Може ли някой разбирач да ме открехне каква е разликата между двата двигателя - освен разбира се конете, въртящият момент и броя на предавките?
Мерси предварително!
110 vs. 115hp TDI
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 110 vs. 115hp TDI
Wizi написа:Може ли някой разбирач да ме открехне каква е разликата между двата двигателя - освен разбира се конете, въртящият момент и броя на предавките?
Мерси предварително!
Вземаш Елса уин и сравняваш но в общи линии е това което ти и колегата под теб сте изброили

Аз карам този дето е 115к.с. от две години (Passat, AJM, TDI - D-то и I-то са червени) и не съм имал проблеми (да чукна на дърво). Мисля че ако двигателя се експлоатира умерено и се поддържа правилно (и ако разбира се няма нещо скрито от предишния собственик) не би трябвало да има големи ядове. Не споделям мнението на колегата brabus че този от 115к.с. поради факта се е произвеждал само две години трябва непременно да навежда на "някои заключения" (негативни предполагам). И това го казвам не защото аз ползвам такъв (далеч съм от мисълта че "ка'т мойто второ нема"). Въпроса е в технологията на двигателя а именно помпа-дюза(та) какъвто е този от 115к.с. Факт е че от 1999 този тип двигатели се налагат трайно и започват да заемат все по-голям пазарен дял. Може и да е вярно че този двигател се е произвеждал 2 години, но то е защото капацитетите от Волфсбург по-късно все пак успяват да "изцедят" 130к.с. от него (или по-точно от технологията помпа-дюза). Ако обърнете внимание ще видите че дизеловият двигател на последния Passat също е е по тази технология, но вече са вдигнали обема на 2.0 литра и разбира се се е поувеличил броя на конете които дърпат каручката
Интересно според мен обаче е друго - факт е че тези двигатели са все още нови и надали всички от тях са навъртели ресурс от по 4-500,000 км. и поради тази причина поведението им е все още добро и надали могат да се очакват някакви сериозни ядове с тях (при спазване на условията за умерена експлоатация, правилна поддръжка и ... предишния собственик, разбира се). Интересното е какво ли ще се случи когато станат на 8-10 години и имат зад себе си няколко стотици хиляди километри. Добре ще е и някой колега, който има повече опит в ремонта на дизели да сподели мнението си. Наистина добре би било да знаем какво ни очаква

Интересно според мен обаче е друго - факт е че тези двигатели са все още нови и надали всички от тях са навъртели ресурс от по 4-500,000 км. и поради тази причина поведението им е все още добро и надали могат да се очакват някакви сериозни ядове с тях (при спазване на условията за умерена експлоатация, правилна поддръжка и ... предишния собственик, разбира се). Интересното е какво ли ще се случи когато станат на 8-10 години и имат зад себе си няколко стотици хиляди километри. Добре ще е и някой колега, който има повече опит в ремонта на дизели да сподели мнението си. Наистина добре би било да знаем какво ни очаква
115к.с. е помпа дюза, подръжката му е по-скъпа, но динамиката е доста по-добра. Мотора е доста по-нов от 110к.с. като технология, дават му по-добри стойности и като разход.
Не е вярно че се е произвеждал само 2г!!! Има го на автомобили от края на 2000г., до Май тази година!
Много е хубаво че не си имал проблем с този мотор, защото цената на една дюза е около 1000лв., а при тях няма опция за почистване...
Не е вярно че се е произвеждал само 2г!!! Има го на автомобили от края на 2000г., до Май тази година!
Много е хубаво че не си имал проблем с този мотор, защото цената на една дюза е около 1000лв., а при тях няма опция за почистване...
Технологията е определено много добра и ще се ползва и в пълна сила и за напред, защото пумпе-дюзата е еквивалент на комон-рейл. Разликата е че налягането не идва от недно място по една тръба, ами всеки цилиндър си има собствена попа, която впръсква под това нечовешко налягане горивото в цилиндъра.
110 коня си е един обикновен дизелов двигател с принудително пълнене.
Мерси за инфото! Презумирах при положение, че 110 коня се произвежда няколко години подред редом до 115, и той е бил пумпе-дюзе.
110 коня си е един обикновен дизелов двигател с принудително пълнене.
Мерси за инфото! Презумирах при положение, че 110 коня се произвежда няколко години подред редом до 115, и той е бил пумпе-дюзе.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта