:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

какво мислите за VR6

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
6ujuu
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

какво мислите за VR6

Мнениеот 6ujuu » Пет 12 окт 2007 19:31


искам да ми кажете сега карам голф 3 гти 16в и мисля да си купа вр6 какво мислите,за него.веро ли 4е са били много дефектни




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пет 12 окт 2007 20:01


да


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 12 окт 2007 20:33


За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен :wink:


Потребителски аватар
6ujuu
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 6ujuu » Пет 12 окт 2007 21:24


добре де аиде предложи ми какво да си напрада на голфетката за да трагне пове4ко,аз мисля да му сложа 4ип кажи ти какво мисли6


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 12 окт 2007 21:26


6ujuu написа:добре де аиде предложи ми какво да си напрада на голфетката за да трагне пове4ко,аз мисля да му сложа 4ип кажи ти какво мисли6
Ползвай търсачката има много теми за АБФ :wink:


Потребителски аватар
6ujuu
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 6ujuu » Пет 12 окт 2007 21:30


мерси


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 12 окт 2007 21:41


На атмосверка чипа няма кой знае какъв смисъл
Справки- тук -> http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16211
И аз имам чип, но повече от 2 десети от място до 100км/ч не помага. Добър е в края на ниските- около 2500-3000 оборота (то на мен това и ми трябва ;) )
За да тръгне АБФ-чето- тургай турбина, пък дори и да не я надуваш много... пак ще се изтрелва!


Потребителски аватар
6ujuu
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

,

Мнениеот 6ujuu » Пет 12 окт 2007 22:21


еми малко пове4ко да трагне


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20283
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Съб 13 окт 2007 0:45


има теми доста по въпроса. виж търсачката


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 13 окт 2007 0:49


rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен :wink:


в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 19 окт 2007 9:03


Каквот и да си говорим и двата мотора се карат на ръчка.... :?


Потребителски аватар
duff
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:19
Автомобил: Seat Cordoba Coupe
Двигател: AEE
Местоположение: Благоевград

Мнениеот duff » Пет 19 окт 2007 9:17


Vizor написа:
rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен :wink:


в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..


извинявам се много колега за ОФФ-топика но ми е много чудно щом ВР6-цата е дефектен, ами G60-ката:
1. Дефектен ли е?
2. Върви ли повече от АБФ-ка? :roll: :roll: Благодаря предварително


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Пет 19 окт 2007 9:21


duff написа:
Vizor написа:
rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен :wink:


в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..


извинявам се много колега за ОФФ-топика но ми е много чудно щом ВР6-цата е дефектен, ами G60-ката:
1. Дефектен ли е?
2. Върви ли повече от АБФ-ка? :roll: :roll: Благодаря предварително

Kакво разбирате под дефект?Определено върви повече от АБФ.А за дефекти нз,само дето трябва да се обслужва компресора за да ти е читаво Г60 то


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 19 окт 2007 9:26


Квото и да си говорим един мотор кара ли се на ръчка на всеки светофар не изкарва дълго!!! 50 000 и се разтропва.
П.С Гледам от познатите си и сам си правя изводи......


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 19 окт 2007 17:43


Ако беше дефектен, нямаше да го прозивеждат!!!!

И ВР6 и Г60 са си добри мотори, стига да са по джоба на притежателя!!!

Идва и въпроса за какво всъщност се ползва тая кола, ако ще е за ежедневна употреба, мотор над 250 коня според мен няма смисъл иначе удря зверски откъм гориво!

Ако ще е за рекламна цел или спортна дейност прави каквото искаш с него, ако ще и реактивна турбина да му сложиш :wink:


В момента работим по едно Г60 с колегата ми и още две Г1 ГТИ-ки, но всяко си има предназначението!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта