Въпрос за железарки...
Въпрос за железарки...
Абе и в една друга тема стана въпрос, ама ми е интересно, като балансирате железарки (при гумаджии) и сложите после тасовете, какво става с баланса според вас? Като се има предвид, че противотежестите са 5-10-20 грама??? А има и свински опашки и отчупено от бордюри и прочие. Нека хората, които имат опит да споделят. аз карам с летни жанти, но съм се замислил за железарки за през зимата, рзбрш ли.
Smoke написа:ми аз карам всесезонно с железарки.прави балансирани и с рингове.при положение че на 2 от ринговете има по 1 или 2 счупена държача и стърчат не оказва влияние на стабилността.при скорост 160 -180 колата не тресе или нещо
Баце, то при 160-180 едва ли вибрации от тасовете ще усещаш ...
Мани тая работа, при тия скорости, там вибрациите може и да са от таш*ците.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ми зависи от баланса,най-добрия баланс е статичен бланс,демек гумата е на главината и джантата се балансира направо без да се сваля от колата при всички случаи други получаваш дисбаланс,който в определени граници е допустим и при скорости до 180км /h примерно се ядва ама след това...
иначе тасовете не са толкова тежки че да се получи толкова големи разлики.
Абе пак темата за теорията и практиката, на теория не може ама на практика яла виж
иначе тасовете не са толкова тежки че да се получи толкова големи разлики.
Абе пак темата за теорията и практиката, на теория не може ама на практика яла виж

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за железарки...
[quote="kam_tod"][/quote]
- С оригинални тасове проблеми няма, или слагаш такива или караш без тасове


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта