Association of Drivers Against Daytime Running Lights ?!?
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Хммм верно, че колкото хора толкова мнения . Що се отнася за статистиките, които са сложени на сайта им ... какво да кажа? От доста години се занимавам с анализ на цифри, бюджети и т.н. и мога смело да кажа, че статистичните данни винаги могат да бъдат тълкувани така, както е изгодно на анализатора.
Що се отнася до снимките, които са ползвани от правна гледна точка си мисля, че щом са качени в нета за свободно гледане и изрично не е посочено, че трябва съгласие на автора може да се ползват от всеки. Друг е въпроса, че тези снимки са ползват за нещо коренно противоположно на идеята им.
П.П. Лично аз целогодишно карам на къси светлини и няма да променя начина си на каране!
Що се отнася до снимките, които са ползвани от правна гледна точка си мисля, че щом са качени в нета за свободно гледане и изрично не е посочено, че трябва съгласие на автора може да се ползват от всеки. Друг е въпроса, че тези снимки са ползват за нещо коренно противоположно на идеята им.
П.П. Лично аз целогодишно карам на къси светлини и няма да променя начина си на каране!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Е написали са някой верни неща, като например тенденциата да не забележиш участник в движението без фарове. На мен ми се е случвало миналата година на извънградско да тръгна за изпреварване и чак след излизане от колоната да забележа насреща ми едно ауди, който се движеше без светлини.
Другото което забелазах е че при вечер става ужас с тези фарове накой му светят у небето на кой ми мигат като дискотека, ужас и като прибавим дъждовете от миналата седмица в понеделник... Незнам как се прибрах цял във Варна.
Но колко и да се дразня от фаровете, май по се дразня на хората който не ги ползват. Последнта седмица направи ми побеля косата. Вчера вечерта в 18ч задмен се движи жигула без свтлини естесвено го забелязвам на 1м от колата ми когато реши да ме заобикаля. Оня ден в големия дъжд нестига че облаци толкос мног че във 16ч се стъмни и вали та се къса, ама някой явно чакат да стане 18-19ч да запалят свешниците.
Моето мнение е на извънгардско сте/сме просто длъжни да караме на светлини, в града все тая там скороста е много по-малка. Но го има и момента закойто не казват по новините като казват палете фаровете, а имено в града автомобил без фарове === спрял(паркирал) автомобил.
Така че очите на 4 идиоти всекви! А пешеходците да ходят със една мигаща сигнална лампа,за дължителна светлоотразителна индикация по дрехите и жълти флагчета на шапките да ги виждаме по-отдалеч.
Другото което забелазах е че при вечер става ужас с тези фарове накой му светят у небето на кой ми мигат като дискотека, ужас и като прибавим дъждовете от миналата седмица в понеделник... Незнам как се прибрах цял във Варна.
Но колко и да се дразня от фаровете, май по се дразня на хората който не ги ползват. Последнта седмица направи ми побеля косата. Вчера вечерта в 18ч задмен се движи жигула без свтлини естесвено го забелязвам на 1м от колата ми когато реши да ме заобикаля. Оня ден в големия дъжд нестига че облаци толкос мног че във 16ч се стъмни и вали та се къса, ама някой явно чакат да стане 18-19ч да запалят свешниците.
Моето мнение е на извънгардско сте/сме просто длъжни да караме на светлини, в града все тая там скороста е много по-малка. Но го има и момента закойто не казват по новините като казват палете фаровете, а имено в града автомобил без фарове === спрял(паркирал) автомобил.
Така че очите на 4 идиоти всекви! А пешеходците да ходят със една мигаща сигнална лампа,за дължителна светлоотразителна индикация по дрехите и жълти флагчета на шапките да ги виждаме по-отдалеч.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Искараха обаче "стакмистика" на тоя сайт.В испания катастрофите намалели с 13% -ама спрямо кво след като нямат задължителни дневни фарове
- отделно в Испания зима да сте видели.............Дания и Финландия пък заради ДРЛ се увеличили катастрофите с 40% - тука напрао паднах -тея светлини всесилни бе.Отделно в БГ катастрофите сяка година растат и преди да ваведат ДРЛ.За лафа че през деня заслепяваш направо не ми се говори
То както каза колегата вечер от силни и нерегулирани фарове най-се заслепява ,пък и като цяло чуждите фаровете вечер изморяват очите-дайте и вечер да караме на безфарове ![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
е не. тази страничка ме уби. Нормално е да има и такива хора. Аз лично карам нон-стоп на къси. 1 крушка на две години.
"Дневните светлини са пример за неефективно използване на ресурси: разходът на гориво се покачва, количеството въглероден диоксид в атмосферата също, а крушките се налага да бъдат сменяни по-често. Те са допотопна технология, пренесена в 21-ви век."
е тва утрепа коня просто!
"Дневните светлини са пример за неефективно използване на ресурси: разходът на гориво се покачва, количеството въглероден диоксид в атмосферата също, а крушките се налага да бъдат сменяни по-често. Те са допотопна технология, пренесена в 21-ви век."
е тва утрепа коня просто!
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Съгласен съм с инфото от тоя сайт. Така е - от дневните светлини ползата е много съмнителна. Или по-точно - има полза, но има и вреда и никак не е сигурно кое е повече. То затова и не съм си правил ДЛР, макар че знания по електроника не ми липсват.
Например безусловно вярно е че когато всички са с включени фарове още по-трудно се забелязват пешеходци, велосипедисти и моторджии.
Ако има полза, тя е предимно при движение по извънградски пътища, и то основно при изпреварване с навлизане в насрещното. И пак е твърде съмнително - на такива пътища скоростта е ограничена на 90км/ч, т.е. при нормална видимост светлини не трябват, освен ако се кара с 150.
И най-важното - действително нямаше ефект у нас "експеримента". Дотолкова нямаше, че дори не посмяха да ползват "стъкмистиката" за да се издуят пред ТВ колко грандиозен е бил ефекта от светлините.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Например безусловно вярно е че когато всички са с включени фарове още по-трудно се забелязват пешеходци, велосипедисти и моторджии.
Ако има полза, тя е предимно при движение по извънградски пътища, и то основно при изпреварване с навлизане в насрещното. И пак е твърде съмнително - на такива пътища скоростта е ограничена на 90км/ч, т.е. при нормална видимост светлини не трябват, освен ако се кара с 150.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
И най-важното - действително нямаше ефект у нас "експеримента". Дотолкова нямаше, че дори не посмяха да ползват "стъкмистиката" за да се издуят пред ТВ колко грандиозен е бил ефекта от светлините.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта