Малко новини по проекта:
Поръчих калъв за резервната гума с logo syncro и монтирах стълбичката за колелата на задната врата, която вече не може да стой по средата на вратата и се наложи малко преправяне

Най вазното което свърших обаче беше борбата с ръздата, която почна да се появява там където се съединяват страничните панели.
Почва се с търкане до метал и следва мазане с специален препарат "Rust Converter" на Wurt.

След това се чака 48 часа (както колегата PACH ми препоръча) за да стане химическата реакция на препарата с ръздата която я преобразува и спира процеса на ръздясането.
Там където имаще ръзда метала става черен...


...следва китосване...




...и боядисване


Това беше подходяст момент да се режат малко предните калници на задната им част където опираха гумите при каране offroad...

...и за да довършиме малко украсение с новите лепенки


Крайният резултат:
