HELP и ВНИМАНИЕ за генераторна стойка Голф3/Венто/Пасaт4

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

HELP и ВНИМАНИЕ за генераторна стойка Голф3/Венто/Пасaт4

Мнениеот WasteLand_TD » Съб 31 юли 2004 19:51


Здравейте колеги, помагайте че ПОЛОЖЕНИЕТО Е КОФТИ.
Мисля че това е проблем който може да заинтересува доста хора!!!
Сложих тук тази тема щото се отнася както за Голф3/Венто така и за Пасат Б4.За старите пасати не знам дали са направени по подобен начин.
Така - ИДЕ РЕЧ за стойката на която е закачен генератора!!!!
Аз съм с Венто 92-ра 1.9ТД AAZ 75 к.с.Колата е вкарана от Италия.
Та в последствие от тези проблеми разбрах че има две окомплектации за стойки за генератора.
Една проста с номер 028 903 143 AD и една която се води цитирам "Стойка за алтернатор с AIR CONDITION" с номер - 028 903 139 Т.
Всеки който има ETOS или ETKA може да види за кое как изглежда.
Та при мен е с версията която е стойката готова за климатик.Дотук добре.Оба4е жабарите които са мърлячи не са сменяли едни втулки(а те са евтини) на дългата шпилка която влиза в тази алуминиева стойка.И със течение на времето тези втулки са се прееб..... и шпилката е почнала да търка по алуминиевото легло.Много ясно се вижда на Етката или Етоса илюстрацията на тази шпилка на която е закачена една ролка.Механизма е много прост.От дясната страна има пружина 028 903 315 R която държи тази шпилка в постоянно обтегнато положение надолу а ролката се върти по ремъка и постоянно го обтяга.
Но тъй като от лявата странта се беше разбила алуминиевата стойка там където се слагат гумените капачки против прах(разбира се тях ги нямаше) се наложи да се СВАЛИ стойката да се НАВАРИ на разбитото място с АЛУМИНИЙ да се РАЗПРОБИЕ от край до край с дълга бургия(специално направена за тази цел:) и наново да се набият втулки от специална пластмаса.Това беше март месец.Когато си ходих преди две седмици и си понаправих някой неща профилакти4но на колата какво да видя.ТАМ пак се разбило и шпилката се мърда напред назад и на ниски обороти вкарва ДОСТА ШУМ.Пак свалихме стойката и какво да видим.ДВЕТЕ втулки износени и пак беше изядено част от алуминевото легло(част).Стругара се хвана за главата.Както и да е - набихме други нови БРОНЗОВИ втулки да закърпим положението.
Но тъй като беше изядена част от лявата страна на алуминиевата стойка ясно че след извстно време там ТОТАЛНО ше се разбие щото бронзовата втулка не ляга плътно в кръгла дупка а в ексцентри4на......
Дотук исках да ви обърна внимание на тези който са с такава стойка Голф3/Венто/Пасат Б4 (виждал съм го и на Пасат б4 с клима!!)) много внимателно да си проверят тези неща - втулки,прахозащитни капачки,обтяжна пружина.
Сега изглежда както каза майстора ми при мен идват отнякъде ВИБРАЦИИ който се предават на шпилката и тя разбива и втулки и леглото.
По принцип като се гледа на работещ мотор на ниски обороти тази обятжна ролка която се върти върху ремъка НЕ ТРЯБВА да подскача нагоре-надолу леко като при мен - а трябва да седи в съвсем равно положение!!!!!!
ПИТАНЕТО ми е ще може ли (според мен е възможно) да махна тази шибана климати4на стойка и ДА СИ СЛОЖА ТАЗИ простата при която не е предвдена да носи компресора на климатика.Щото не ми се занимава пак да наварявам алумнии та нови втулки , та разправии.
Вижте МОЛЯ ВИ на вашите коли как е направено.Питайте ваши познати, майстори дали е възможно тази смяна.
Между другото - тази стойка "климати4ната" в UNITRADE e 950лв!!!!!!!!!!
А обикновената е 220лв.
Сега ще си търся нещо на старо такава "проста" стойка.Дано става замяната пак повтарям.
Но ако някой иска да си слага клима мойта стойка става и ако някой я иска ще му я дам!!!! Аз поемам грижата да се навари нов алумнии и да се набие нова втулка.И ако мотора е бензинов и няма толко вибрации ще пасне супер.Проблема е някъде при мен но искам да го реша генерално като сменя шибаната стойка.
Помагайте КОЛЕГИ :cry: :cry: :cry:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 31 юли 2004 23:13


доколкото виждам (ETOS) без клима се обтяга от алтернатора който виси конзолно на стойката някакси. и го подпира един болт с пружина.
не знам дали при тебе мястото би позволило да се правят тия галимации...?
а иначе системата е много шантава и според мене имаш някакъв механичен проблем за да износва така.
при тебе има отделен обтегач и може би ако той е аут вкарва вибрацията и понеже го усуква винаги на една страна-затова износва винаги по един и същи начин....?!?
не знам-спекулирам-трябва да се види на място и да се мисли как би станало.
но механично системата не е в ред! не може да прави едно и също износване на тотално различни материали!
някъде нещо усуква.


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Пон 02 авг 2004 13:22


Моята кола също е от Италия(Венто,ABSмотор) с допълнително поставен климатик. Немога да преценя (не съм се и мъчил) каква точно е стойката, но нямам такъв проблем. Извадил съм от ETKA двата вида и се каня да ги сравнявам понеже има някаква разлика и когато сменях ремъците, този не стана и се налоги да го връщам.
Според мен причината при теб не е в стойката, а както каза и ти имаш от някъде вибрации. Провери обтягащата ролка.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 02 авг 2004 13:29


Колеги , намерих си обикновената стойка за 30кинта!!!! Супер се изкефих......Поръчах си болта с пружината от Унитрейд щото го нямаше със стойката.Като да не повярваш тоя болт с пружината е 11 кинта :D :D :D
И я махам тая шибана стойка за клима, пу що ядове що 4удо


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 02 авг 2004 13:32


в юнитрейд тия неща са с благородни сплави в състава..... :? обикновено :P
айде дръж ни на течение как е завършила трансплантацията.


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Сря 25 авг 2004 19:39


А кво стана със стоиката даи кординати искам да я погледна....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта