Двукамерен карбуратор + Газ

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Двукамерен карбуратор + Газ

Мнениеот maniak » Вто 20 юли 2004 20:08


Такаа.... значи след тройника нали газта се разклонява по две тръбички които влизат в плочката. Интересно ми е не трябва ли тройник с две врътки за да се регулира количеството на газта за първа и втора камера. При мен е с една врътка и си мисля че с две ще е по фин реглажа.
Даите мнения :shock:




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 20 юли 2004 20:35


E какъв ще да е тоя тройник с една врътка??? :shock: :shock: :shock:
Моя си е с 2...


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

1 врътка.

Мнениеот maniak » Вто 20 юли 2004 23:41


На моя е една централна и за двата изхода. Което маи е логично само за еднокамерен карбуратор.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 21 юли 2004 8:22


отиваш и си купуваш тройник с две врътки ,поставяш и пробваш дали ще има осезаема разлика.
би трябвало да има положителен ефект :wink:


cnupy
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двукамерен карбуратор + Газ

Мнениеот cnupy » Сря 21 юли 2004 15:32


maniak написа:Такаа.... значи след тройника нали газта се разклонява по две тръбички които влизат в плочката. Интересно ми е не трябва ли тройник с две врътки за да се регулира количеството на газта за първа и втора камера. При мен е с една врътка и си мисля че с две ще е по фин реглажа.
Даите мнения :shock:

Моя газаджия казва че от този тройник с 2 врътки няма абсолютно никъкъв смисъл. Така или иначе когато колата е на газ карбуратора действа като кюнец и от него нищо не зависи - газта все си отива на едно място. С оглед на това, тройник с 2 врътки прави настройката на газ само по трудна и не носи къкаква полза.


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Трбва да има

Мнениеот maniak » Сря 21 юли 2004 21:09


Абе трябва да има значение. Втора клапа се отваря при газ до края а като подаваш леко газ би трябвало само към първа да подава. Иначе става богата сместа.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта