
какво мислите за VR6
какво мислите за VR6
искам да ми кажете сега карам голф 3 гти 16в и мисля да си купа вр6 какво мислите,за него.веро ли 4е са били много дефектни
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
На атмосверка чипа няма кой знае какъв смисъл
Справки- тук -> http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16211
И аз имам чип, но повече от 2 десети от място до 100км/ч не помага. Добър е в края на ниските- около 2500-3000 оборота (то на мен това и ми трябва
)
За да тръгне АБФ-чето- тургай турбина, пък дори и да не я надуваш много... пак ще се изтрелва!
Справки- тук -> http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16211
И аз имам чип, но повече от 2 десети от място до 100км/ч не помага. Добър е в края на ниските- около 2500-3000 оборота (то на мен това и ми трябва

За да тръгне АБФ-чето- тургай турбина, пък дори и да не я надуваш много... пак ще се изтрелва!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен
в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
- duff
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:19
- Автомобил: Seat Cordoba Coupe
- Двигател: AEE
- Местоположение: Благоевград
Vizor написа:rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен
в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
извинявам се много колега за ОФФ-топика но ми е много чудно щом ВР6-цата е дефектен, ами G60-ката:
1. Дефектен ли е?
2. Върви ли повече от АБФ-ка?


- Masserati
- Мнения: 3696
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - West side
- Контакти:
duff написа:Vizor написа:rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен
в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
извинявам се много колега за ОФФ-топика но ми е много чудно щом ВР6-цата е дефектен, ами G60-ката:
1. Дефектен ли е?
2. Върви ли повече от АБФ-ка?![]()
Благодаря предварително
Kакво разбирате под дефект?Определено върви повече от АБФ.А за дефекти нз,само дето трябва да се обслужва компресора за да ти е читаво Г60 то
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Ако беше дефектен, нямаше да го прозивеждат!!!!
И ВР6 и Г60 са си добри мотори, стига да са по джоба на притежателя!!!
Идва и въпроса за какво всъщност се ползва тая кола, ако ще е за ежедневна употреба, мотор над 250 коня според мен няма смисъл иначе удря зверски откъм гориво!
Ако ще е за рекламна цел или спортна дейност прави каквото искаш с него, ако ще и реактивна турбина да му сложиш
В момента работим по едно Г60 с колегата ми и още две Г1 ГТИ-ки, но всяко си има предназначението!
И ВР6 и Г60 са си добри мотори, стига да са по джоба на притежателя!!!
Идва и въпроса за какво всъщност се ползва тая кола, ако ще е за ежедневна употреба, мотор над 250 коня според мен няма смисъл иначе удря зверски откъм гориво!
Ако ще е за рекламна цел или спортна дейност прави каквото искаш с него, ако ще и реактивна турбина да му сложиш

В момента работим по едно Г60 с колегата ми и още две Г1 ГТИ-ки, но всяко си има предназначението!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта