Jetta, Vento и Bora - неизчислени коли?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
GeeTeeAge
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Jetta, Vento и Bora - неизчислени коли?

Мнениеот GeeTeeAge » Пет 27 юли 2007 13:32


понеже тва са седаните за голфовете, а окачването не е преизчислено спрямо новите центрове на тежестта и центробежни сили, това ги прави не-добри. така ли е всъщност?




Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 27 юли 2007 13:35


Не.Карах джета 2ка. 3 години , сега съм на голф 4 :) аз поне не съм забелязал такова нещо.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 27 юли 2007 13:40


GeeTeeAge, защо като не си запознат пишеш глупости ?
Първо, "Ханс" не би допуснал до производство неизчислен автомобил (или какъвто и да е друг продукт). Второ, ако си се возил на Голф 1, 2 и Джета, Голф 3 и Венто, Голф 4 и Бора и Голф 5 и Джета (нова), ще забележиш, че седаните возят много по-добре в сравнение с хетчбека - това се дължи най-вече на това, че масата е почти идеално разпределена между осите. И за сравнение за окачването - то е едно и също за Голф 2, Джета 2 и Пасат Б3 (погрешно наричан "двойка"), че дори и Б4. Направи си сметка кое не е изчислено и кое какво не издържа. Всъщност практиката го е показала доста отдавна това ...


Потребителски аватар
GeeTeeAge
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GeeTeeAge » Пет 27 юли 2007 13:42


първо, аз наистина съм незапознат, но тва ми е казал човек, който се занимава с коли над 10 години и има над милион км на кола зад гърба си. истински фен на марката.
второ във сайта към този форум в статиите има едно сравнение межсеу венто и некво ауди, където тва, което той ми каза е потвърдено.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 27 юли 2007 13:46


GeeTeeAge написа:...във сайта към този форум в статиите има едно сравнение межсеу венто и некво ауди, където тва, което той ми каза е потвърдено.

Чакай сега, какво общо има сравнението на Венто (седан) с Ауди (също седан) с това Голф (хетчбек) - съответния му седан ? А това че човека има милиони километри зад гърба си, и се занимава с коли от десет години (аз се занимавам от повече, но това няма значение), и е фен на марката, не го прави автоматично запознат с проблема, нали така ? Ако ти каже, че сестра ти е к..ва, ще повярваш ли, без да имаш сестра ? :wink:


Потребителски аватар
GeeTeeAge
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GeeTeeAge » Пет 27 юли 2007 13:51


бе аудито няма нищо общо. прочети статията. пише за лошите страни на венто и авторът е написал нещо като ''защо още не са се осъзнали да орпавят тоя проблем''


Потребителски аватар
GeeTeeAge
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GeeTeeAge » Пет 27 юли 2007 13:52


"МИНУСИ:
- задното окачване! За да минат евтино, от VW са го направили много меко! Вози добре, но не е достатъчно стабилно в завои. Тъй като е същото като на Golf 3, a Vento е с доста по-тежка и дълга задница, се износва повече от това на Golf 3. Не мога да разбера кога тези от Volkswagen ще се сетят на седановите версии да слагат друго, подсилено окачване. На версиите GT е подсилено спортно и е доста по-добро и стабилно в завои"


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 27 юли 2007 13:53


Ами като няма нищо общо защо го споменаваш ? А статията съм я чел, доста отдавна. Освен това откъде си сигурен че автора й е добре запознат ? Още нещо - седана е по-представителна кола, по-семейна (по-"лимузина") и трябва да вози по-комфортно. Тя не е създадена за състезания.

Последна промяна от gr_kanev на Пет 27 юли 2007 13:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
GeeTeeAge
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GeeTeeAge » Пет 27 юли 2007 13:54


:@ защото споменавам името на статията! кво като има ауди в името, тва няма значение. просто така по-лесно ще се сетиш. ето по-горе съм ти извадил цитат.


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Пет 27 юли 2007 14:12


gr_kanev написа:GeeTeeAge, защо като не си запознат пишеш глупости ?

Човека не пише глупости , а просто попита. Ти напрово го хвана за главата :lol: По полека !


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 27 юли 2007 14:25


Въпреки,че не съм достатъчно подготвен и компетентен по темата се сещам,че един от важните елементи на окачването - пружините - има много,ама много разновидности за различните модели и двигатели.А от един седан по принцип се очаква малко по-мека и комфортна возия,от която клиентите на VW нерядко са били недоволни и дори са заменяли заводското окачване,например на GTI, с обикновено.Ако искаш да си бърз и устойчив в завоите,то тогава JETTA,VENTO,BORA не са твоята кола.Не знам друга марка да предлага толкова богат избор на модели за всеки вкус и джоб.


Потребителски аватар
GeeTeeAge
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GeeTeeAge » Пет 27 юли 2007 14:37


Жоро написа:Въпреки,че не съм достатъчно подготвен и компетентен по темата се сещам,че един от важните елементи на окачването - пружините - има много,ама много разновидности за различните модели и двигатели.А от един седан по принцип се очаква малко по-мека и комфортна возия,от която клиентите на VW нерядко са били недоволни и дори са заменяли заводското окачване,например на GTI, с обикновено.Ако искаш да си бърз и устойчив в завоите,то тогава JETTA,VENTO,BORA не са твоята кола.Не знам друга марка да предлага толкова богат избор на модели за всеки вкус и джоб.
тва хубаво, не искам да съм бърз и устойчив в завоите, но думите ''с такава кола ще се пребиеш зверски някъде'' не ми звучат добре


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 27 юли 2007 14:44


GeeTeeAge написа:''с такава кола ще се пребиеш зверски някъде'' не ми звучат добре


ами не ги слушай тогава :) Реално погледнато може да се пребиеш с абсолютно всякаква кола... въпрос на опит, навик и т.н. Убеден съм 100%, че дори и да има някаква разлика в стабилноста, между Голф и Венто/Джета - то тя е пренебрежимо малка... а и кой истенски "рацер" кара със сток окачване, че да го притеснява дали са меки или твърди стандарните стоки?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 27 юли 2007 15:20


общи приказки :lol:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 27 юли 2007 15:40


Колега лично съм сменял пружини на венто - по твърди са от на голф - защото после ги сложих на моя голф и той си вирна гъза. А тези твои приказки каза ми човек който се е занимавал с коли 10г - той конструктор ли е, чертежи показа ли ти??? Защото аз се занимавам с коли 6 год и ако ти кажа че Москвича е по хубав от БМВ ще ми повярваш ли?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта