
Втората от долу нагоре.

Към маркизата получих чисто нов комплект Фиамма за монтаж (планки външни, вътрешни, манивела, колчета и т.н.)
Когато се пооправи времето мисля да я разглобя и боядисам с полиуретанова боя, с която боядисах надстройката. Чудя се дали да не боядисам и капака на люка за да няма разлики в цветовете.
Вчера успях да отделя цялата неделя за теникиджийска работа по купето. Добрите резултати изискват правилни инструменти. Хидравлична станция с различни накрайници за разпъване.

Спотер за издърпване на натиснати места.





Не е идеално, но беше много гадно натиснато. Останалото ще оправя с кит.






За да оправим натиснатото на средния ляв панел се наложи да разточкувам и демонтирам вътрешната гредичка.


С помоща на колега от Кемпер форума "дограмата" вече е готова за монтаж. Ремонта протече по следния начин:
1. Почистване с обезмаслител и премахване на остатъците от старото лепило.
2. Промазване на повърхностите с 3M Primer 94
3. Залепяне на двойнолепящата лента, притискане на двете части и нагряване с пистолет.
4. Напълване на фугата с прозрачен силикон за херметизация.
5. Пастиране на външната част.
