Колата е Венто. Тръбичката за отвеждане на конденза е показана много малко. Мислех си да ползвам маркуч, какъвто ползват за газовите уредби, но ме притеснява топлината от изпускателните тръби, защото са доста близо до тръбичката.
Според Вас какво мога да ползвам за удължение, и което след това да се закриви към земята?



Въпрос за отвеждане на конденз от климатик
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
LILO&STICH написа:ти не си човек ве![]()
Незнам коя вече подред ти е тази тема в неправилния раздел
ОСНОВЕН ФОРУМ
Това е главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen.
Това не е проблем касаещ Голф или Венто, или Пасат или друг модел. Това е проблем който може да възникне при всякакъв модел ФВ. Нека хората които имат нужните права да преценяват тази тема за какъв раздел е. Това дали съм, човек или не-запази коментара за себе си!
...
2. Постване в раздела, за които се отнася.
...
5. Отговорите да не се отклоняват от темата. Моля не превръщайте темите в чат има Л.С. за тази цел.
6. Спазване приличен тон, мисля че тук сме се събрали интелигентни хора. ОБИДНИ, НЕЦЕНЗУРНИ ДУМИ и ВСЯКАКВИ КВАЛИФИКАЦИИ към потребителите от форума няма да се толерират.
...
С уважение:
Екипът на Български Volkswagen Клуб
Последна промяна от DAXC на Чет 26 юли 2007 17:54, променено общо 2 пъти.
maistora_1 написа:месингова тръбичка?
Обмислих и този вариант, но трудно бих могъл да намеря месингова тръба с такъв диаметър, че да влезе плътно в пластмасовата тръба за отвеждане на конденза.
Сега мисля да пробвам с тръба за парно (пластмасова с алуминиева сърцевина), но не съм сигурен дали пластмасовата обвивка ще издържи на топлината.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
DAXC написа:...
Месинг мисля че не е много разумно щото той е метал - много добър топлопроводник, от тук следва че рискуваш да скапеш тази навътре.
Такава за парно можеш да пробваш дават ги до 90 градуса.
Най добре е силиконов маркуч ама идея си нямам откъде ще го намериш.
Решение е и това дето са ти писали колегите - някакво гумено съединение за автомобилни двигатели.
Какво е разстоянието от колекторите до маркуча???
п.п. какво те притеснява това че малко се показва???
ANNIHILATOR написа:...
Какво е разстоянието от колекторите до маркуча???
Изходящата тръба за конденза е на 20-тина см. над изпускателните тръби. Над тях има предпазна топлоизолационна ламарина, но при загрял двигател температурата е доста голяма.
ANNIHILATOR написа:п.п. какво те притеснява това че малко се показва???
Няма ми го гуменото уплътнение между тръбичката и ламарината на купето и понякога подлизва конденза и като намокри изолациите се разнася много неприятна миризма.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
DAXC написа:Няма ми го гуменото уплътнение между тръбичката и ламарината на купето и понякога подлизва конденза и като намокри изолациите се разнася много неприятна миризма.
Ако мястото е достъпно и процепа не е голям вземи си го уплатни със силиконче.
Ако не ръгай едно парче от тези маркучи за отоплителните инсталации и го наблюдавай какво ще стане с него.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта