Като замеря с мултицета на клемите на батерията при работещ двигател ми показва 14.32 В, и като включа фаровете ми спада на 14.22 В...
В ауто датата го дават че работният диапазон на алтернатора е 12.5-14.5 В, а аз съм чувал че трябва да зарежда на 13.8 В...
Въпросът ми е, дали моят алтернатор не презарежда и ако е така на какво се дължи това???
Нека се искажат по компетентните че изчетох доста по форумите и се обърках и от не до толкова компетентните мнения...
А и сега се сещам, че не винаги като дам контакт ми светва червената лампичка на таблото с батерията... На какво може да се дължи и това???



Зареждане на алтернатора
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Зареждане на алтернатора
Благодаря за хубавия отговор
А за тов какво може да кажете???

А за тов какво може да кажете???
dani_94 написа:А и сега се сещам, че не винаги като дам контакт ми светва червената лампичка на таблото с батерията... На какво може да се дължи и това???
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12126
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Лампичката имаше някакво отношение към възбуждане на намотката или нещо такова. Може при тоя хубав заряд на акомулатора при следващото палене да не му е нужно да почва зареждане веднага и затова да не светва лемпичката.
Естествено и вероятността това което написах по - горе да е голяма глупост също е голяма.
Естествено и вероятността това което написах по - горе да е голяма глупост също е голяма.

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Зареждане на алтернатора
провери си състоянието на четките на реле - регулатораdani_94 написа:Благодаря за хубавия отговор
А за тов какво може да кажете???dani_94 написа:А и сега се сещам, че не винаги като дам контакт ми светва червената лампичка на таблото с батерията... На какво може да се дължи и това???


-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
К.Одаджийски написа:Лампичката имаше някакво отношение към възбуждане на намотката или нещо такова. Може при тоя хубав заряд на акомулатора при следващото палене да не му е нужно да почва зареждане веднага и затова да не светва лемпичката.
Естествено и вероятността това което написах по - горе да е голяма глупост също е голяма.
Че е голяма, голяма. Лампичката се включва от едно реленце. То е сързано към общия извод на трите намотки на генератора и маса. При невъртящ се генератор напрежението там е 12 V(колкото е на акумулатора), а при запален двигател това напрежение спада до 6-7 V, при което релето "изпуска" контактите си и лампичката изгасва.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
% напрежение гъстота
100 12.70 25.40 1.265
95 12.64 25.25 1.257
90 12.58 25.16 1.249
85 12.52 25.04 1.241
80 12.46 24.92 1.233
75 12.40 24.80 1.225
70 12.36 24.72 1.218
65 12.32 24.64 1.211
60 12.28 24.56 1.204
55 12.24 24.48 1.197
50 12.20 24.40 1.190
40 12.12 24.24 1.176
30 12.04 24.08 1.162
20 11.98 23.96 1.148
10 11.94 23.88 1.134
Такова е положението с батерията и нейния заряд.
100 12.70 25.40 1.265
95 12.64 25.25 1.257
90 12.58 25.16 1.249
85 12.52 25.04 1.241
80 12.46 24.92 1.233
75 12.40 24.80 1.225
70 12.36 24.72 1.218
65 12.32 24.64 1.211
60 12.28 24.56 1.204
55 12.24 24.48 1.197
50 12.20 24.40 1.190
40 12.12 24.24 1.176
30 12.04 24.08 1.162
20 11.98 23.96 1.148
10 11.94 23.88 1.134
Такова е положението с батерията и нейния заряд.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта