Бензинови двигатели на VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Бензинови двигатели на VW

Мнениеот Vertriebler » Пон 08 яну 2007 21:26


Въпроса ми е кои от двата двигателя 1.8 - 125 к.с. и 1.8Т - 150 к.с. е по добър като разходи за поддръжка и части и разход на гориво. И реално какъв е разхода и на двата - да каже някой който е карал или кара такъв независимо на Passat или Golf




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 08 яну 2007 21:40


150 кс е дооооста по "пъргав и весел" мотор,а при еднаква скорост е по-икономичен от 125 к.с.Лошото на 150ката е че имаш да се грижиш за една турбина отгоре което не е малко.Ако се чудиш какъв да си купиш отговора е в зависимост каква кола ти попадне на старо.Ако ти или твой познат щети търси кола в Германия или Швейцария/със сервизна книжка/не се колебай направо да скачаш на 150ката :wink:


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 08 яну 2007 22:12


1.8Т - 150 к.с и няма да съжаляваш...златен двигател...

ПП. Само да не му сложиш газ, че наскоро видях един такъв уникат...за трепане :idea:


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пон 08 яну 2007 22:28


POLO_SPORT написа:ПП. Само да не му сложиш газ, че наскоро видях един такъв уникат...за трепане :idea:


ейй верно ли? :evil:

моята стана на 180 000км (реални) и турбината е здрава и си работи чудесно .. пълни си километража без проблем. Да видим до колко ще издържи .. после може да сложим малко по-голяма ако колата е все още в мен :D

1.8 20V 125hp и 1.8T 20V 150hp нямат нищо общо като поведение .. ама НИЩО ОБЩО!
Не помня къде някакъв пич ми каза - аз имам кола със същия мотор като теб .. аз веднага се заинтригувах .. ама без турбо (добави пича). На устата ми беше да му кажа иронично, че разликата е почти нищожна, но си замълчах и се подсмихнах само. :D

Последна промяна от Sir T на Пон 08 яну 2007 22:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 08 яну 2007 22:30


Ако и сипваш масалце и не я ръчкаш студена ще тряя зорлем нова турбина да си зимаш да дигнеш конете :lol:


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пон 08 яну 2007 22:34


^ относно поддръжка .. каквото скръцне и се сменя с чисто ново. Масълце и сменям най-редовно .. студена никога не е ръчкана докато е била в мен .. а как да и вдигна конете знам мнооого добре ама за сега не ми дава сърце. :D Чипче, нов даунпаип, фронт маунтед кулер, мааалко по-голяма турбинка, 2.5 инчова кат бек генерация .. и хелооуу 250+ к.с. клас! Също така .. хелоу гумаджии! Ще си пали постоянно гумите.. :roll:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Miki и 111 госта