


Проблем с акумулатора
- kaisiikov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Нед 20 авг 2006 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с акумулатора
Здравейте, искам да попитам забравен мигач една седмица може ли да скапе тотално чисто нов акумулатор(да го остави без ток) при положение че акумулатора е на два месеца
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
никакъв проблем да го направи
10W са това 800mA
10W са това 800mA
Последна промяна от L&R на Вто 14 авг 2007 20:29, променено общо 2 пъти.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
и не се ядосвай, това е добра профилактика за акумулатора
Колега, това не е вярно! Акумулатора не трябва да пада под 1.5 волта на клетка, понеже плочите му почват да се скапват.
А бе в средата е истината ... От време оно има руско-българска техника за съживяване на акумулатори --- с т.наречения "тренировъчен цикъл" разреждането му с нисък ток пълно нормално разреждане и последващо зареждане ...има го като теория за частична десулфатизация с наливане на дестилирана вода вместо елекртролит и разни подобни техники.... много е писането да го обясня , ама доста се рових на времето във връзка със зареждането с асиметричен ток .... а за 1.5 волтата - и аз мисля така.... проблемно е ..

Здравейте разбирачи, случи ми се много неприятна случка и по принцип този въпрос го постнах и на др място във форума, но реших и тук да видя какво мислите.
Онзи ден ми се случи да си вляза в колата и не успях да запаля. Голф 3 с 45 ампера акумулатор и 1.4 двигател. Алтернатора му е 70 ампера. Въртях доста и не се получи. Свалих го, заредих го уж и отново нищо. Намрих от едно място друг(втора употреба) , който е 62 ампера и си запалих. Имам спешен въпрос:
Ако продължа да карам с този акумулатор дали ще му стане на него нещо или на алтернатора или пък нещо по електрониката на колата? Мислех си да го ползвам около месец докато си купя нов, че нещо кинтите свършиха.
Онзи ден ми се случи да си вляза в колата и не успях да запаля. Голф 3 с 45 ампера акумулатор и 1.4 двигател. Алтернатора му е 70 ампера. Въртях доста и не се получи. Свалих го, заредих го уж и отново нищо. Намрих от едно място друг(втора употреба) , който е 62 ампера и си запалих. Имам спешен въпрос:
Ако продължа да карам с този акумулатор дали ще му стане на него нещо или на алтернатора или пък нещо по електрониката на колата? Мислех си да го ползвам около месец докато си купя нов, че нещо кинтите свършиха.
gr_kanev написа:На алтернатора няма какво да му стане. Но го провери - струва ми се, че имаш проблем със зареждането (регулатора на напрежение) - ако остане така да недозарежда, скоро ще замине и другият акумулатор (още повече че е втора употреба).
Оки, съгласен с пролема, че може да не зарежда, но в такъв случай нямаше ли да ми светне лампата на таблото, че не се зарежда двигателя? Трябва да имате и предвид факта, че колата не се кара на дълги растояния. От нас до работата ми е 1 км и може да няма времето да се зареди. Относно проверката : ''проблем със зареждането (регулатора на напрежение)'' - имате ли представа за какви пари става дума?
iliushin написа:gr_kanev написа:На алтернатора няма какво да му стане. Но го провери - струва ми се, че имаш проблем със зареждането (регулатора на напрежение) - ако остане така да недозарежда, скоро ще замине и другият акумулатор (още повече че е втора употреба).
Оки, съгласен с пролема, че може да не зарежда, но в такъв случай нямаше ли да ми светне лампата на таблото, че не се зарежда двигателя? Трябва да имате и предвид факта, че колата не се кара на дълги растояния. От нас до работата ми е 1 км и може да няма времето да се зареди. Относно проверката : ''проблем със зареждането (регулатора на напрежение)'' - имате ли представа за какви пари става дума?
акумулатора де

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта