:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Бугатти Вейрон-1001 к.с!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Бугатти Вейрон-1001 к.с!

Мнениеот веселин » Чет 05 яну 2006 22:45


По BtV в 19.30 новините,някой чу ли повече -дайте няк,ъв линк с повече подробности!1001 к.с - направо като приказка от 1001 нощ! :shock bowdown headbang :applause: eyecrazy birthday




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 05 яну 2006 22:53


Че то си е наше момче ... собственост на фирмата .. ако не се бъркам и е отдавна като идея ....... вече доста години се говори за него ... през това време се появиха и доста конкуренти за съжаление :(

http://www.bugatti-cars.de/bugatti/index.html

:)

http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... gatti1.htm

http://www.rsportscars.com/eng/cars/bugatti_veyron.asp

има и абс на ръчната


Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Чет 05 яну 2006 22:54


Аз чух нещо подобно, но не разбрах за каква марка модел става на въпрос. До колокото знам Майбах имат модел със 1000 к.с., а може и да се бъркам. :?

Благодаря на Tyan за линковете. :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 05 яну 2006 23:05


Страхотия! :shock :shock :shock !


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Чет 05 яну 2006 23:05


Бугати вейрон беше замислено преди повече от 2 години като проект, но си оставаше прототип и мечта, тази година обаче (б.р. 2005) проектът се превърна в реалност . Колата е с двойно W-образен, 16-цилиндров двигател с ходов обем 8 литра и мощност 1001 к.с. Бугатито е със задвижване и на четирите колела, 7-степенна скоростна кутия и развива максимална скорост от 406 км/ч. Ускоряването от 0 до 300 км/ч този снаряд на колела извършва за само 14 сек. :shock :shock :shock
ето тука малко клипчета, свалял съм си ги...заслужават си

http://www.autoclips.net/page2.php?parent=28&id=125&Submit=Display+videos%21&search=Enter+Keyword
на линка има около 15 на фимлчета с бугатито,включително и четерите серий на Топ Гиър :wink:

Е и аз да се похваля малко, имал съм честа и удоволствието ,да се доближа да този звяр само на 2 крачки разтояние в представителния магазин на Фолксваген в Берлин :D :D :D

Последна промяна от nero на Чет 05 яну 2006 23:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Чет 05 яну 2006 23:13



Последна промяна от DragoGT на Чет 05 яну 2006 23:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бугатти Вейрон-1001 к.с!

Мнениеот StreetThug16V » Чет 05 яну 2006 23:13


веселин написа:По BtV в 19.30 новините,някой чу ли повече -дайте няк,ъв линк с повече подробности!1001 к.с - направо като приказка от 1001 нощ! :shock bowdown headbang :applause: eyecrazy birthday

Ама вие не гледате ли Top Gear бре момци???
сваляйте епизода от 27.12.2005 от Арената
И проекта не е от 2 а от повече от 5 години.
Идея на Фердинанд Пиех.
От всяка бройка Вейрон VW са на загуба няколко милиона паунда.
Отдавна се говори че Вълка си бил поръчал, така че ще имаме едно и в БГ.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Чет 05 яну 2006 23:15


абе това звучи като самолет....


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 05 яну 2006 23:25


и как не пика на развитие на буталните двигатели е през втората световна война когато са ги монтирали на изтребителите .. леки 16 цилиндрови :)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 05 яну 2006 23:26


Tyan написа:и как не пика на развитие на буталните двигатели е през втората световна война когато са ги монтирали на изтребителите .. леки 16 цилиндрови :)

Е да ама тогава тези двигатели не са били с по 1000кс ...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 05 яну 2006 23:30


Мдаааа :) нямало е EКУ-та да смятат и е имало дайййй керосинец/бенз с кофата :) и кофти КПД

http://auto.howstuffworks.com/bugatti1.htm


XpacTa
Мнения: 424
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 16:03
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот XpacTa » Пет 06 яну 2006 9:39


vasstop написа:Е да ама тогава тези двигатели не са били с по 1000кс ...

Верно не са били по 1000 - виж по 2000-3000 хиляди може.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 06 яну 2006 11:13


тцк v образните са били най-много до 1500-1600 коня ..... като

RR-Packard V-1650-7 Merlin монтиран в P51D mustang

http://www.enginehistory.org/G&jJBrosse ... 3%20LT.jpg

току що забелязах че е даже DOHC хихихи :)

виж звездообразните са нещо другo :twisted: :twisted: :twisted:

http://www.aviation-history.com/engines/pr-2800.htm

2500 коне :) този са го слагали в P47 и някой други :)


бааааххх ако прасна първото у вентото нема да имам равен на бужура !!!!!!!


XpacTa
Мнения: 424
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 16:03
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот XpacTa » Пет 06 яну 2006 11:28


Хубаво де, ама ти говореше за бутални, а не за V-образни. Пък и тоя на Вейрона е W-образен, та съвсем се омешват понятията.

P.S. А ако праснеш самолетен двигател у Вентото и на OMV-то няма да имаш равен (с изключение на някой и друг FORD GT).

Последна промяна от XpacTa на Пет 06 яну 2006 11:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Пет 06 яну 2006 11:29


Tyan написа:
бааааххх ако прасна първото у вентото нема да имам равен на бужура !!!!!!!


офф
Ма то още ли функционира кат` летище mhihi
vacation



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта