Ключ за пускане/спиране на бенз помпа...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Ключ за пускане/спиране на бенз помпа...

Мнениеот chefito » Пон 03 сеп 2007 11:29


По причини, които не искам да обяснавам искам да си вържа бенз помпата към отделен ключ, а не към газ/бензин ключа...

Как да стане? Ако може някой многословен да се изкаже...L&R...vaskoto1? От къде да хвана кабела...какъв ключ да взема...кой кабел да срежа...колко ампера ключ и кабел да взема и така нататък... :oops: искам и когато има напрежение към помпата да свети нещо по ключа...предполагам е възможно?

п.с. имам завидно слаби познания по електричество...оборудван съм с нормален поялник и добри познания по колата.... :roll:

/п.с. имам идея как да стане, но ми трябва независим коментар да не направя някоя глупава грешка/




myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 03 сеп 2007 12:14


А така :D
Ще следя темата с интерес.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 03 сеп 2007 14:58


Когато си отвориш капака за помпата в багажника /3 самонареза/ виждаш букса с 4 кабелчета /убий ме - цветове не помня.../, двете крайни са по-тънки и са за нивомера на таблото, другите 2 в средата са за помпата - 0.75 или 1 квадрат - на око. Снопа върви под кората на шофьорския праг напред към таблото. Който и кабел от 2-та за помпата да прекъснеш с ключето - ще свърши работа и то ще си свети, ако е с лампичка, когато имаш подадено напрежение/затворена верига към помпата. На помпата не помня ватовете - погледни /по спомени - имаш запас от помпи за оглед... :) /, после ключето се смята елементарно - I = P (W на помпата)/12V. Успех! Ако съм сгрешил нейде :oops: , моля знаещите да ме поправят...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 03 сеп 2007 18:03


up


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 03 сеп 2007 18:58


реле.. вън от купето.. в двг отсек обикновенно..
вадиш.. наред.. и слушаш.. кат спре помпата.. на прав път си..

гледаш как са му крачетата..
виждаш по-тънките крачете..
the12volt.com мисля беше описано на едно реле кое е бобината..

прекъсваш жицата дето е бобината.. и пъхаш ключа там..

кабел колкот ти требе където ти требе да го откараш...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 03 сеп 2007 19:06


wili98 написа:реле.. вън от купето.. в двг отсек обикновенно..
вадиш.. наред.. и слушаш.. кат спре помпата.. на прав път си..

гледаш как са му крачетата..
виждаш по-тънките крачете..
the12volt.com мисля беше описано на едно реле кое е бобината..

прекъсваш жицата дето е бобината.. и пъхаш ключа там..

кабел колкот ти требе където ти требе да го откараш...


Вили метна ме на 100 метра под земята... :? нищо не разбрах... :cry:

обикновено се пита: какво не разбра, но аз в случая не разбрах нищо....каква бубина какво реле :( тотален лаил съм с тока, но искам да се науча и за целта ми трябва по смелена информация :(

Последна промяна от chefito на Пон 03 сеп 2007 19:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 03 сеп 2007 19:08


прочети пак..
първа част.. е къде да намериш релето за помпата..
втора част е как работи тва реле и кви са му изводите..
и последната част е труд и творчество..
мързи ме да съм детайлен. ;)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 03 сеп 2007 19:48


Чиефиии,гледам аз има по магазините ключ тип ЦК,издържащ на 15 ампера ток.Има и по-мощни до 20 А.То на помпата бушонът май и е 20 А,така,че и с ключ става,дирекшън на някой от двата кабела.Слагай по-як ключ и тва е,няма какво да си играеш.

П.С.Естествено през реле е най-добре,но е хубаво релето да е на "старо",от кола,че тия дето ги продават повечето са боклук.Колегите да посъветват откъде да си купим 'убави реленца.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Пон 03 сеп 2007 20:34


Кабела за помпата можеш да го намериш под кората под шофьорската врата и е червен с жълта ивица. Палиш колата , режеш го и ак оизгасне след около 5 сек значи е той ( ако не го възстановяваш). Слагаш едно 20А реле, един ключ с лампичка в него (като този за отплението на задния джам) за управлението на релето и си готов. Успех питай ако нещо не ти е ясно.

Това го направих на бързо но мисля че става ясно
http://skruji.hit.bg/snimki/shema%20na%20pompa.JPG


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Пон 03 сеп 2007 22:39


тва измъдрих
надявам се да е ясно :D
Изображение


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 04 сеп 2007 10:09


1. С реле е маалко по-сложно, особено за човек, който не е толкова "на ти" с "жиците", колкото и елементарно да изглежда за хората, които "четат" ел. схемите с лекота...
2. Хубавото е, че можеш да използваш стандартен ключ за таблото - светещ, както подсказа по-горе колегата - като този за отопл. на задното стъкло...
3. При нормална работа на помпата 20А са недостижими - т.е. върши ти работа и светещо ЦК-ключе с по-слаби контакти, пък и ако се достигне до такава консумация, ключето ще ти е най-малкия проблем...

Отделно - щом го иска на таблото, светещо /различаващо се от всичко по таблото и правещо впечатление/, явно целта не е да се предпазва от опити за кражба...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 04 сеп 2007 11:15


Хора малко мисъл вкарвайте.. за кво да реже 20 ампера и да ги ЦК ключосва, при положение, че помпата така или иначе е с реле..
нека прекъсне управляващият кабел.. не силовият.!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 04 сеп 2007 12:10


wili98 написа:Хора малко мисъл вкарвайте.. за кво да реже 20 ампера и да ги ЦК ключосва, при положение, че помпата така или иначе е с реле..
нека прекъсне управляващият кабел.. не силовият.!



НАЙ-ПОСЛЕ МАЛКО ЛОГИКА!!! ВИЛИ БЛАГОДАРЯ!

Колегите отгоре...много мерси за отговорите..., но вариантите които предложихте са ми повече от ясно...разглобявал съм половината кола и повечето неща ги знам...включително къде минават кабелите за помпата и прочие....нещото което не знам е именно управляващият кабел...ВИЛИ го дефинира най-точно...сега остава някой запознат с АБД да обясни кой е и къде точно се намита и го кълцам...слагам му ключе и съм готов


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 04 сеп 2007 16:27


:roll:


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Вто 04 сеп 2007 16:45


к,,во стана??? греда ли уцели :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта