстър-версия ще попълни асортимента от модели в планираната за 2012 г. нова генерация на легендарната VW костенурка. Новият модел с две седалки ще разполага с достатъчно мощен 3,2- литров, V6 бензинов двигател с 206 kW/280 к.с. и ще се предлага в допълнение към 4-местния кабрио и затворения вариант на автомобила.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 10 ное 2007 19:37


Bild am Sonntag раздаде наградите „Златен волан 2007

08.11.2007 16:11

На 7 ноември седмичникът Bild am Sonntag обяви наградите Goldenes Lenkrad (Златен волан) 2007.

Това е престижна награда, която се раздава ежегодно от 1976 г. Първо читателите на седмичника гласуват за най-добрите нови модели влезнали в продажба през последните 12 месеца на пазара в Германия. Моделите са разделени в съответните пазарни сегменти.

След това жури съставено от професионалисти (състезатели, експерти в отрасъла, автомобилни журналисти) избира победителят от всеки сегмент. Основните критерии са стил, качество на изработката, комфорт, поведение на пътя, безопасност, въздействие върху околната среда и др.


Изображение

Сред малките автомобили печели Škoda Fabia, пред Fiat 500 и Mazdа2.

Изображение

Peugeot 308, който е в продажба в Германия от 15 октомври, е на първо място в своята категория компактен хечбек, следван от Toyota Auris и Hyundai i30.

Изображение

При средната класа и луксозните автомобили на първо място е Audi A4, пред Lexus LS и Mercedes Клас C.

Изображение

В категория SUV на първо място е Volkswagen Tiguan, пред BMW X5 и Land Rover Freelander.

Изображение

За най-добро ново кабрио немците са избрали Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster, след който са BMW 3 Cabrio и Audi TT Roadster.

Изображение

Зелен волан” за най-голям принос към опазването на околната среда е даден на BMW за системата Efficient Dynamics, на Volkswagen за BlueMotion и на Mercedes-Benz зa Bluetec.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 736
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: MkIII and Tiguan Track and Style
Двигател: 110bhp AFN and 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Нед 11 ное 2007 14:15


Нови бензинови мотори за VW Passat
09.11.2007 13:11

И това не е всичко...

Изображение

VW Passat вече се предлага с два нови бензинови мотора и някои допълнителни екстри. Подсиленият с компресор и турбо 1,4-литров двигател е с 90 kW/122 к.с.и ще замени предлагания досега 1,6-литров мотор. Подобен двигател вече се използва при VW Golf и според фирмата-производител с него VW Passat ще има 6,6 литра разход на гориво на 100 км. Максималната скорост е 203 км/ч.

Вторият бензинов агрегат ни е познат от Аudi A3. Той е с обем 1,8 литра, разполага с 118 kW/160 к.с. и ще замени предлагания досега 2,0-литров FSI двигател. По официални данни, разходът му е 7,6 л./100 км. Максималната скорост е 220 км/ч.

От компактния ван VW Touran е заимствана помощната система за паркиране „ Park Assist“. Нова е също така радионавигационната система, която се управлява посредством тъч скрийн.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vladtod® и 5 госта