защо изгаря комутатора

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

защо изгаря комутатора

Мнениеот siem » Пет 06 юни 2008 18:43


колеги помагайте....има ли някой идея от какво горят проклетите неща че вече втори сменям.писна ми!ако някой има опит по този въпрос моля да сподели какво причинява горенето на комутатора.

ако някъде из форума има отговор моля дайте линк че аз нищо не намерих.благодаря ви.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 06 юни 2008 20:46


Поради: кофти свещи,кофти кабели,кофти капачка,кофти палец, и най-вече:
защото му идва времето,а тези,дето ги продават по магазините са кофти по принцип.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 06 юни 2008 21:19


Лоша маса, не добро охлаждане.


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Пет 06 юни 2008 21:30


Комутатора гори от лоша бобина,тя се явява товар.Твоята е от сухите.Смени я и всичко е ОК.


Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

......

Мнениеот XIKS » Пет 06 юни 2008 21:50


ikonoma написа:Лоша маса, не добро охлаждане.

е тва е колега 2 прецаках докато разбера че е от лоша маса и 1.5г вече нямам проблем


Потребителски аватар
Torsi
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Torsi » Пет 06 юни 2008 21:54


Стари свещи...При мен беше от това..Старите свещи натоварват цялата ел. система и гори комутатора...


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Съб 07 юни 2008 9:35


vwivan написа:Комутатора гори от лоша бобина,тя се явява товар.Твоята е от сухите.Смени я и всичко е ОК.

Това ми обясни и един майстор, понеже скоро имах проблеми и аз. При мене се оказа обаче проблема в бобината. Временн карах с такава от лада - да знаете че става :)


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Съб 07 юни 2008 12:53


благодаря на всички ви.пробвах комутатора който мислех за изгорял на друга кола и работи.май ще излезе контактния ключ защото когато паля за да завърти стартера по някога трябва да го поразклатя.
до сега рових под капака и установих че и с работещ комутатор към бобината НЕ идва ниско напрежение (няма 12 волта).ще сменя контактния ключ и ще пиша ако се оправи.
поздрави.


Потребителски аватар
exp626
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот exp626 » Пет 26 сеп 2008 11:30


Здравейте колеги
На мен ми изгоря комутатора, а бобината най вероятно и тя понеже пробах с друг комутатор и не тръгна.
Мерих с мултицет бобината и всичко е ок поне по данните от аутодата но не ще да тръгнр незнам защо.
В момента съм с комутатор вързан с една бубина от пежо 205 ма й беше един ми я изрови от един боклук ама работи та се прибрах до софия.
Сега ще търся друга.
Замислям се дали няма да стане от голф 2(моя е голф 3 1,8 ААМ)
знам че са по читави.
Тази от пежото я догодих кофтито е че махнах единия резистор от накрайника на кабела за да го сложа в високото на бобината с накъв кабел феритен пак от пежо който свети та не се трае.


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Чет 06 ное 2008 13:27


ето окончателното решение при мен макар,че вече продадох колата.

всичко може би е започнало с датчика на хол(намира се в делкото и седи под палеца.играе роля на чукче и наковалня при по старите коли)изглежда когато започне да се поврежда не свършва изведнъж а ту работи ту не работи.в следствие на тази му дяволия при мен изгори комутатора.ПРИ ИЗГОРЯЛ КОМУТАТОР ИЛИ ДАТЧИК НА ХОЛ ИЛИ И ДВЕТЕ КЪМ БОБИНАТА НЕ ИДВА НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ(няма 12 волта)

само да уточня,че става дума за двигател РВ 1.8 инжекция
желая ви успех с ремонтите.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта