Въпрос за 8 клапана глава на 1.8

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за 8 клапана глава на 1.8

Мнениеот Tinko » Пон 11 фев 2008 23:51


Колеги искам да попитам информативно защото не видях подобна тема.

При съвсем изправна водна система и перфектно положена глава и гарнитура, да кажем нова кола на 50к км. Възможно ли е ако 1 час пържиш педала яко, да кажем правиш ластици, от 1к до 6-7к оборота, да се прегрее главата, при положение, че тя се загрява за секунди и евентуално датчика това нещо не може да го отчете, защото времето за което се охлажда е по малко от това на нагряване. Та въпроса ми е може ли да се прегрее и да се изкриви при яко газ!??? :lol: :wink:

Мотора е 1.8HV KeiHin Kарбуратор.
mod edit: group®




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 12 фев 2008 22:34


По принцип няма нищо невъзможно :idea: А както си задал въпроса ще ти отговори със сигурност някой майстор но чак след сваляне на главата. Я най добре напиши какви симптоми дава мотора че те навежда на мисълта за прегряна-изкривена глава :?:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 12 фев 2008 23:12


:) Маркучи корави като.... обливане на блока с масло, между главата и блока, зверско гнетене на въздух по-маркучите и най често отиват в парното, тези симптомий се увеличават с всяка седмица.
Преди няколко дена се улях малко с маслото но все пак, бях в нормите на границите на пробката. Когато оставя колата отдолу стана локвичка масалце. Една бърза пароструйка и се видя от къде тече.

Е какво да е друго.???

Та идеята ми беше, не съм човек който жали педала и ме е страх след ремонта дали мога да я прегрея от това нещо? :roll:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 13 фев 2008 18:25


Както го описваш при тебе си мирише направо на спукана глава някъде между маслената и водната магистрала :evil: Така че смяна на гарнитура нищо не оправя пак ще надува и загрява.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 16 фев 2008 0:32


Теодор написа:Както го описваш при тебе си мирише направо на спукана глава някъде между маслената и водната магистрала :evil: Така че смяна на гарнитура нищо не оправя пак ще надува и загрява.


Колега ако е спукана там до ся да ми е омешала маслото с водата 100 пъти. :roll:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта