нямам секретни болтове на джантите и ми казаха,че някой можел да ми ги свали така.в метро продават,взимам си и слагам по 1 на джанта.тва л ие цялата работа,или има няква по-сложна философия,щото един ми вика,че трябвало да пробивам нови дупки,чудесии,пък зависило джантата ква е за да се прецени къв болт трябва и така...
секретен болт
-
maioneza
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
секретен болт
първо да се извиня,ако има такава тема,но аз търси и не намерих.
нямам секретни болтове на джантите и ми казаха,че някой можел да ми ги свали така.в метро продават,взимам си и слагам по 1 на джанта.тва л ие цялата работа,или има няква по-сложна философия,щото един ми вика,че трябвало да пробивам нови дупки,чудесии,пък зависило джантата ква е за да се прецени къв болт трябва и така...
нямам секретни болтове на джантите и ми казаха,че някой можел да ми ги свали така.в метро продават,взимам си и слагам по 1 на джанта.тва л ие цялата работа,или има няква по-сложна философия,щото един ми вика,че трябвало да пробивам нови дупки,чудесии,пък зависило джантата ква е за да се прецени къв болт трябва и така...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
дупки не трябват-има си достатъчно...
има разлика в болтовете обаче. освен дължината която е различна ако джантите не са оригинални (за летите става дума) има и разлика в главата на болта.
основно болтовете са 2 вида:
конични
сферични
поглеждаш твоите в профил и гледаш частта в която ляга джантата каква форма има-ако е пресечен конус-търсиш същата форма на секретните.
ако е сферична форма-пак.
обикновено оригиналните болтове на ФВ са сферични.
другото е дължината и резбата.
най добре-отвий един от твоите болтове и влез с него в магазина да избираш.
има разлика в болтовете обаче. освен дължината която е различна ако джантите не са оригинални (за летите става дума) има и разлика в главата на болта.
основно болтовете са 2 вида:
конични
сферични
поглеждаш твоите в профил и гледаш частта в която ляга джантата каква форма има-ако е пресечен конус-търсиш същата форма на секретните.
ако е сферична форма-пак.
обикновено оригиналните болтове на ФВ са сферични.
другото е дължината и резбата.
най добре-отвий един от твоите болтове и влез с него в магазина да избираш.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
От 5год. карам със секретни болтове на 3коли и ядове не съм имал
Жалко че на хондата съм с шпилки иначе и на нея бих сложил.Тези които са ти казали за това дупчене не са в час.Купуваш си болтове и ги слагаш.Ваското обясни каква е разликата,гледаш размера на главата ,стъпката,дебелината и дължината на болта и това е.Абе най добре развиваш един и с него отиваш да си купиш 
Последна промяна от rusiq_24 на Сря 24 окт 2007 18:28, променено общо 1 път.
- oSViRePql
- Мнения: 1735
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mukche написа:батенце тея секретни болтчета са си таковали таковата при навиване и развиване се кусат като ципа на девственица незнам какво да ти кажа нека другите си кажат мнението според мене са боклуци яко и набивап пари постоянно за тях поне се късат
Не съм съгласен с тебе че се късат
Няма какво друго да кажа те колегите казаха всичко необходимо
-
Vento_Power
- Мнения: 979
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Не съм виждал досегаL&R написа:psstv18rp написа:"Жалко че на хондата съм с шпилки иначе и на нея бих сложил"
Че какво като са шпилки? Навремето москвича си го карах със секретни "гайки", макар че и там са шпилки.
има секретни гайки със шпилките де, но става
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта
