Колко милиампера трябва да харчи колата, когато е изключена?
- Negramoten
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Пасат B5.5
Колко милиампера трябва да харчи колата, когато е изключена?
При мен дава 160 мА (2 Вата) без аларма и 400 мА (5 Вата) с аларма. Това нормално ли е?
-
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
- Negramoten
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Пасат B5.5
DJ_TOLYO написа:А как я замервате тая консумация? Не трябва ли да се прекъсне веригата, да мине през тримера... Мисля че тогава ще покаже реално...Или просто от + и - на акумулатора?
Сакън!
Амперметър включен към плюса и минуса на акумулатора ще покаже (почти) точно стартовия ток на палене...

И ще трябва да си търсиш друг амперметър.
Мерене с обикновен мултицет на консумацията при изключен двигател:
Първо: откачаш минуса на акумулатора.
Второ: въртиш копчето на най-много ампери (20 или 10 А).
Трето: закачаш прибора (червеното към кабела, черното към акумулатора).
Четвърто: намаляваш обхвата на прибора докато намериш нужния обхват.
L&R написа:Tougi написа:...
Или мериш на обхват 200mA, но ползваш шунтиращ проводник докато минат преходните процеси, на една от сбирките показах как
Така е даже по-правилно.
Щото при превключване на обхвата прибора също прекъсва веригата. А на урока по преходни процеси отсъствах и не знам какво става през това време

За това винаги откачам минуса, а не плюса.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 92 госта