Съвет за VW Passat и не само ...
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Съвет за VW Passat и не само ...
Здравейте на всички членове на форума и клуба. Нов съм както въъ форума така и в стоенето зад волана ( нямам мн стаж .. така че да го имате в рпедвид спрямо съветите който ще ми дадете). Посъбрах някои лев ако мога така да се изрзя и започнах да се пооглеждам по пътищата за моделите и малките автомобили, кой какво кара и какво стои по сервизите. Предимно се колебаех межди немско автомобил или японско...
Като гледам пос ервизите предимно стоият само немски и френски автомобили , но то относително защотото не знам кои как съхранява и кара автомобила си ... Позамислих се тогава за япоче но баща ми е карал два японеца Нисан и Мазда и каза : 1- слаби ламарини и 2-ро най-важно е че ако ( а то няма начин да не) стигнеш до сервиз ще рониш крокодилски сълзи спрямо цените за резервните части. Така че леко се разколебах за япончето ( все пак всеки сигледа джоба). От германчетата които аз мога да си позволя за марките VW i Opel. За опела като дизаин външен ( говоря за кола ДО 96-97 година) са се справили по успешно но ... гадно ми е като видя някъде някои астра понаправена и така като се е "подкожухчела" с ражда разваля пеизажа. А и другото е че опела е по принцип тясна кола( не искам да обиждам хората с опели но това е мое виждане а и съм се возил. При височина на човек които е висон кад 1.80 и стои отпреде , така че и за задно стоящите да им е удобно колената са ми забодени в жапката.. ами сори ама при един преход от 300 км слизам от колата като скупен.
И така като мисля за начало( за 1-ви автомобил) мисля да се спра на VW Passat 3 (комби). Сега започна мисленето какво да е съдаржанието под предният капак:
(става въпрос за бензинов мотор.. както се вижда по долу)
1 - 1600 куб. см. - 101 к.с
2 - 1800 куб. см. ми - 90 к.с
3 - 2000 куб. см. - 115 к.с
Като за нячало имам мои разсъждения който искам да ме поправите ако не е така . Голяма кола с сравнително тежко купе което иска повече мощност за да може да се движи прилично както и да има сравнително добър старт примерно с всетофар. За вариянт 1 с тази кубатура на двигателя трябва повече обороти за да може да достигне дадена скорсот като при вариянт 2 това се постига с по малко усилият от страна на двигателя ... от там следва и намаляване на разхода на горивото. Вариянт 3 .. нямам идея за него .. от това което чета по форума е относително по скъп за подръжка от другите два двигателя.
Също така до колкото можах да изчета от форума 1800 куб.см MI го имат за доста курави и получливи двигатели. Но все пак искам вашето мнение от страни да кажете какво и кое е най подходящи за начинаещ водач на МПС.
Другата тема която исма да засеггна и наи-вече отново съвет вас е ... всеки знае как стоят нещата с горивото и че не се издаржа на бензин..какво да и сложа като се има в предвид че средно ще се кара около 2000 км на месец.щ
1-во обикновенна газова уредба ( като за марка тотално се обърках вече каквада е като всеки хвали различка но това в последствие ще се реши)
2-ро газов инжекцион за около 1300 лв така като гледам средно там някъде излиза
3-то метанова уредба ( за цена не знам ...но и тя мисля че ще ми седне около 1200-1300 лв с 2х40литра бутилки или се бъркам.
Най-изгодно ги номерирам тама ... на 1-во място метана , след това е газовият инжекцион и на края обикновенната уредба ..
Благодаря Ви предварително за търпението и вниманието с което изчетохте поста ми и не на позледно място за полезните съвети който ще ми дадете .
П.С От Нова Загора съм а бюджета които мога да отделя за кола е около 5500 лв.
Като гледам пос ервизите предимно стоият само немски и френски автомобили , но то относително защотото не знам кои как съхранява и кара автомобила си ... Позамислих се тогава за япоче но баща ми е карал два японеца Нисан и Мазда и каза : 1- слаби ламарини и 2-ро най-важно е че ако ( а то няма начин да не) стигнеш до сервиз ще рониш крокодилски сълзи спрямо цените за резервните части. Така че леко се разколебах за япончето ( все пак всеки сигледа джоба). От германчетата които аз мога да си позволя за марките VW i Opel. За опела като дизаин външен ( говоря за кола ДО 96-97 година) са се справили по успешно но ... гадно ми е като видя някъде някои астра понаправена и така като се е "подкожухчела" с ражда разваля пеизажа. А и другото е че опела е по принцип тясна кола( не искам да обиждам хората с опели но това е мое виждане а и съм се возил. При височина на човек които е висон кад 1.80 и стои отпреде , така че и за задно стоящите да им е удобно колената са ми забодени в жапката.. ами сори ама при един преход от 300 км слизам от колата като скупен.
И така като мисля за начало( за 1-ви автомобил) мисля да се спра на VW Passat 3 (комби). Сега започна мисленето какво да е съдаржанието под предният капак:
(става въпрос за бензинов мотор.. както се вижда по долу)
1 - 1600 куб. см. - 101 к.с
2 - 1800 куб. см. ми - 90 к.с
3 - 2000 куб. см. - 115 к.с
Като за нячало имам мои разсъждения който искам да ме поправите ако не е така . Голяма кола с сравнително тежко купе което иска повече мощност за да може да се движи прилично както и да има сравнително добър старт примерно с всетофар. За вариянт 1 с тази кубатура на двигателя трябва повече обороти за да може да достигне дадена скорсот като при вариянт 2 това се постига с по малко усилият от страна на двигателя ... от там следва и намаляване на разхода на горивото. Вариянт 3 .. нямам идея за него .. от това което чета по форума е относително по скъп за подръжка от другите два двигателя.
Също така до колкото можах да изчета от форума 1800 куб.см MI го имат за доста курави и получливи двигатели. Но все пак искам вашето мнение от страни да кажете какво и кое е най подходящи за начинаещ водач на МПС.
Другата тема която исма да засеггна и наи-вече отново съвет вас е ... всеки знае как стоят нещата с горивото и че не се издаржа на бензин..какво да и сложа като се има в предвид че средно ще се кара около 2000 км на месец.щ
1-во обикновенна газова уредба ( като за марка тотално се обърках вече каквада е като всеки хвали различка но това в последствие ще се реши)
2-ро газов инжекцион за около 1300 лв така като гледам средно там някъде излиза
3-то метанова уредба ( за цена не знам ...но и тя мисля че ще ми седне около 1200-1300 лв с 2х40литра бутилки или се бъркам.
Най-изгодно ги номерирам тама ... на 1-во място метана , след това е газовият инжекцион и на края обикновенната уредба ..
Благодаря Ви предварително за търпението и вниманието с което изчетохте поста ми и не на позледно място за полезните съвети който ще ми дадете .
П.С От Нова Загора съм а бюджета които мога да отделя за кола е около 5500 лв.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здравей, колега:)
Честита ти Нова Година!
Да ти кажа- точно с дизайна не мисля, че Опел са се справили много добре, но, виж, за по-натъпканите двигатели - да! Няма какво да си кривим душата
Говоря GTI (VW) - GSI (Opel)
Ама пък почнем ли да си говорим за ламарини....
При Орлите е майка плаче!
Мъничка (но съществена) поправка -> тези години, които изброяваш Пассата вече е В4. В3 са до '92.
Аз лично не съм превърженик на 1.6-101 коня.
С 2.0 двигател съм, 115 к.с. и съм много доволен. Много хора и на този мотор са сложили обикновена газова, но аз лично не бих го направил! Риска си е голям. За него само газов инжекцион.
Ако държиш да се возиш евтино и конфортно- вземай 1.8, 90-то коня
Не, че се оплаквам от моя харч! Свлял съм го до 6/100 извънградско, ама в града си хапва
А за това, че в сервизите стоят само немски и френски автомобили... ми нормално! Те с най-масови. Все пак, френските стоят и заради окачване, докато на немските това рядко (сравнително) им се случва.
Един съвет: Вземай това, което ти легне на сърцето! колкото хора попиташ, толкова мнения ще получиш! И накрая наистина ще станеш стерео
(разноглед)
Честита ти Нова Година!
Да ти кажа- точно с дизайна не мисля, че Опел са се справили много добре, но, виж, за по-натъпканите двигатели - да! Няма какво да си кривим душата

Ама пък почнем ли да си говорим за ламарини....

Мъничка (но съществена) поправка -> тези години, които изброяваш Пассата вече е В4. В3 са до '92.
Аз лично не съм превърженик на 1.6-101 коня.
С 2.0 двигател съм, 115 к.с. и съм много доволен. Много хора и на този мотор са сложили обикновена газова, но аз лично не бих го направил! Риска си е голям. За него само газов инжекцион.
Ако държиш да се возиш евтино и конфортно- вземай 1.8, 90-то коня


А за това, че в сервизите стоят само немски и френски автомобили... ми нормално! Те с най-масови. Все пак, френските стоят и заради окачване, докато на немските това рядко (сравнително) им се случва.

Един съвет: Вземай това, което ти легне на сърцето! колкото хора попиташ, толкова мнения ще получиш! И накрая наистина ще станеш стерео

- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Мммм дам и аз сега съм се спрял на 1.8 куб. см 90 коня ... мисля 4е е оптималното решение за мен което ме утройва цена качество
а за инжекциона и аз така си мисля... но като погледна цената спрямо тази на метана са долу-горе на канрат оборудването .. а цената на метана е къде къде по тънка лаисна
Но мерси колега за съвета


- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
stereofonix написа:Мммм дам и аз сега съм се спрял на 1.8 куб. см 90 коня ... мисля 4е е оптималното решение за мен което ме утройва цена качествоа за инжекциона и аз така си мисля... но като погледна цената спрямо тази на метана са долу-горе на канрат оборудването .. а цената на метана е къде къде по тънка лаисна
Но мерси колега за съвета
1.8 моно - обикновенна газова..
- member313
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ЧНГ
Без да засягам колегите с пасати, пасат "3-ка" (B4) не е по-просторен от голф 3, ако гониш нисък разход голфа е по-подходящ. Пасата за който си събрал пари има голям капацитет откъм багажник и ако това търсиш това е колата. 1.8 моноинжекция ABS или ADZ двигател 90 к.с. е най-добрия избор откъм здравина на мотор (ако го вземеш в добро здраве) икономия на гориво и не се разминава като динамика с 1,6 101 к.с. На двата споменати можеш да монтираш газова уредба до към 500-600 лв. Ти си прецени как да подходиш
Късмет с избора!
Без да засягам колегите с пасати, пасат "3-ка" (B4) не е по-просторен от голф 3, ако гониш нисък разход голфа е по-подходящ. Пасата за който си събрал пари има голям капацитет откъм багажник и ако това търсиш това е колата. 1.8 моноинжекция ABS или ADZ двигател 90 к.с. е най-добрия избор откъм здравина на мотор (ако го вземеш в добро здраве) икономия на гориво и не се разминава като динамика с 1,6 101 к.с. На двата споменати можеш да монтираш газова уредба до към 500-600 лв. Ти си прецени как да подходиш

Късмет с избора!
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
member313 написа:ЧНГ
Без да засягам колегите с пасати, пасат "3-ка" (B4) не е по-просторен от голф 3, ако гониш нисък разход голфа е по-подходящ.
Не търся кола която да я товаря като муле.. но комбитата имат невероятна возия .. а по нашите пътища това да имаш кола която вози меко е повече от необходимост. 3-ките не 4е да обиждам някои от форума но не ми харесват .. става въпрос за визията им .. виж сега за 4-ките съм навитак но нямам от къде да изскоча с 10к в сухо

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Без да засягам колегите с пасати, пасат "3-ка" (B4) не е по-просторен от голф 3
Хм , не се обиждаме , защото по моему това просто не е така .... ама като и да е ... А за пасата - имай в предвид , че старите Б3 са много ПО здрави автомобили , само че са стари ..... и каквото и да си говорим , голфарите са друсалки , каквито мисля , че трябва и да бъдат - возят ли меко - де е спортния дух ?





Последна промяна от juve на Вто 01 яну 2008 18:17, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:колкото хора попиташ, толкова мнения ще получиш! И накрая наистина ще станеш стерео(разноглед)
Казах ли ти?


И това а само първите 3 човека

Само... ползвай, моля те, реалните обозначения на моделите.
Пассат 3 (В3) са до '92 . Изключение правят само Arriva, производство специално за Италия, които продължават до '93.
member313 написа:Без да засягам колегите с пасати, пасат "3-ка" (B4) не е по-просторен от голф 3,
Не, че се засягам, защото вече отдавна не страдам от излишни комплекси, ама... много бъркаш!
Лично според мен Г3 е дори лекичко по-тесен и от Г2. (субективно мнение)
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
stereofonix написа:Ок става въпрос за пасат 94,95 и 96 година с новата решетка ( не целият капак пласмасовата решетка ) . Не знам с точност как се водят
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=38785
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за VW Passat и не само ...
stereofonix написа: ...1800 куб.см MI го имат за доста курави ...



- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:59, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта