
Не излиза бензиновата помпа-излезе -РЕШЕНО
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Не излиза бензиновата помпа-излезе -РЕШЕНО
Някой да помага ,че долу сме я загъзили а пък не можем да разберем как да я извадим
Последна промяна от mely на Съб 24 ное 2007 19:44, променено общо 2 пъти.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
махаш металния капак.развиваш пластмасовата шайба която държи скелето на помпата и поплавъка за нивото на бензина.вадиш го цялото.откачаш буксата на помпата завърташ я леко на ляво надясно и в същото време лекинко дърпаш навън.тя ще излезе
на Г2 е така предполагам че няма да има съществена разлика при теб
на Г2 е така предполагам че няма да има съществена разлика при теб
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колеги ,извадихме всичко / с триста зора Лаптопа на капака на пасата Използвах търсачката
/ докато разбера ,че трлябва да се завърти наляво и излезе Бях взел помпа словенска спомената в темата по рано но тя не пасна окоза се че моята кошница е малко по различна от повечето Носих я на момчетата в магазина и те го установиха същото върнаха ми парите извиниха се 100 пъти но нямяха като моята на която щуцера на самата помпа е директно нагоре а не настрани и самата помпа е с 0.8см по дълга от старата ми и не ще и не ще Та така Изморен мокър и бесен позатворих дупката /да не се плиска бенза/другите чаркълъци в една торбичка и сега на газ Ама сагата продължава ще търся друга М/у другото старата я отворихме и се оказа че е дната четка е заседнала и не е контактувала с колектора пораздвижих ме я и помпата тръгна Сега ще видим с какво ще я зотворим отгоре защото само алуминиевото бордче не можем да го направим фабрично Скакво да я хереметизираме?

- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Хехе, споко! Така се нарича по "стругарски" отнемането на определен размер от диаметъра.
Колектора е точно това "цилиндърче", което е с медни прорези по дължината си. С течение на времето той започва да се износва неравномерно, заради триенето с четките и това е най - честият проблем, който се получава - четката се откача и двигателче нанайци
Като се мине на струг (много малко се отнема - микрони) повърхността става равномерно гладка и няма грапавини. И ако се сложат и нови четки просто помпата ще стане като нова:) А, и да, след това е добре да се зачисти медния прашец между прорезите, за да не се получава електрическа връзка между тях 



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта