
Променливо газоразпределение
Променливо газоразпределение
Някой колега поназнайващ може ли да обясни как се постига при новите автомобили (VVT), че ми стана интересно 

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Върти мисе една идея как става, ни не съм сигурен, тука трябва да има нещо по въпроса! http://www.histomobile.com:wink:
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе, да ти кажа честно, не знам ква представа си добил, щото тука никой не даде конкретна информация по въпроса...
само в общи линий как седят нещата. Аз четох една статия, в авто журнал - бяха писали за различните системи при различните марки. При BMW е ванос, при хонда е V-TEC, при тойота е VVTi, за ситроен не знам. Абе като имам време ще прериша от статията най-важното. Доста интересни неща има като например какъв е разхода на тези двигатели (ако не го настъпваш и си караш с 60-70 до 2000 оборота, не харчи нищо и са много икономични, и в същото време като ти трябва мощност, след 6000 оборота доста добре се представят и на вървеж и на харчлък...) Абе ся ше потърся журнала да ти кажа кво са писали хората по тоя въпрос...

- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Ей те тука на: http://asia.vtec.net/spfeature/vtecimpl/vtec1.html малко за vtec-a на хонда.
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zmej написа:Ей те тука на: http://asia.vtec.net/spfeature/vtecimpl/vtec1.html малко за vtec-a на хонда.
Евалата, и аз тва викам

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
profit написа:мерси на всички, добих представа за какво иде реч
Влез във форума на Алфа Ромео. Там ще ти обяснят има много хора с Туин Спарк. Аз карам служебна 155 ца 2,0 л TS- 150 к.с.
До 2000 оборота сякаш е спъната , после започва да тегли яко и не можеш да и се опреш.В средата на Девненският баир /точно на десният завой/като съм на 140-150 на 5 та и я настъпя тръгва да ускорява и горе излизаш с над 160-170 и има още тяга
kris11 написа:profit написа:мерси на всички, добих представа за какво иде реч
Влез във форума на Алфа Ромео. Там ще ти обяснят има много хора с Туин Спарк. Аз карам служебна 155 ца 2,0 л TS- 150 к.с.
До 2000 оборота сякаш е спъната , после започва да тегли яко и не можеш да и се опреш.В средата на Девненският баир /точно на десният завой/като съм на 140-150 на 5 та и я настъпя тръгва да ускорява и горе излизаш с над 160-170 и има още тяга
не съм сигурен колко е стръмен байра, ама аз като стъпна гти-ката и вади така скорост от доста байри

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта