Синхронизация вакуум централно

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Синхронизация вакуум централно

Мнениеот patzo » Пон 14 яну 2008 8:51


Здравейте,

първо да кажа как се прояви случая..
преди няколко дни изведнъж спря да ми работи централното, плафона в колата, клилометраца и часовника се нулираха всеки път щом дам на контакт. Алармата си работеше но не заключаваше, НО капачката на резервоара беше останала заключена - не можехда заредя.
Установихме че бушон 21 гори и някъде дава на късно и вчера разкачихме всичко което може да дава късно свързано с бушона с един мой приятел..
след разглабянето на половината кола се оказа че проблема е в запалката.. бакелита нещо дава на късо, но машинката за централното вече беше разкачена..

при закачане на вакуум машинката за централното започна да заключва но не може да отключава.. или не отключвас или му трябват поне 2 или 2 пъти да се заключи и веднага отключи за да се оключи всичко... има нещо което го кара да изкючва много по рано и не върти моторчето..

някой сблъсквал ли се е с този проблем. Как мога да го синхронизирам ?
Мерси




katri71
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri71 » Пон 14 яну 2008 10:22


Колега много внимавай и ако трябва си изключи акумулатора, докато не отстраниш напълно проблема.На мен така ми се запали инсталацията на колата и изгоря цялата, както си седеше на паркинга.Така за минутки се сбогувах с хубавата ми колица.И в никакъв случай не подсилвай 21 бушон, аз го бях подсилил с 30А, а оригинално е 15А и резултата е налице


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Пон 14 яну 2008 13:43


katri71 написа:Колега много внимавай и ако трябва си изключи акумулатора, докато не отстраниш напълно проблема.На мен така ми се запали инсталацията на колата и изгоря цялата, както си седеше на паркинга.Така за минутки се сбогувах с хубавата ми колица.И в никакъв случай не подсилвай 21 бушон, аз го бях подсилил с 30А, а оригинално е 15А и резултата е налице


колега, благодаря ти за предупреждението, но не съм толко немарлив че да подсилвам бушоните. разбирасе че съм откачал акумулатора когато се налагаше ...
питал съм нещо конкретно което се отнася за централното
с тоците всичко си е наред вече, аз само описах от къде тръгна всичко..


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Вто 15 яну 2008 7:56


Колега,трябва да се отвори компресорчето и да се погледнат ел. контактите,които изпълняват функция на крайни изключватели!Най-вероятно има спукана спойка там и затова компресорчето спира по-рано от необходимото!Успех :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта