LPG или дизел? +/-
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
LPG или дизел? +/-
Мисля да си взема Толедо след 2003, но се чудя дали да си взема бензиново и да го газифицирам или да си взема ТДИ. Бензиновото струва с 2-3 хилки по-малко. Очаквам мненията ви!
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Мисля да си взема Толедо след 2003,
А бе ти кога накрая ще си вземеш истинска кола ?

сега сериозно : не можеш да се ебаваш с ТДИ то - то си е направено за това - да си бяга ...а за газовата - от тези 3 хилки по малко като дадеш една обратно за уредбата и тъкмо ще ти останат 2 да се занимаваш с евентуални проблеми после..... и да пиеш по някоя когато се сетиш , че имаш млада бърза кола , ама скопена


ТДИ - читаво - глас +1
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Моето мнение можеш да го видиш като погледнеш под аватара (гаража) - дизел. Зависи и как (за какво) ще ползваш колата и къде, колко км ще минаваш.
Разход на дизел - 10 лв./100 км. Разход на LPG - 8 лв./100 км. освен това газовата уредба си е инвестиция, която е почти разликата в цената на бензинов-дизелов автомобил. Отделно че бутилката си я мъкнеш винаги с теб, намаляваш полезния обем на багажника. И не на последно място, това си е интервенция по двигателя (автомобила), която не е предвидена от производителя.
Едно зареждане на газовата бутилка - около 200 км; едно зареждане на резервоара на дизела - около 1000 км.
Ти си преценяваш. За какви бензинови двигатели става въпрос (букви) ? Все си мисля, че по-новите бензинови двигатели са по-капризни от дизеловите. Дизела пък иска малко по-често смяна на маслото. Евентуалния ремонт на дизела (дано не ти се налага !) ще е малко по-скъп от този на бензиновия.
Май ти не си разбрал - я прочети пак първото мнение
Разход на дизел - 10 лв./100 км. Разход на LPG - 8 лв./100 км. освен това газовата уредба си е инвестиция, която е почти разликата в цената на бензинов-дизелов автомобил. Отделно че бутилката си я мъкнеш винаги с теб, намаляваш полезния обем на багажника. И не на последно място, това си е интервенция по двигателя (автомобила), която не е предвидена от производителя.
Едно зареждане на газовата бутилка - около 200 км; едно зареждане на резервоара на дизела - около 1000 км.
Ти си преценяваш. За какви бензинови двигатели става въпрос (букви) ? Все си мисля, че по-новите бензинови двигатели са по-капризни от дизеловите. Дизела пък иска малко по-често смяна на маслото. Евентуалния ремонт на дизела (дано не ти се налага !) ще е малко по-скъп от този на бензиновия.
sin orel C20XE написа:Я пак помисли,явно си чул,нещо,ма не си разбрал,слагат се газови уредби(предимно метан) на дизел,но моторът трябва да е голям,а не като този!
Забрави за случая!
Май ти не си разбрал - я прочети пак първото мнение

Последна промяна от gr_kanev на Вто 04 сеп 2007 20:24, променено общо 1 път.
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Не знам кой разбрал кой не,ама по темата:Не слагай ГАЗ на никаква колаsin orel C20XE написа:Я пак помисли,явно си чул,нещо,ма не си разбрал,слагат се газови уредби(предимно метан) на дизел,но моторът трябва да е голям,а не като този!
Забрави за случая!


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
gr_kanev написа:Моето мнение можеш да го видиш като погледнеш под аватара (гаража) - дизел. Зависи и как (за какво) ще ползваш колата и къде, колко км ще минаваш.
Разход на дизел - 10 лв./100 км. Разход на LPG - 8 лв./100 км. освен това газовата уредба си е инвестиция, която е почти разликата в цената на бензинов-дизелов автомобил. Отделно че бутилката си я мъкнеш винаги с теб, намаляваш полезния обем на багажника. И не на последно място, това си е интервенция по двигателя (автомобила), която не е предвидена от производителя.
Едно зареждане на газовата бутилка - около 200 км; едно зареждане на резервоара на дизела - около 1000 км.
Ти си преценяваш. За какви бензинови двигатели става въпрос (букви) ? Все си мисля, че по-новите бензинови двигатели са по-капризни от дизеловите. Дизела пък иска малко по-често смяна на маслото. Евентуалния ремонт на дизела (дано не ти се налага !) ще е малко по-скъп от този на бензиновия.
Kънев, за пореден път оценявам мненията ти, защото наистина са аргументирани. Колата, която трябва да купя, ще бъде ползвана за такси и то не в града, а на дълги разстояния. И за тва съм поставен пред тази дилема - газ ли, нафта ли? Плюсовете на бензин/газ според мен са:
+по-малка първоначална инвестиция
+по-евтина подръжка
+малко по-евтино гориво
+по-голям избор на бензинови коли
-поставянето на газова уредба, доколкото може да е минус, аз лично съм извървял този не лек път (ядох банана докато я наглася, ама слава Богу от година всико е идеално - сега вече знам къде да ходя в Русе за газови уредби!!!!).
-отнемане на място в багажника, въпреки че може да не е такъв проблем чак, даже лично за мен няма да е
-по-често зареждане на гориво
Плюсове на дизел:
+по-издръжлив мотор - НЕОСПОРИМО!
+по-голям пробег с едно зареждане
+по-висок въртящ момент - може да тегли много и да носи повече от бензинката
-по-малък първоначален избор на употребявани автомобили
-читавите дизели много трудно се намират
-по-висока цена
-по-скъпа подръжка
И НЕ МОГА ДА ПРЕЦЕНЯ! Толкова съм объркан!
А и другото най-важно за мен - НЕ ОТБИРАМ ПОЧТИ НИЩО ОТ ДИЗЕЛИ! А ОТ БЕНЗИНОВИ МОТОРИ СМЕЯ ДА ТВЪРДЯ, ЧЕ ЗНАМ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС! Това, че не разбирам от дизели, ще ме затрудни при избора на читав автомобил - няма кой да ми помогне! А на бензина в 90 % от случаите мога да разбера що за кола имам пред мен, стига да не е перфектно омагьосана

-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
След като ще я караш като такси, и с това ще си вадиш парите, моя съвет е бензинова. След това решаваш газ или метан!
Все пак с тази кола ще се изминават доста километри, от там разликите които ще се натрупат от скъпата подръжка на дизела, и по-евтиното гориво - газта, за мен накланят везните към алтернативните горива
Смятам, че не греша, нали целта ще е максимална рентабилност, а не шофиране за удоволствие
Все пак с тази кола ще се изминават доста километри, от там разликите които ще се натрупат от скъпата подръжка на дизела, и по-евтиното гориво - газта, за мен накланят везните към алтернативните горива

Смятам, че не греша, нали целта ще е максимална рентабилност, а не шофиране за удоволствие

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ако е за такси найстина газта - на дизела никаде няма да му се възползваш от въртящия момент защото ато караш непознат човек и то на задната седалка не можеш да се вялкаш по завойте със 140
Иначе за поддръжката на дизела си в голяма грешка -доста по евтина е -има обаче ,но -ако се скапе тотално мотра основния ремонт е двойно по скъп да не е и повече,а и за турбина имаш да мислиш-ама като копуваш кола 2003 тия моменти са мнооого далече 


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта