Проблем с акумулатора

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
kaisiikov
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 20 авг 2006 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с акумулатора

Мнениеот kaisiikov » Вто 14 авг 2007 20:25


Здравейте, искам да попитам забравен мигач една седмица може ли да скапе тотално чисто нов акумулатор(да го остави без ток) при положение че акумулатора е на два месеца




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 14 авг 2007 20:27


мигача, при изключен контакт се явява паркинг светлина, където светят 2крушки габаритни.......незнам какво да ти кажа.....мисля че не би трябвало да ти падне акмулатора :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 14 авг 2007 20:27


никакъв проблем да го направи

10W са това 800mA

Последна промяна от L&R на Вто 14 авг 2007 20:29, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 14 авг 2007 20:27


направо му разказва играта.не съм много на ти с електротехниката, но проста сметка: две крушки по 5 вата са ти десет вата, при 12 волта тока е 0,8 ампера, при 55Ah акумулатор го разрежда напълно за 66 часа това е по малко от три дни. дано не съм сбъркал някъде в сметките че бях задремал малко.


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Нед 19 авг 2007 22:39


Ами на моята кола преди 1 месец и бях забравил вратата отворена една седмица не бях палил и акумулатора леш.Сложих друг колата да си вземе ток и след това моя си и се оправи. :D


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Пон 20 авг 2007 8:44


Red_Jetta написа:....

и не се ядосвай, това е добра профилактика за акумулатора


Колега, това не е вярно! Акумулатора не трябва да пада под 1.5 волта на клетка, понеже плочите му почват да се скапват.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 20 авг 2007 10:33


и не се ядосвай, това е добра профилактика за акумулатора


Колега, това не е вярно! Акумулатора не трябва да пада под 1.5 волта на клетка, понеже плочите му почват да се скапват.

А бе в средата е истината ... От време оно има руско-българска техника за съживяване на акумулатори --- с т.наречения "тренировъчен цикъл" разреждането му с нисък ток пълно нормално разреждане и последващо зареждане ...има го като теория за частична десулфатизация с наливане на дестилирана вода вместо елекртролит и разни подобни техники.... много е писането да го обясня , ама доста се рових на времето във връзка със зареждането с асиметричен ток .... а за 1.5 волтата - и аз мисля така.... проблемно е .. :!:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 20 авг 2007 12:44


Щом е на 2месеца => е в гаранция..
отиваш...
"Добър ден.. абе тази сутрин не можах да запаля..." и така ..


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Чет 20 сеп 2007 22:23


Та кво стана оправи ли се?


iliushin
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iliushin » Пет 21 сеп 2007 10:21


Здравейте разбирачи, случи ми се много неприятна случка и по принцип този въпрос го постнах и на др място във форума, но реших и тук да видя какво мислите.

Онзи ден ми се случи да си вляза в колата и не успях да запаля. Голф 3 с 45 ампера акумулатор и 1.4 двигател. Алтернатора му е 70 ампера. Въртях доста и не се получи. Свалих го, заредих го уж и отново нищо. Намрих от едно място друг(втора употреба) , който е 62 ампера и си запалих. Имам спешен въпрос:
Ако продължа да карам с този акумулатор дали ще му стане на него нещо или на алтернатора или пък нещо по електрониката на колата? Мислех си да го ползвам около месец докато си купя нов, че нещо кинтите свършиха.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 21 сеп 2007 10:36


На алтернатора няма какво да му стане. Но го провери - струва ми се, че имаш проблем със зареждането (регулатора на напрежение) - ако остане така да недозарежда, скоро ще замине и другият акумулатор (още повече че е втора употреба).


iliushin
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iliushin » Пет 21 сеп 2007 11:08


gr_kanev написа:На алтернатора няма какво да му стане. Но го провери - струва ми се, че имаш проблем със зареждането (регулатора на напрежение) - ако остане така да недозарежда, скоро ще замине и другият акумулатор (още повече че е втора употреба).



Оки, съгласен с пролема, че може да не зарежда, но в такъв случай нямаше ли да ми светне лампата на таблото, че не се зарежда двигателя? Трябва да имате и предвид факта, че колата не се кара на дълги растояния. От нас до работата ми е 1 км и може да няма времето да се зареди. Относно проверката : ''проблем със зареждането (регулатора на напрежение)'' - имате ли представа за какви пари става дума?


iliushin
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iliushin » Пет 21 сеп 2007 11:09


iliushin написа:
gr_kanev написа:На алтернатора няма какво да му стане. Но го провери - струва ми се, че имаш проблем със зареждането (регулатора на напрежение) - ако остане така да недозарежда, скоро ще замине и другият акумулатор (още повече че е втора употреба).



Оки, съгласен с пролема, че може да не зарежда, но в такъв случай нямаше ли да ми светне лампата на таблото, че не се зарежда двигателя? Трябва да имате и предвид факта, че колата не се кара на дълги растояния. От нас до работата ми е 1 км и може да няма времето да се зареди. Относно проверката : ''проблем със зареждането (регулатора на напрежение)'' - имате ли представа за какви пари става дума?


акумулатора де :):)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 21 сеп 2007 11:13


Проста проверка на напрежението с мултицет е това.
При средни обороти трябва да е 14V горе-долу (+/-1V)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта