Здравейте,
първо да кажа как се прояви случая..
преди няколко дни изведнъж спря да ми работи централното, плафона в колата, клилометраца и часовника се нулираха всеки път щом дам на контакт. Алармата си работеше но не заключаваше, НО капачката на резервоара беше останала заключена - не можехда заредя.
Установихме че бушон 21 гори и някъде дава на късно и вчера разкачихме всичко което може да дава късно свързано с бушона с един мой приятел..
след разглабянето на половината кола се оказа че проблема е в запалката.. бакелита нещо дава на късо, но машинката за централното вече беше разкачена..
при закачане на вакуум машинката за централното започна да заключва но не може да отключава.. или не отключвас или му трябват поне 2 или 2 пъти да се заключи и веднага отключи за да се оключи всичко... има нещо което го кара да изкючва много по рано и не върти моторчето..
някой сблъсквал ли се е с този проблем. Как мога да го синхронизирам ?
Мерси
Синхронизация вакуум централно
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 7:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега много внимавай и ако трябва си изключи акумулатора, докато не отстраниш напълно проблема.На мен така ми се запали инсталацията на колата и изгоря цялата, както си седеше на паркинга.Така за минутки се сбогувах с хубавата ми колица.И в никакъв случай не подсилвай 21 бушон, аз го бях подсилил с 30А, а оригинално е 15А и резултата е налице
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
katri71 написа:Колега много внимавай и ако трябва си изключи акумулатора, докато не отстраниш напълно проблема.На мен така ми се запали инсталацията на колата и изгоря цялата, както си седеше на паркинга.Така за минутки се сбогувах с хубавата ми колица.И в никакъв случай не подсилвай 21 бушон, аз го бях подсилил с 30А, а оригинално е 15А и резултата е налице
колега, благодаря ти за предупреждението, но не съм толко немарлив че да подсилвам бушоните. разбирасе че съм откачал акумулатора когато се налагаше ...
питал съм нещо конкретно което се отнася за централното
с тоците всичко си е наред вече, аз само описах от къде тръгна всичко..
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта