


Jetta, Vento и Bora - неизчислени коли?
- GeeTeeAge
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Jetta, Vento и Bora - неизчислени коли?
понеже тва са седаните за голфовете, а окачването не е преизчислено спрямо новите центрове на тежестта и центробежни сили, това ги прави не-добри. така ли е всъщност?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
GeeTeeAge, защо като не си запознат пишеш глупости ?
Първо, "Ханс" не би допуснал до производство неизчислен автомобил (или какъвто и да е друг продукт). Второ, ако си се возил на Голф 1, 2 и Джета, Голф 3 и Венто, Голф 4 и Бора и Голф 5 и Джета (нова), ще забележиш, че седаните возят много по-добре в сравнение с хетчбека - това се дължи най-вече на това, че масата е почти идеално разпределена между осите. И за сравнение за окачването - то е едно и също за Голф 2, Джета 2 и Пасат Б3 (погрешно наричан "двойка"), че дори и Б4. Направи си сметка кое не е изчислено и кое какво не издържа. Всъщност практиката го е показала доста отдавна това ...
Първо, "Ханс" не би допуснал до производство неизчислен автомобил (или какъвто и да е друг продукт). Второ, ако си се возил на Голф 1, 2 и Джета, Голф 3 и Венто, Голф 4 и Бора и Голф 5 и Джета (нова), ще забележиш, че седаните возят много по-добре в сравнение с хетчбека - това се дължи най-вече на това, че масата е почти идеално разпределена между осите. И за сравнение за окачването - то е едно и също за Голф 2, Джета 2 и Пасат Б3 (погрешно наричан "двойка"), че дори и Б4. Направи си сметка кое не е изчислено и кое какво не издържа. Всъщност практиката го е показала доста отдавна това ...
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
GeeTeeAge написа:...във сайта към този форум в статиите има едно сравнение межсеу венто и некво ауди, където тва, което той ми каза е потвърдено.
Чакай сега, какво общо има сравнението на Венто (седан) с Ауди (също седан) с това Голф (хетчбек) - съответния му седан ? А това че човека има милиони километри зад гърба си, и се занимава с коли от десет години (аз се занимавам от повече, но това няма значение), и е фен на марката, не го прави автоматично запознат с проблема, нали така ? Ако ти каже, че сестра ти е к..ва, ще повярваш ли, без да имаш сестра ?

- GeeTeeAge
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"МИНУСИ:
- задното окачване! За да минат евтино, от VW са го направили много меко! Вози добре, но не е достатъчно стабилно в завои. Тъй като е същото като на Golf 3, a Vento е с доста по-тежка и дълга задница, се износва повече от това на Golf 3. Не мога да разбера кога тези от Volkswagen ще се сетят на седановите версии да слагат друго, подсилено окачване. На версиите GT е подсилено спортно и е доста по-добро и стабилно в завои"
- задното окачване! За да минат евтино, от VW са го направили много меко! Вози добре, но не е достатъчно стабилно в завои. Тъй като е същото като на Golf 3, a Vento е с доста по-тежка и дълга задница, се износва повече от това на Golf 3. Не мога да разбера кога тези от Volkswagen ще се сетят на седановите версии да слагат друго, подсилено окачване. На версиите GT е подсилено спортно и е доста по-добро и стабилно в завои"
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ами като няма нищо общо защо го споменаваш ? А статията съм я чел, доста отдавна. Освен това откъде си сигурен че автора й е добре запознат ? Още нещо - седана е по-представителна кола, по-семейна (по-"лимузина") и трябва да вози по-комфортно. Тя не е създадена за състезания.
Последна промяна от gr_kanev на Пет 27 юли 2007 13:56, променено общо 1 път.
Въпреки,че не съм достатъчно подготвен и компетентен по темата се сещам,че един от важните елементи на окачването - пружините - има много,ама много разновидности за различните модели и двигатели.А от един седан по принцип се очаква малко по-мека и комфортна возия,от която клиентите на VW нерядко са били недоволни и дори са заменяли заводското окачване,например на GTI, с обикновено.Ако искаш да си бърз и устойчив в завоите,то тогава JETTA,VENTO,BORA не са твоята кола.Не знам друга марка да предлага толкова богат избор на модели за всеки вкус и джоб.
- GeeTeeAge
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тва хубаво, не искам да съм бърз и устойчив в завоите, но думите ''с такава кола ще се пребиеш зверски някъде'' не ми звучат добреЖоро написа:Въпреки,че не съм достатъчно подготвен и компетентен по темата се сещам,че един от важните елементи на окачването - пружините - има много,ама много разновидности за различните модели и двигатели.А от един седан по принцип се очаква малко по-мека и комфортна возия,от която клиентите на VW нерядко са били недоволни и дори са заменяли заводското окачване,например на GTI, с обикновено.Ако искаш да си бърз и устойчив в завоите,то тогава JETTA,VENTO,BORA не са твоята кола.Не знам друга марка да предлага толкова богат избор на модели за всеки вкус и джоб.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
GeeTeeAge написа:''с такава кола ще се пребиеш зверски някъде'' не ми звучат добре
ами не ги слушай тогава

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега лично съм сменял пружини на венто - по твърди са от на голф - защото после ги сложих на моя голф и той си вирна гъза. А тези твои приказки каза ми човек който се е занимавал с коли 10г - той конструктор ли е, чертежи показа ли ти??? Защото аз се занимавам с коли 6 год и ако ти кажа че Москвича е по хубав от БМВ ще ми повярваш ли?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта