Историята да един syncro camper.....
- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Историята да един syncro camper.....
Правил съм кемпер оборудване за камион и от опит бих ви посъветвал да оставяте луфтове между всичко, което монтирате. За разлика от домашното оборудване, в кемперите има усуквания и вибрации, които е добре да се имат предвид при монтажа. Като пример, може да сложите гумено уплътнение или тапи при монтажа на шкафчето. Един път ще има малка дистанция от купето и ще му позволява да "диша" и няма да събира влага от там и ръжда и втори път ще избегнете досадните скърцания задължителни при всеки кемпер. Добър вариант за изолация и дистанция между оборудването е обикновена подложка за ламинат, която може да се сгъне не пластове според нуждите.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
valli написа:Колега би ли ми казал каква е подложката под ламината ,че от снимката не си личи мн. добре.И направо върху ламарината ли е.
Колега това което виждаш не е ламинат, а балатум във вид на дърво залепен върху балатума който беше поставен от немеца. Отдолу имаше дървена подложка и отдолу стереопор.
Сега ще се прави под с ламинат, а какво ше се сложи отдолу ще стане ясно като се стигне на тази фаза.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Историята да един syncro camper.....
BUS1988 написа:Отдолу имаше дървена подложка и отдолу стереопор.
Сега ще се прави под с ламинат, а какво ше се сложи отдолу ще стане ясно като се стигне на тази фаза.
Е как какво, първо облепяш пода (препоръчвам и страничните панели) с битумна изолация, отгоре подложка за ламинат 3мм. върху която се полага ламината

- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
PACH написа:BUS1988 написа:Отдолу имаше дървена подложка и отдолу стереопор.
Сега ще се прави под с ламинат, а какво ше се сложи отдолу ще стане ясно като се стигне на тази фаза.
Е как какво, първо облепяш пода (препоръчвам и страничните панели) с битумна изолация, отгоре подложка за ламинат 3мм. върху която се полага ламината
Ванка има най различни материали както е fatmat примерно.
.jpg)
Но още не му дойде времето затова не съм решил още.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Историята да един syncro camper.....
BUS1988 написа:Ванка има най различни материали както е fatmat примерно, но още не му дойде времето затова не съм решил още.
Фатмат, Динамат всичко е на битумна основа с фолио отгоре

Освен намаляването на шума и вибрациите, другото много полезно нещо на тази изолация, че не позволява на вода и влага са достигнат до боята/метала.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Този уйкенд свалих мокетата от кабината.
От долу положението е отлично, нула ръжда.


От долу положението е отлично, нула ръжда.


- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Празниците свършиха и продължаваме на пълна пара...
По случай Коледните празници посетих България и се сдобих с Zinga за студено поцинковане и епоксиден грунд...


...и веднага като се върнах филма продължи







По случай Коледните празници посетих България и се сдобих с Zinga за студено поцинковане и епоксиден грунд...


...и веднага като се върнах филма продължи







- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Новото парче е на място вече


Където има ръжда се чисти...

...минава се навсякъде с zinga...

...и накрая фунгите се чистят и се обработват съшо с zinga.



Където има ръжда се чисти...

...минава се навсякъде с zinga...

...и накрая фунгите се чистят и се обработват съшо с zinga.

- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Историята да един syncro camper.....
Давай Теми,нямам търпение за следващата доза
.И като свършиш ти да започва Ванката,а може и да се редувате
.



-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята да един syncro camper.....
Поздравления за мерака и старанието с което обгрижваш машинката.Женати,сигурно те ревнува от буса
.
Аз,да питам можеш ли да направиш няколко снимки на механизма на рок-н-рола седалката.

Аз,да питам можеш ли да направиш няколко снимки на механизма на рок-н-рола седалката.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Филма продължава:
Където имаше ръжда се изчитва, където трвбва се слага парче ламарина и накрая се обработва с зинга


Извадиха се предно, задно и едно от страничните стъкла че е имало малко ръжда под уплътненията.
Удобно време беше за да се смени фолиото на прозорците...

...и се слагат отново като се сменят уплътненията с нови.
Между другото те бяха последните три прозорци с старите уплътнения с една гадна пластмаса на средата на гумата която беше се трърдила от слънчето и се късаше на парчета, така че с голяма радност ги подмених с нови обикновени.
Готов за боя

Боядисан вече и без грам ръжда


Долния отвор за хладилника се премести по-нагоре така че да не падат на него водите от предното колело и да не ръздяса отново на същото място от вътре.
Не ред беше залепяне на шумоизолация на вратите, така че като се затварят да не звучат като тенекий.
Използва се изолация на име topsilent с дебелина 4mm


Купува се материал за термо и шумно изолация.
Казва се Izitherm, Гръцки продукт е и има много добри показатели за термо и шумноизолация, не се пали от огън, не съдържа влагата, екологичен безопасен продукт е, и се сгъва много лесно така че да се постави на всичките кухини. Какво повече да поиска човек.
За целия бус излезе към 50 евра.


Където имаше ръжда се изчитва, където трвбва се слага парче ламарина и накрая се обработва с зинга


Извадиха се предно, задно и едно от страничните стъкла че е имало малко ръжда под уплътненията.
Удобно време беше за да се смени фолиото на прозорците...

...и се слагат отново като се сменят уплътненията с нови.
Между другото те бяха последните три прозорци с старите уплътнения с една гадна пластмаса на средата на гумата която беше се трърдила от слънчето и се късаше на парчета, така че с голяма радност ги подмених с нови обикновени.
Готов за боя

Боядисан вече и без грам ръжда


Долния отвор за хладилника се премести по-нагоре така че да не падат на него водите от предното колело и да не ръздяса отново на същото място от вътре.
Не ред беше залепяне на шумоизолация на вратите, така че като се затварят да не звучат като тенекий.
Използва се изолация на име topsilent с дебелина 4mm


Купува се материал за термо и шумно изолация.
Казва се Izitherm, Гръцки продукт е и има много добри показатели за термо и шумноизолация, не се пали от огън, не съдържа влагата, екологичен безопасен продукт е, и се сгъва много лесно така че да се постави на всичките кухини. Какво повече да поиска човек.
За целия бус излезе към 50 евра.


- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Продължението:




Използвах izitherm 5cm и мога да кажа че се работи много лесно.




Използвах izitherm 5cm и мога да кажа че се работи много лесно.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Механизма имаше малко ръжда там където се закрепя за буса тъй като имаше дупка там и водата от колелата отиваше директно към механизма.

След изчистването и боядисването

Дойде и времето да отговоря на колегата (днес дойде реда да изровя механизмите):
Така е в седнало положение

Така е в легнало положение





Надявам се да помогнах

След изчистването и боядисването

taran написа:Поздравления за мерака и старанието с което обгрижваш машинката.Женати,сигурно те ревнува от буса :D .
Аз,да питам можеш ли да направиш няколко снимки на механизма на рок-н-рола седалката.
Дойде и времето да отговоря на колегата (днес дойде реда да изровя механизмите):
Така е в седнало положение

Така е в легнало положение





Надявам се да помогнах
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята да един syncro camper.....
Благодаря колега!Преди време ми изпаднаха подобни и исках да видя дали са за рок енд рола,или за някой диван.
Сега трябва да се сетя къде съм ги прибрал...
Сега трябва да се сетя къде съм ги прибрал...
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Факта че поради многото задължения проекта остана малко на заден план имаше и положителен аспект: Успях да открия че остава влага на пода на парчето което беше ръздясало и го подмених.
Реших да взема мерки.
1. Отварят се дупки на пода така че водата да тече надолу.

2. Лепи се битумна изолация на пода така че влагата да не идва с пряк контакт с ламарината.

3. Прави се малка дървена концтрукция в форма на "Π".....

4. ....така че ако има влага тя да не намокри вътрешната изолация.

Остава да правя капачки за външните отвори на хладилника които ще се слагат при пътуван под дъжд (така че да не влиза вътре водата която пръска
предното ляво колело).
Ако всичко това не успее за защити ламарината от ръждата вече вдигам ръце!
След като приключих с това режах картони във вид на светло дърво за вътрешните панели, направих дупките, сложих лайсната...

...и първия вътрешен панел е готов!


Реших да взема мерки.
1. Отварят се дупки на пода така че водата да тече надолу.

2. Лепи се битумна изолация на пода така че влагата да не идва с пряк контакт с ламарината.

3. Прави се малка дървена концтрукция в форма на "Π".....

4. ....така че ако има влага тя да не намокри вътрешната изолация.

Остава да правя капачки за външните отвори на хладилника които ще се слагат при пътуван под дъжд (така че да не влиза вътре водата която пръска
предното ляво колело).
Ако всичко това не успее за защити ламарината от ръждата вече вдигам ръце!
След като приключих с това режах картони във вид на светло дърво за вътрешните панели, направих дупките, сложих лайсната...

...и първия вътрешен панел е готов!


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта