Здравейте,
до скоро се мъчех с една джета. Днес капарирах един Голф 3 - Бон Джови 96 год. Имате ли впечатления от тази кола. Онзи от автокъщата ми каза, че е с двигател на 4-ка, каквото и да означава това ?!? Интересува ме здрави ли са по принцип? Има някакви екстри, но те не са ми важни. При двигател 1.6 колко трябва да очаквам разход? И т.н. Ако се сетите нещо кажете...



Мнения за Golf 3 Bon Jovi
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хахаха още ли има някой дето се връзва на глупостите на джамбазите ...двигател от четворка хахаххахаха .... със здраве да си караш новата придобивка
предполагам двигателя е АЕЕ него го набеждават за четворков въппреки че повече логика има да набеждават 101 коньовите, както и да е и двата нямат нищо общо

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Най-вероятно става въпрос за двигател 1,6 101 к.с. - АЕК или AFT. Виж ТУК и ТУК повече какво пише за модел Bon Jovi. ТУК можеш да видиш всичко за двигателите на Голф 3, а ТУК - за Голф 4. И разберете най-накрая - няма такова нещо "двигател от новия модел" - просто има двигател, който се слага и на следващия модел; другия вариант е по някаква причина да се е наложила смяна на двигателя.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ico_dc написа:двигателя 1.6 101кс. се слага и на 3-ка и на 4-ка.
Двигател от 3-ка на 4-ка



101 к.с. двигателите,с 8 клапана ги има в няколко разновидности,но 3-ка с мотор от 4-ка НЯМА.
То все едно 3-ка с мотор от 2-ка

На колегата - честито!Само да не е 75 к.с.,с електроника на Марели,че не ми харесват много-много.
andro_ написа:ico_dc написа:двигателя 1.6 101кс. се слага и на 3-ка и на 4-ка.
Двигател от 3-ка на 4-ка![]()
![]()
.Ужаст...нема такива ралти.
101 к.с. двигателите,с 8 клапана ги има в няколко разновидности,но 3-ка с мотор от 4-ка НЯМА.
То все едно 3-ка с мотор от 2-ка.
На колегата - честито!Само да не е 75 к.с.,с електроника на Марели,че не ми харесват много-много.
само да ти кажа колега,че вчера продадох голф 4 кабрио 99г. с този мотор 1.6 101кс. и няма никаква разлика със голф 3 96 гт 1.6 101кс.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ico_dc написа:andro_ написа:ico_dc написа:двигателя 1.6 101кс. се слага и на 3-ка и на 4-ка.
Двигател от 3-ка на 4-ка![]()
![]()
.Ужаст...нема такива ралти.
101 к.с. двигателите,с 8 клапана ги има в няколко разновидности,но 3-ка с мотор от 4-ка НЯМА.
То все едно 3-ка с мотор от 2-ка.
На колегата - честито!Само да не е 75 к.с.,с електроника на Марели,че не ми харесват много-много.
само да ти кажа колега,че вчера продадох голф 4 кабрио 99г. с този мотор 1.6 101кс. и няма никаква разлика със голф 3 96 гт 1.6 101кс.
Добре,аз знам какво пиша.Повечето 1,6 100 к.с. на Г4 работят с инежекция и запалване Симос 2 или 3,3,докато на 3-ката (кат мойта) е Симос 4S2,а на АЕК е Бош...да бе еднакви са,няма проблеми,Не ми се спори излишно.
Малко ЕДИТ: на четворката през 1998г. й се монтира AKS,който е като на тройката.Следващите вече са различни.AFT/AKS са почти идентични,само където AKS е със SIMOS 2.
Тройка AKS досега не съм виждал.
Твоят случай може да е бил с този мотор.
andro_ написа:ico_dc написа:andro_ написа:ico_dc написа:двигателя 1.6 101кс. се слага и на 3-ка и на 4-ка.
Двигател от 3-ка на 4-ка![]()
![]()
.Ужаст...нема такива ралти.
101 к.с. двигателите,с 8 клапана ги има в няколко разновидности,но 3-ка с мотор от 4-ка НЯМА.
То все едно 3-ка с мотор от 2-ка.
На колегата - честито!Само да не е 75 к.с.,с електроника на Марели,че не ми харесват много-много.
само да ти кажа колега,че вчера продадох голф 4 кабрио 99г. с този мотор 1.6 101кс. и няма никаква разлика със голф 3 96 гт 1.6 101кс.
Добре,аз знам какво пиша.Повечето 1,6 100 к.с. на Г4 работят с инежекция и запалване Симос 2 или 3,3,докато на 3-ката (кат мойта) е Симос 4S2,а на АЕК е Бош...да бе еднакви са,няма проблеми,Не ми се спори излишно.
Малко ЕДИТ: на четворката през 1998г. й се монтира AKS,който е като на тройката.Следващите вече са различни.AFT/AKS са почти идентични.
Тройка AKS досега не съм виждал.


тва което аз казвам е че като циало това е 1 двигател
това е за г4
Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1595 см3
Мощность 100 л.с.
При оборотах 5600
Крутящий момент 145/3800 н*м
Система питания Распределенный впрыск
Наличие турбонадува -
Газораспределительный механизм ohc
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 81 мм
Ход поршня 77.4 мм
Cтепень сжатия 10
Количество клапанов на цилиндр 2
Топливо АИ-95
а това за г3
Расположение двигателя Спереди, поперечно
Объем двигателя 1595 см3
Мощность 101 л.с.
При оборотах 5600
Крутящий момент 145/3800 н*м
Система питания Распределенный впрыск
Наличие турбонадува -
Газораспределительный механизм ohc
Расположение цилиндров Рядный
Количество цилиндров 4
Диаметр цилиндра 81 мм
Ход поршня 77.4 мм
Cтепень сжатия 10.3
Количество клапанов на цилиндр 2
Топливо АИ-95
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Добре,последно и край,че модовете ще се ядосат:
Блоковете,размерите на цилиндри,бутала,ангренажни ремъци,някой разпределителни валове и т.н. при VW са еднакви.Дори 1,6 100 к.с. е с блок от 1.8,който блок е още от Г2 и се използва и при Г3,ако не се лъжа (не съм проверил,мързи ме) и на Г4.
Разликите са другаде,в "по-тънката" част,но тя е не по-малко важна.
Иначе така сравнени само по технически данни като обем,поуър,въртящ момент,гориво,разположение,предавателни числа в кутиите си приличат
.
Ама ме е яд,когато някой търговец на коли каже,че дадена кола е с мотор от модел следващо поколение.Някак си не е съвсем вярно,ама хората (пациентите) се хващат.Лека вечер и успешен бизнес!
Блоковете,размерите на цилиндри,бутала,ангренажни ремъци,някой разпределителни валове и т.н. при VW са еднакви.Дори 1,6 100 к.с. е с блок от 1.8,който блок е още от Г2 и се използва и при Г3,ако не се лъжа (не съм проверил,мързи ме) и на Г4.
Разликите са другаде,в "по-тънката" част,но тя е не по-малко важна.
Иначе така сравнени само по технически данни като обем,поуър,въртящ момент,гориво,разположение,предавателни числа в кутиите си приличат

Ама ме е яд,когато някой търговец на коли каже,че дадена кола е с мотор от модел следващо поколение.Някак си не е съвсем вярно,ама хората (пациентите) се хващат.Лека вечер и успешен бизнес!

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта