Как бихме сравнили останалите автомобили с Пасат 5 - Алфа Ромео 156 2.0 Т.С., Опел Вектра, Ауди А4, Форд Мондео???
Става въпрос за автомобили 1997 - 1999 г производство. Техните силни и слаби страни и цена на пазара за автомобили втора употреба.
Всеки който иска да си даде мнението, без да се оплюват останалите марки - лични наблюдения.
mod edit: vaskoto1
Алтернатива на Пасат 5-1.8 бензин
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
nickalas написа:Аз мисля, че Пасат 4-ка запачнаха да го правят през 1997 година и затова питам за точно този модел. Мисля че си в грешка колега че това е 5-ца. 5-цата доколкото знам е от 2001.
Не е в грешка

Виж ТУК ...пасата от 1996 до 2000 е Б5

Успех

- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3970
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
nickalas написа:ОК. Да не спорим за номерацията на Пасата, просто питах Пасати модел от 97-98 година. Сравнени с Алфа Ромео 156, Опел Вектра, Форд Мондео, Ауди А4 и да допълним и Сеат Толедо.
Така че нека говорим за Пасат 97-98 г и останалите алтернативи!
само ти спориш, колега, като гледам всички други се опитват да ти помогнат

- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
категорично пасата
аудито което си описал е доста тесничко в сравнение с пасата, форда го оставям без коментар /карал съм служебен такъв-чупи се, слаба ходова част, претенциозен двигател/, за италианските нямам наблюдения. успех в избора
- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
пропуснах за опела
да ме прощават колегите които карат тази марка, преди пасата и аз бях един от тях, помисли си за тази стара болка-корозията братко, корозията-въреки че твърдят че са решили проблема са с години назад в антикорозионната обработка, за сметка на това пък развалиха дълговечността на двигателите си-я виж бакшишите никой не кара от по новите вектри
още веднъж успех в избора
още веднъж успех в избора
- kacho
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
добре че не си тръгнал да ни питаш да сравняваме и някоя френска б...я с Паси или Ауди. еми за мене алфата е с хубав дизайн, двигатели незнам, но и бързо си губят цената. форд въобщене го коментирам, както един колега беше постнал някъде Форд и циганин зимата не работят. така че търси нещо запазено като ауди ли пасат, поддръжката им горе-долу е една и съща
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Един приятел имаше 156 и знам, че му правеше проблеми с компютъра и ролките на ремъка му се чупеха непрекъснато, въобще не беше доволен и бързо се отърва от нея. Това са моите наблюдения и може би съм пристрастна, но до сега съм останала с добри впечатления само от германски коли. Определено бих ти препоръчала А4-ката или Пасата.


- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
kacho написа:добре че не си тръгнал да ни питаш да сравняваме и някоя френска б...я с Паси или Ауди. еми за мене алфата е с хубав дизайн, двигатели незнам, но и бързо си губят цената. форд въобщене го коментирам, както един колега беше постнал някъде Форд и циганин зимата не работят. така че търси нещо запазено като ауди ли пасат, поддръжката им горе-долу е една и съща
Аз ще се опитам да бъдя обективен!
Имал съм 3 форда, два опела, едно фолве...
първата ми кола ескорт '88г:) хаха 1,3 бензин с 4ри скоросит, изключвайки почти разпдналия се предн кош от ръжда, всичко друго беше 6. Тази кола преживя около 80 000 - 100 000 в бг с ремонт на кормилна рейка, темп. датчик, един брой носач...
След това идва ред на астрата - 80 000 км. в бг със смяна на задни вежди /естествено:)/, ремонт хидравлична рейка /не ми върви на рейки/, 4 бр. амортисйори /от глезотия, сложих газови/, пустата гарнитура на капака на клапаните - сменях е поне 3 пъти, диоден блок на динамо.
Идва ред на 2 броя Форд Мондето '98г. 1800сс и '99 2000сс.
Второто е страхотно като цяло като кола. 1-вото беше на 140 000 като го взех, сега е на 240 000, вече е служебно, товари се животински, ремонтите са следните - термостат, тампони на предна стабилизираща щанга.....това е!!!! Второото го взех на 100 000км. сега е на около 180 000 и то вече е служебно, ремонти - бобина, тампони на предна стабилизираща щанга /оказа се слабо място явно, но пък са по 6 лв. в мото-пфое


Вектра Б комби '98г. Много ми хареса като кола, като поведение.......Взех я на 167 000 км., оказа се, че са х67 000 км.
/където х>2/. Ремонти - все дребни но дразнещи - термостат, климатик, задна стабилизираща щанга, биалетка отпред /аз я счупих/, стъпково моторче, амортисьори....може да пропускам някоя дреболия. Колата беше с ПЕРФЕКТНИ ламарини, никакви идеи за ръжда, мога да потвърдя, че наистина е частично поцинкована, купих я със забърсана задна вежда, после пък падна от крик и помля прага и двете места не ги пипнах и за около година и малко /тогава я продадох/ не съм ги оправял и даже не пожълтяха!!
Голф 3 ГТИ '96 , вече за около 50 000км. съм сменил дроселова клапа /безумно скъпа/, компютър /на сименс, едвам намерих/, амортисьори / пак малко от глезотия, можеше само със задни да мина/, термостат, тампони по скоростния лост, гарнитура капак клапани.....май е това, като цяло смея да твърдя, че иначе е една от колите в най-добро състояние, която съм имал заедно с второто мондео и астрата.
Така не случайно отделих време да напиша всичко това. Просто аз съм на мнение, че човек трябва да се освободи от почти всякакви предрасъдъци и да си хареса нещо в наистина добро състяние, нещо, което да му е удобно и да върши работа! Всички коли се чупят, ремонтират се, вечни неща няма!!!
Друго, което според мен не е за подценяване е, че пасат Б5 е на проста гредичка отзад /поправете ме ако греша/ , мондеото, вектрата, алфата са си с абсолютно независимо задно окачване! Респективно по-добра и комфортна возия, както и по-добро поведение на пътя, при изправни коли разбира се!
Вероятно от всичките, които колегата е изброил, най-скъпа като първоначална цена ще е пасатчето, следователно трудно ще се намери евтина и читава. Аз си мисля, че вектра Б около 2000г. не е никак лош вариант! Даже със сигурност я предпочитам пред пасат '97 - '00, виж пасат след 2004 вече си е друга приказка, предполагам това ще е следващата ми кола ако намеря читав 4моушън.
Та приятелю, всичко е много относително и до голяма степен си е чист късмет:)
Френски и италиански не гледам, там вече и аз съм с предрасъдъци....
Може би изключение е само Алфа 156
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
... зависи от гледната точка...ако ги гледаме за горе долу еднакви пари да са... пасата е голям много голям (ако ти е за семейна кола взимай го), А4 е пък стара 94-96 (все пак сме 2008 - 12-14г. автомобил е лудост) Форда го изключи (много евтина кола с доста скъпи части) Опела ще те друпне с приемлива цена добра година и сравни телно най-евтината подръжка в сравнение с другите алтернативи, Алфата е най - красива и с най-много екстри ще бъде... ...не че се заяждам с Пасатаджийте, но някой от всички Вас би ли ни споделил колко му стува предницата с всичките му биалетки и прочие (същото се отнася и за А4-та) 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта