когато колата работи на газ. Съжалявам ако има нещо писано по този въпрос но или търсачката е е...ти търсачката или аз съм е...ти търсача.
Първоначално четох че помпата трябва да продължи да работи. Най-малкото да продължи да охлажда нещо си там по инжекциона. Обаче днес се видяхме с един приятел който е много на ти с тези неща та неговата позицияь беше коренно противоположна. Представи си ми казва че три месеца помпата ти върти едно и също количество бензин от примерно 20-25литра нещо което по принцип не е така целия бълвоч ми казва м резервоара го вдига върти и "бозясва".
Не ми е проблем да я направя да се изключва като мина газ обаче дали това е правилното решение. Двигателя е моноинжекция и помпата си е бая скъпа за да ми е безразлично.
Трябва ли да се изключва помпата .........
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
На предишната ми кола Кадет 1,3І се изключвяше помпата при работа на газ и 2,5 г. с този възел не съм имал проблеми. На тази е прекъснат инжекциона и положението е както си го описал. Имам емулатор на дюзата зада не се ошашква ЕКУ-то. То се ошашква, но това е друг въпрос. Емулатор се слага за да подава инфо на ЕКУ-то че при дюзата все в порядке:) но защо не е прекъсната помпата не мога да си обясня. Емулатора ще работи и когато не работи помпата. В този ред на мисли можеби е по логично да прекъснеш помпата за да не си отиде невинна. Поправетеме ако греша.
Мнения ще са на две разделени си мисля.
Мнения ще са на две разделени си мисля.

- Dodi_Dogg
- Мнения: 420
- Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
popeye написа:най-добре я спри
.......и след време я хвърли!!! И аз съм на газ, а газаджията ми е с доста голям опит и беше изри4но забранил на работниците му да ми я спират понеже ме заведе свой човек. Ина4е вика 4е по принцип ги спират 4е не им пука после на кво 6е ти прилича помпата. Ненам и аз ...клеясва ли нещо или ненам.Просто като не работи и спи4а и има помпа ама нема помпа. И мисля 4е не напразно му се доверявам на човека. Но разли4ни хора - разли4ни мнения.
- Dodi_Dogg
- Мнения: 420
- Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми на който му се експериментира на някой нека да пробва. Аз си оби4ам колицата и смятам да послушам 4овека с опит. Има един мохабет "не питай старило, а питай патило". Даже един път отивам да зареждам на газостанцията и пи4а там ми вика 4е имал същата като мойта и ми каза 4е му се е скапала помпата ве4е, 4е газаджийте са му я изолирали. И ми вика добре 4е не са ти я спрели. Водете си изовди мом4ета. Пак казвам...аз не съм си патил от това така 4е само се вслушвам в саветите на хората с пове4е опит от мене.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мисля да послушам ваското единствения ми довод да не я спра е че бензина охлаждал нещо си. Тъй като колата ми пали на бензин и автоматично минава газ мисля да го направя по следния начин. Прекарвам минуса на управляващата намотка на релето на помпата през постоянно затворените контакти на реле а неговата намотка връзвам паралелно към клапана на газта. При това положение щом се подаде напрежение към клапана и той отвори газта се подава напрежение и към релето а то пък прекъсва бензиновата помпа. Не знам дали няма да има някаво закъснение или предварение което да се изразява като прекъсване на мотора в момента на преминаване от едното към другото гориво. Но ако има такова мисля да му шибна и един кондензатор за баласт към намотката на релето. Кво ще кажете по въпроса. Някакви забележки или други предложение?
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз да вмъкна нещо цитата е от автогаз - "За спиране на помпата - не се спира. Писали сме неведнъж, че по този начин инжекторите се охлаждат от бензина, преминаващ през тях и връщащ се в резервоара през байпасния канал. Ако не се охлаждат (при спряна помпа) след няколко месеца те запичат и започват да работят некачествено. "
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
relaxxx написа:И аз да вмъкна нещо цитата е от автогаз - "За спиране на помпата - не се спира. Писали сме неведнъж, че по този начин инжекторите се охлаждат от бензина, преминаващ през тях и връщащ се в резервоара през байпасния канал. Ако не се охлаждат (при спряна помпа) след няколко месеца те запичат и започват да работят некачествено. "
Ми тя моята е моноинжекция пък не виждам как през инжектора ще минава бензин да го охлажда като колата работи на газ.........
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре бе хора, когато колата се кара САМО на бензин помпата спира ли да работи - НЕ. Следователно помпата е направена да работи НЕПРЕКЪСНАТО когато колата е запалена. Каква е разликата за помпата когато колата работи на газ - никаква. Помпата си подава количество бензин което си циркулира по вътрешния кръг. Дали охлажда или не - отделен въпрос, там незнам. Но е и без значение за мен, защото хората производители са преценили, че тази помпа ще работи непрекъснато.
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
... а дали ЕКУ-то получава инфо за това дали работи помпата или не (на 17 крак???) и дали като я прекъснем няма да се получи конфликт заради това че мотора работи а за ЕКУ-то помпата - не следователно и мотора - не, а незнайно как температурата на мотора се покачва ламбдата отчита разни глупости и така



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта