
Смяна на консумативи на Touareg?!
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Смяна на консумативи на Touareg?!
Вярно ли е и запознат ли е някой, че смяната на маслото, ремъците, веригите и филтрите на Touareg V10 TDI излиза към 15000 лв
?

- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на консумативи на Touareg?!
чак толкова не всички тези неща според мен са максимум 2-3000лв. с труд,аз работя в мерцедес имам представа на големите мотори колко излиза едно такова обслужване все пак аз ги права и много рядко със стигал до такава сметка,стига да нее някое АМG или нещо подобноluciano написа:Вярно ли е и запознат ли е някой, че смяната на маслото, ремъците, веригите и филтрите на Touareg V10 TDI излиза към 15000 лв?
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на консумативи на Touareg?!
zemon_C4455XP написа:чак толкова не всички тези неща според мен са максимум 2-3000лв. с труд,аз работя в мерцедес имам представа на големите мотори колко излиза едно такова обслужване все пак аз ги права и много рядко със стигал до такава сметка,стига да нее някое АМG или нещо подобноluciano написа:Вярно ли е и запознат ли е някой, че смяната на маслото, ремъците, веригите и филтрите на Touareg V10 TDI излиза към 15000 лв?
Затова исках мнение, защото и на мен ми звучи шокиращо
Обслужването на R2.5 в сервиза на "Порше" излиза около 500 лева (с ДДС) на всеки 15000 километра.
Това включва тяхно масло (което е доста по-скъпо отколкото ако си купиш "Кастрол" от някоя бензиностанция), маслен и въздушен филтър, както и диагностика.
За V10 ще е малко по-скъпо, защото маслото е с 4 литра повече.
Ангренажен ремък на "Туарега" не се сменя (щото няма такъв).
P.S. Аман от чели-дочули специалисти...
Това включва тяхно масло (което е доста по-скъпо отколкото ако си купиш "Кастрол" от някоя бензиностанция), маслен и въздушен филтър, както и диагностика.
За V10 ще е малко по-скъпо, защото маслото е с 4 литра повече.
Ангренажен ремък на "Туарега" не се сменя (щото няма такъв).
P.S. Аман от чели-дочули специалисти...
Iavor написа:Tougi написа:P.S. Аман от чели-дочули специалисти...
Ама и ти си некъФ страшен гъзар!
Прости на смъртните ,че си позволяват да говорят за боговете!
Добре,че ни огря!Сега вече животът ми придоби смисъл!![]()
П.С. Аман от задклавиатурни герои!
Не бе, мойто момче, изобщо не се изживявам като такъв

Никога не се изказвам (аз и без това не го правя често) без да знам за какво говоря. Ако нямам отговор, чакам някой знаещ да се изкаже.
Ама виж сега: човекът задава конкретен въпрос и очаква конкретен отговор...
P.S. Имаш моето персонално извинение ако си се сложил в категорията "чули-недочели"

P.P.S. И аз съм карал "Шкода" и "Пасат", и не се знае дали утре пак няма да карам... Това важи за всички, между другото.
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Tougi написа:Iavor написа:Tougi написа:P.S. Аман от чели-дочули специалисти...
Ама и ти си некъФ страшен гъзар!
Прости на смъртните ,че си позволяват да говорят за боговете!
Добре,че ни огря!Сега вече животът ми придоби смисъл!![]()
П.С. Аман от задклавиатурни герои!
Не бе, мойто момче, изобщо не се изживявам като такъв
Никога не се изказвам (аз и без това не го правя често) без да знам за какво говоря. Ако нямам отговор, чакам някой знаещ да се изкаже.
Ама виж сега: човекът задава конкретен въпрос и очаква конкретен отговор...
P.S. Имаш моето персонално извинение ако си се сложил в категорията "чули-недочели"
P.P.S. И аз съм карал "Шкода" и "Пасат", и не се знае дали утре пак няма да карам... Това важи за всички, между другото.
Да не се окаже,че "твоето момче е малко по-голямо от теб,само.

- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Tougi написа:Обслужването на R2.5 в сервиза на "Порше" излиза около 500 лева (с ДДС) на всеки 15000 километра.
Това включва тяхно масло (което е доста по-скъпо отколкото ако си купиш "Кастрол" от някоя бензиностанция), маслен и въздушен филтър, както и диагностика.
За V10 ще е малко по-скъпо, защото маслото е с 4 литра повече.
Ангренажен ремък на "Туарега" не се сменя (щото няма такъв).
P.S. Аман от чели-дочули специалисти...
Виж какво колега...аз незнам и за това питам.Интересно ми е като си карал Шкодата и някой ти каже нещо от тоя сорт дето аз питам, дали щеше да си толкова надъхан?Извинявай, че некарам такава кола и не съм просветен!
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
luciano написа:Tougi написа:Обслужването на R2.5 в сервиза на "Порше" излиза около 500 лева (с ДДС) на всеки 15000 километра.
Това включва тяхно масло (което е доста по-скъпо отколкото ако си купиш "Кастрол" от някоя бензиностанция), маслен и въздушен филтър, както и диагностика.
За V10 ще е малко по-скъпо, защото маслото е с 4 литра повече.
Ангренажен ремък на "Туарега" не се сменя (щото няма такъв).
P.S. Аман от чели-дочули специалисти...
Виж какво колега...аз незнам и за това питам.Интересно ми е като си карал Шкодата и някой ти каже нещо от тоя сорт дето аз питам, дали щеше да си толкова надъхан?Извинявай, че некарам такава кола и не съм просветен!
Чакай сега.. той ти отговаря на въпроса, а ти му се караш.. нещо не е редно тука..
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 92 госта