Колко милиампера трябва да харчи колата, когато е изключена?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Negramoten
Мнения: 66
Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Пасат B5.5

Колко милиампера трябва да харчи колата, когато е изключена?

Мнениеот Negramoten » Пон 15 окт 2007 9:34


При мен дава 160 мА (2 Вата) без аларма и 400 мА (5 Вата) с аларма. Това нормално ли е?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 15 окт 2007 9:55


НЕ Е имаш консумация, която ще ти събаря акумулатора.

макс 60ма


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Пон 15 окт 2007 9:56


Множко е...
До 0,2 А е допустимо според дебелите книги :wink:


Zhiv

Мнениеот Zhiv » Пон 15 окт 2007 9:59


0,2 а = 200 милиампера.На човека му смуче 160.Друго ще да пише в книгите.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 15 окт 2007 10:03


Г3 с алармата е около 40 mA.Поне това съм мерил.


DundyTheCroc
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4

Мнениеот DundyTheCroc » Пон 15 окт 2007 10:36


Като си купеваш акумулатор обикновено мерят и този ток за гаранцията, някъде към 30-50 мА с алармата е нормално. при 200 мА след 2-3 дена може и да не запалиш.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пон 15 окт 2007 11:26


DundyTheCroc написа:при 200 мА след 2-3 дена може и да не запалиш.
:да:
при мен е точно толкова 0.16А и след два дена почти е невъзможно да запаля.при мен консумацията се оказа от цд-то


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 15 окт 2007 12:32


А как я замервате тая консумация? Не трябва ли да се прекъсне веригата, да мине през тримера... Мисля че тогава ще покаже реално... :? Или просто от + и - на акумулатора?


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пон 15 окт 2007 12:46


консумацията се мери с ампермер,който свързваш последователно на ел.верига


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Пон 15 окт 2007 14:42


Zhiv написа:0,2 а = 200 милиампера.На човека му смуче 160.Друго ще да пише в книгите.


ако четеш по-внимателно ще видиш, че цитира 0,4 А:wink: с аларма, което е много.

всъщност според мен и 0,2А си е множко. Колега мини през някой жичкаджия да я "чуе"


Потребителски аватар
Negramoten
Мнения: 66
Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Пасат B5.5

Мнениеот Negramoten » Пон 15 окт 2007 21:09


Благодаря на всички! Утре ще изключа СД-то и ако пак е толкова отивам на майстор. Като разбера от какво е, ще напиша.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 15 окт 2007 21:14


И алармата ти е подозрителна с тези 240мА разлика.


Потребителски аватар
Tougi
Мнения: 281
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tougi » Пон 15 окт 2007 23:00


DJ_TOLYO написа:А как я замервате тая консумация? Не трябва ли да се прекъсне веригата, да мине през тримера... Мисля че тогава ще покаже реално... :? Или просто от + и - на акумулатора?


Сакън!

Амперметър включен към плюса и минуса на акумулатора ще покаже (почти) точно стартовия ток на палене... :)

И ще трябва да си търсиш друг амперметър.

Мерене с обикновен мултицет на консумацията при изключен двигател:

Първо: откачаш минуса на акумулатора.
Второ: въртиш копчето на най-много ампери (20 или 10 А).
Трето: закачаш прибора (червеното към кабела, черното към акумулатора).
Четвърто: намаляваш обхвата на прибора докато намериш нужния обхват.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 15 окт 2007 23:05


Tougi написа:...

Или мериш на обхват 200mA, но ползваш шунтиращ проводник докато минат преходните процеси, на една от сбирките показах как :D


Потребителски аватар
Tougi
Мнения: 281
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tougi » Вто 16 окт 2007 0:21


L&R написа:
Tougi написа:...

Или мериш на обхват 200mA, но ползваш шунтиращ проводник докато минат преходните процеси, на една от сбирките показах как :D


Така е даже по-правилно.

Щото при превключване на обхвата прибора също прекъсва веригата. А на урока по преходни процеси отсъствах и не знам какво става през това време :lol:

За това винаги откачам минуса, а не плюса.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 92 госта