Колеги, от одавна нещо в Полото ми прави впечатление и чак сега се сещам да ви питам:
От време на време се включва звуков сигнал, ама не със сирената на алармата дето си я имам, ами с клаксон! Не е постоянен, а на импулси дълги по 1/2 секунда. Сврири около 15-20 секунди и се изключва. Ако междувременно ако съм наоколо и натисна "off" от дистанционното основната ми аларма се изклчюва, оключва вратите и клаксона спира да свири, но алармата не ме предупреждава със звуков сигнал, че се е включвала. Това ме води на мисълта, че не се е задействала тя, а нещо друго, което наричам "заводска аларма".
Та какво може да е това според вас -
1. Някаква "заводска аларма", която нищо не блокира, а само предупреждава
2. Клаксонът да е вързан заедно със сирената на обикновената ми алармата и понякога да свири само той
3. Нещо друго?



"Заводска аларма" или нещо друго
- poGo
- Мнения: 637
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе има некво нещо, което на такова мяза ама и досега не знам за какво е. На тавана зад главата на шофьора, заводско е, дори преди година бях питал във форума за какво е. Така и не стана ясно.chefito написа:...имаш ли обемни датчици в колата?
Та викаш, може да е заводска аларма?!?! А знаеш ли нещо повече за т'ва животно - как се пуска, спира, блокира ли нещо, к'во става ако се развали, къде се намира, кое го командва и т.н.?chefito написа:ми заводска аларма...нормално...
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
pogo мойта е на опел и има 5 обемни датчика. вързана си е към централното и се задейства ако натисна 2 пъти копчето за заключване на вратата...активира се ако примерно през счупен прозорец бръкна вътре и тогава обемните датчици ме хващат и започват да свирят и двата клаксона....не можеш да си представиш за каква олелия става дума...така че включи я и остави някой прозорец отворе или направо си остани на седалката...изчакай минута и би трябвало да се активира...
- poGo
- Мнения: 637
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kristian112 написа:Би трябвало да ти се командва от допълнително поставената аларма.
Дали алармаджиите, които са свързвали моята са се сетили да го направят и при мене или просто нямат избор да не го направят? От друга страна щом всичко се командва от дистанционното дали заводската аларма не е вързана на централното заключване и заради това да се изключва заедно с допълнителната?
Винаги съм си мислел, че този диод показва кога колата е заключена.kristian112 написа:На лявата предна врата трябва да имаш светодиод който показва кога е включена.

Това ще го пробвам още довечера!!chefito написа:...активира се ако примерно през счупен прозорец бръкна вътре и тогава обемните датчици ме хващат и започват да свирят и двата клаксона....не можеш да си представиш за каква олелия става дума...така че включи я и остави някой прозорец отворе или направо си остани на седалката...изчакай минута и би трябвало да се активира...


Тая кола я имам от 1.5 години и ОЩЕ откривам екстри по нея!



-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ами би трябвало да се сетят при поставянето да се съобразят да командва и заводската. Свети ли ти диодчето значи е включена.Прим мен се е случвало няколко пъти да не се включи когато я заключа с другата и тогава колата си е заключена алармата активна но заводската не.По принцип не разчитай много много на тази аларма щото крадците я познават отдавна
а и мисля че няма шоков датчик ! странното е че при мен няма и обемен и се замислям освен на ел-а на какво друго реагира 


100% проблема е в тези ключета.Обаче ремонта е много гаден щото те вървят заедно с ключалката.Може да пробваш първо с вратата на багажника,по-достъпно е за работа,а и ще добиеш представа за какво иде реч.Аз моята я разглобих и напръсках с wd-40,проблема се оправи временно.Сега съм намислил да сменям целите бутони,ше мина на старата версия,бутона на шасито и забравям за случая.Гледам доста колеги се оплакват от същото нещо.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
dogggg написа:100% проблема е в тези ключета.Обаче ремонта е много гаден щото те вървят заедно с ключалката.Може да пробваш първо с вратата на багажника,по-достъпно е за работа,а и ще добиеш представа за какво иде реч.Аз моята я разглобих и напръсках с wd-40,проблема се оправи временно.Сега съм намислил да сменям целите бутони,ше мина на старата версия,бутона на шасито и забравям за случая.Гледам доста колеги се оплакват от същото нещо.
кофти болест...само да отсрамя vw ще кажа че и при опел го има тоя проблем...
- poGo
- Мнения: 637
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dogggg написа:100% проблема е в тези ключета.........Може да пробваш първо с вратата на багажника,по-достъпно е за работа,а и ще добиеш представа за какво иде реч.Аз моята я разглобих и напръсках с wd-40,проблема се оправи временно.Сега съм намислил да сменям целите бутони,ше мина на старата версия,бутона на шасито и забравям за случая.Гледам доста колеги се оплакват от същото нещо.
Аз като се замисля се сещам, че ключалката ми на багажника не работи и откл./закл. само чрез централното.

Ама не ми се разглабя, ще изчакам докато стане проблем (дано не стане

НО МЕРСИ ЗА ИДЕИТЕ И ОТГОВОРИТЕ!!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта