май стана бела - замириса на феродо

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

май стана бела - замириса на феродо

Мнениеот Rumen » Сря 21 сеп 2005 13:12


Наложи се да помогна на един приятел - да го дръпна на буксир с въже до сервиза. Ситуацията беше такава, че налагаше потегляне по сериозен наклон в поска нагоре. Опитах се да ползвам техника за потегляне с ръчна спирачка, но явно съм попрекалил със плавното отпускане на съединителя и вероятно с подаването на газ, защото в един момент замириса ама МНОГО на феродо. Пушеци не видях ... ама Бог знае. Изчаках малко и на втория опит потеглихме без проблеми (този път с по-мако газ и по-малко задържане на съединителя). По време на дърпането, а и след това (като го откачих) около 20тина километра не забелязах нещо нередно в поведението на колата, превключването на скорости и работата на съединителя освен, че остана да смарди доста и гадно.

Възможно ли е да съм съсипал нещо по съединителя или притесненията ми са неоснователни ?

Колата е VW Passat 99/TDi/PD/85kw (не помня само типа на скоростната кутия) на около 97,000. Между другото това е добър повод да попитам - някой има ли представа на какви колометри приблизително се сменя съединител на този модел ?




Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Сря 21 сеп 2005 13:17


Ако колата е карана преди от "италианска" мадама - нищо чудно вече да си нов съединител.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 21 сеп 2005 13:17


Според мен притеснянията ти са неоснователни, ама.... някой по-добър от мен да каже. Каква ми е логиката? Ами нормално е като си задържал на полусъединител да замирише - все пак се трие. Но щом после няма проблеми..... значи ГОЛЯМОТО триене е било само тогава. После всичко си идва по местата и няма проблеми.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 21 сеп 2005 13:17


и на мен ми се е случвало (беше преди 2-3 месеца) ама до сега не виждам проблеми да има :D карай си спокойно ако не ти прави проблеми :wink:


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Сря 21 сеп 2005 13:27


Пообъркал си техниката :) , ама не му се плаши. Пробвай да тръгнеш на 3-та, на ръчна. Ако ти угасне - рано му е за смяна. Все пак имай едно на ум, че прекомерното изхабяване на феродовия диск, може да ти докара и притискателния за смяна, а той е скъпичък. :cry:


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Сря 21 сеп 2005 15:15


scuba написа:Според мен притеснянията ти са неоснователни, ама.... "някой по-добър "от мен да каже.


Вастоп той скоро го пече неговият mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Сря 21 сеп 2005 15:27


scuba написа:Според мен притеснянията ти са неоснователни, ама.... някой по-добър от мен да каже. Каква ми е логиката? Ами нормално е като си задържал на полусъединител да замирише - все пак се трие. Но щом после няма проблеми..... значи ГОЛЯМОТО триене е било само тогава. После всичко си идва по местата и няма проблеми.


И според мен са ти напразни притесненията просто си го натоварил малко и явно е приплъзнал нищо повече.
Аз съм имал долу горе такава случка и после карах сума километри без никакви грижи и даже продадох колата така и не са ми сърдити не са казаличе има проблем ....


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Сря 21 сеп 2005 15:30


Няма място за притеснение ако му е за първи път на феродото. Карай и ако ту пробуксива по баирите съединителя тогава ходи да го сменяш


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 21 сеп 2005 15:57


Благодаря на всички ви за изразените мнения и успокоението. За сега ще карам така ... пък ако има нещо по-сериозно - то ще се обади.

Благодаря Ви !


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 21 сеп 2005 16:37


CellNet ™ написа:
scuba написа:Според мен притеснянията ти са неоснователни, ама.... "някой по-добър "от мен да каже.


Вастоп той скоро го пече неговият mhihi mhihi mhihi

Една седмица не можа да се отмирише мамка му :evil:
Но при мен почна да отделя по-високо. Засега не буксува, така че ще карам докато издържи.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 21 сеп 2005 16:41


vasstop написа:Но при мен почна да отделя по-високо. Засега не буксува, така че ще карам докато издържи.

Че ти подарим нов :), заради изпълнението което направи, докато се опитваше да ме намериш из пущиняците около Душанци



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта