Глава от кр на 9а става ли ?
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: Sofia
Глава от кр на 9а става ли ?
Колеги не мога да намеря информация става ли глава от Кр на 9А мотор и какви са разликите и положението с компресията(степента на сгъстяване) също така има ли разлика в градусите на разпределителните валове (става въпрос за каране предимно на газ) ?
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Глава от кр на 9а става ли ?
Разлика има във всмукателния вал.
Защо искаш да смениш цялата глава?
Какъв ефект търсиш?
Защо искаш да смениш цялата глава?
Какъв ефект търсиш?
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: Sofia
Re: Глава от кр на 9а става ли ?
escrime написа:Разлика има във всмукателния вал.
Защо искаш да смениш цялата глава?
Какъв ефект търсиш?
Търся по голяма степен на сгъстяване колата се кара само на газ. Не искам да я правя състезателна,а да върви в ниски и средни и да има хубави ниски от бедна смес запушен изпарител си изпекох клапаните.
- escrime
- Мнения: 3070
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Глава от кр на 9а става ли ?
Не мога да кажа дали ще се получи разлика в степента на сгъстяване, но принципно е възможно да се сложи глава от KR на долнище от 9А.
Твоята глава не подлежи ли на ремонт?
Евентуално да ѝ се отнеме малко, за да се сгъсти?
Иначе ако искаш да върви добре в ниски и средни е по-добре да си оставиш всмукателя от 9А, понеже с този от KR пика на въртящия момент ще се измести в по-високи обороти.
Аз лично смених двата вала с такива от ABF и колата сега осезаемо набира по-добре във високи обороти, като под 2000 оборота ми се струва една идея по-слаба от преди.
Това всичко е за бензин с изправна инжекция, за газ не мога да те посъветвам.
Ето разликата във валовете на 9А и ABF:
Ето разликата между валовете на KR и на ABF:
Твоята глава не подлежи ли на ремонт?
Евентуално да ѝ се отнеме малко, за да се сгъсти?
Иначе ако искаш да върви добре в ниски и средни е по-добре да си оставиш всмукателя от 9А, понеже с този от KR пика на въртящия момент ще се измести в по-високи обороти.
Аз лично смених двата вала с такива от ABF и колата сега осезаемо набира по-добре във високи обороти, като под 2000 оборота ми се струва една идея по-слаба от преди.
Това всичко е за бензин с изправна инжекция, за газ не мога да те посъветвам.
Ето разликата във валовете на 9А и ABF:
Ето разликата между валовете на KR и на ABF:
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: Sofia
Re: Глава от кр на 9а става ли ?
Как се постига най голяма степен на сгъстяване
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта