пяна в горния картер поло
пяна в горния картер поло
днес 26.02.2008 реших да поровичкам колата си. времето беше хубаво и само за ремонти дет се вика. чистих дроселовата клапа и докато я чистия случаино отворих тапата за маслото на двигателия на горния картер. и какво да видя --- пяна лелееее ама много една две лажици изхвурлих --дурпам штеката маслото беше леко сменило цвета си кум бозичка но небеше боза ---че питам аз това нормално ли е --колата е поло маслото е -титан- 10-на-40 карам я само до работа и обратно почти не успиава да загрее --самнява ме тоя конденз да е дошал от там вии как мислите нормално ли е положението на маслото за този сезон вашите как са помагаите двигателиа работи перфекно швеицарски часовник не хлопа не тресе не шуми аспука е чист като току што сложен нов
ште иа покарам извесно време на по дълго разтояние да видим дали 6те изчезне бозата както каза пурвия колега и дано да се опраи че направо ми се плаче ...нешта да си мислия за ремонт -----за писането толкоз мога ниамам бг клавиатура намерих нешто сходно до нашто на македонска клавиатурна подредба иа карам не ме корете--даваите идеи--виште вашите как са особенно хората дет карат само до работа и обратно
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Преди карах Seat Ibiza 1.0 1999г (то си е чисто Поло). И през студените месеци на годината винаги имаше пяна по капачката. Иначе на щеката си беше нормалното масло. През лятото никога не е имало пяна. Но чак пък 2-3 лъжици !?!?!. Колегите имат съмнение за гарнитури, но при тази ситуация би трябвало да се губи антифриз. Между другото - почисти си вентилацията на картера, там най-вероятно имаш същата пяна. Аз мисля че проблема е в карането на къси разстояния, просто кондензиралата влага не може да се отстрани напълно.
а каде се намира тази вентилация маркуча които отива към филтара ако е тои чист е. ше зема да сваля горниа капак на двигателия да го изчистя па ште гледам пак дали ште сабере. времето се постопли вече. ех как са надиавам да нее гарнитурка антифриза не мурда не мирише на чужди миризми бистар си е розав като нов си е. не надува система много ме учудва. ше наблудавам оште
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами при теб не знам. Проследи мъркуча който влиза във филтъра. Свали го целя. В долния край до колкото си спомням имаше нещо като мрежичка.
Иначе щом не се губи охладителна течност едва ли има проблем с гарнитура. Аз залагам на конденз. Впрочем имаше една статия в немско списание за такъв проблем на VW двигатели от 1.2 - 1.6. Нещо не били сметнали формата на мъркуча и при студени дни се кондензираната влага не се премахва и се стича в картера или остава при клапаните. Там пишеше за случаи на блокирал двигател при -20 градуса като се кара на къси разстояния. После сменили нещо по вентилацията.
Според мен няма място за притеснение. Моят Seat го карах 4 години. От края на есента до началото на пролетта винаги имаше малко пяна на капачката. Маслото обаче никока не е било мътно.
Иначе щом не се губи охладителна течност едва ли има проблем с гарнитура. Аз залагам на конденз. Впрочем имаше една статия в немско списание за такъв проблем на VW двигатели от 1.2 - 1.6. Нещо не били сметнали формата на мъркуча и при студени дни се кондензираната влага не се премахва и се стича в картера или остава при клапаните. Там пишеше за случаи на блокирал двигател при -20 градуса като се кара на къси разстояния. После сменили нещо по вентилацията.
Според мен няма място за притеснение. Моят Seat го карах 4 години. От края на есента до началото на пролетта винаги имаше малко пяна на капачката. Маслото обаче никока не е било мътно.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
maznia написа:Ок мерси за помошта. Надиавам се сичко да е наред, ако стане зле работата. Ште пиша от какво е било ,[/u]
бате.. много те моля постарай се в правописа...!!!
просто ме убиваш...
шт.. когато са една до друга можеш да ги заместваш с Щ.. специална буквичка..
демек...
помощта.../тук има допълнително Т../
Ще пиша
ИА - могат да се заместват с Я
демек надЯвам се ..
сичко.. -> всичко
когато използваш..
по, най...
има тиренце след тях..
т.е. по-дълго ...
разтояние се пише - разстояние.
ми за клавиатурата.. лепни си лепенки за
Щ, Я, Ъ, и други такива гадни символи....
оф аман от забележките ви колко пути да казвам че ниама идеална клавиатурна подредба на булгарски на тоиа линдолс исползвам 3-вида клавиатурна подредба за да пиша и единствената наи близка коиато има--- наи-много булгарски букви е македонската подредба и при неиа липсват ниакои букви не изкам да ползвам флекс таип тази програма дурпа много вироси сус упдеитите си и затова ползвам само това което имам ако ниакои разбира повече за клавиатурната подредба да каже акъл
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- magician
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Още един глас за прегоряла гарнитура на главата.
Ако искаш да си караш още дълго колицата -не си прави експерименти да и "издухваш конденза" с каране,защото такова животно нЕма!В случай,че все пак я запалиш ... обърни внимание на пушека ,който излиза,ако е бял/като пара/,то гаранция е гарнитурата на главата.
Ако искаш да си караш още дълго колицата -не си прави експерименти да и "издухваш конденза" с каране,защото такова животно нЕма!В случай,че все пак я запалиш ... обърни внимание на пушека ,който излиза,ако е бял/като пара/,то гаранция е гарнитурата на главата.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта