Мерси за бързите и точни отговори!
Аз съм принципно ултра-Ауди фен, но не мога да си позволя да си купя Ауди, което да отговаря на моите изисквания, пък и да го стопанисвам прилично след това, та за това разума надделя и ме опъти към Бора и Пасат.
Разликата в размера в дължината между Пасат и Бора/Голф е сериозен (всичко е комби/авант). Цели 20см, което никак не е малко. Това и всъщност праща Пасата в друг клас автомобил. Да де, но какво да направя като Пасата се оказва някаква мания в цяла Германия и хората си купуват дизел за да го смачкат от каране - иначе не им се връзва сметката с по-високите данъци, които плащат пред бензиновите агрегати.
Уфффф....
Голф комби няма да е. При положение, че са 1:1 с Бората, която мноо ме кефи отпред, не виждам смисъл.
Това ще бъде семейната кола, не моя лична - аз съм и без това келеш и такива екстри не ми се полагат

Освен че това е главната причина да е комби просто идеята колата да е седан или хетчбек не ми допада толкова. Кофти е избора да е в мои ръце пред цялтото семейство
Последен вариант ми е Шкода Окравиа, където нямам сериозни претенции дали ще е комби или не, защото хетчбека е с 500 литра (!!!) багажник. Дори за тези пари + малко късмет може да си намери човек и Лаурент & Клемент, което е смърт просто! Но като се сетя как свети синьо в VWто..... разтапям се!
Благодаря за полезните линкове!!! Интересни неща и съвети има за подръжката на двигателите, основно дизеловите, които мен точно ме засягат.
Мерси още веднъж! Ще ви държа на течение как се развиват нещата за да ми кажете кога да дойда на следващата клубна среща
