Променливо газоразпределение

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Променливо газоразпределение

Мнениеот profit » Съб 02 юли 2005 12:22


Някой колега поназнайващ може ли да обясни как се постига при новите автомобили (VVT), че ми стана интересно :roll:




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 02 юли 2005 19:55


Върти мисе една идея как става, ни не съм сигурен, тука трябва да има нещо по въпроса! http://www.histomobile.com:wink:


Потребителски аватар
badboy_pl
Мнения: 313
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот badboy_pl » Нед 03 юли 2005 9:58


Времената на отваряне на всмукателните клапани се променят в зависимост от потребността от мощност и състоянието на натоварване на двигателя. Така въртящият момент се оптимизира в целия диапазон на оборотите, за да се постигне най-висока мощност при едновременно нисък разход на горивоИзображение


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 03 юли 2005 17:47


с 2 думи:
при ваноса на БМВ (не съм 100%) се ползва налягане на двигателното масло за промяна на ъгъла на гърбиците на валовете. като ги врътнеш малко получаваш съвсем друго газоразпределение. мисля че генералната концепция е такава.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 03 юли 2005 18:39


То и при хондата витек май беше така...


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Нед 03 юли 2005 19:19


а при ситроен чрез налягане на масло се променя положението на шайбата на разпределителния вал ... при тойота се измества разпред. вал на принципа на автоматичните ск. кутии


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Пон 04 юли 2005 12:21


мерси на всички, добих представа за какво иде реч :D


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 04 юли 2005 16:47


Абе, да ти кажа честно, не знам ква представа си добил, щото тука никой не даде конкретна информация по въпроса... :) само в общи линий как седят нещата. Аз четох една статия, в авто журнал - бяха писали за различните системи при различните марки. При BMW е ванос, при хонда е V-TEC, при тойота е VVTi, за ситроен не знам. Абе като имам време ще прериша от статията най-важното. Доста интересни неща има като например какъв е разхода на тези двигатели (ако не го настъпваш и си караш с 60-70 до 2000 оборота, не харчи нищо и са много икономични, и в същото време като ти трябва мощност, след 6000 оборота доста добре се представят и на вървеж и на харчлък...) Абе ся ше потърся журнала да ти кажа кво са писали хората по тоя въпрос...


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 04 юли 2005 17:09


Ей те тука на: http://asia.vtec.net/spfeature/vtecimpl/vtec1.html малко за vtec-a на хонда.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 04 юли 2005 19:46


zmej написа:Ей те тука на: http://asia.vtec.net/spfeature/vtecimpl/vtec1.html малко за vtec-a на хонда.


Евалата, и аз тва викам ;)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 04 юли 2005 21:06


profit написа:мерси на всички, добих представа за какво иде реч :D

Влез във форума на Алфа Ромео. Там ще ти обяснят има много хора с Туин Спарк. Аз карам служебна 155 ца 2,0 л TS- 150 к.с.
До 2000 оборота сякаш е спъната , после започва да тегли яко и не можеш да и се опреш.В средата на Девненският баир /точно на десният завой/като съм на 140-150 на 5 та и я настъпя тръгва да ускорява и горе излизаш с над 160-170 и има още тяга


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 04 юли 2005 21:08


Тя не е с променливи фази просто е с по 2 свещи на цилиндър


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 04 юли 2005 21:57


Vladko написа:Тя не е с променливи фази просто е с по 2 свещи на цилиндър

Ами бе тя е и с два разпределителни валове и дефазиране с 3 градуса


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пон 04 юли 2005 22:26


Когато порасна и си закупувам втора кола ще си взема Алфа :heavymetal: :heavymetal: :heavymetal: онзи ден разглеждах Алфа (146 мисля беше) с 1,3 боксеров мотор - страхотия - произведение на изкуството.


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Вто 05 юли 2005 7:48


kris11 написа:
profit написа:мерси на всички, добих представа за какво иде реч :D

Влез във форума на Алфа Ромео. Там ще ти обяснят има много хора с Туин Спарк. Аз карам служебна 155 ца 2,0 л TS- 150 к.с.
До 2000 оборота сякаш е спъната , после започва да тегли яко и не можеш да и се опреш.В средата на Девненският баир /точно на десният завой/като съм на 140-150 на 5 та и я настъпя тръгва да ускорява и горе излизаш с над 160-170 и има още тяга


не съм сигурен колко е стръмен байра, ама аз като стъпна гти-ката и вади така скорост от доста байри :twisted:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта