Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Такова му сипах:85W140.Германско масло минерално.За сега няма никакви щумове.Събра 4.7л.Иначе, ето един начин за наливане на масло в кутията
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Вчера и днес реших да се повъртя покрай буса и му сложих аларма.Щото онзи ден пак са го обикаляли гепачите. То не че има какво да вземат но.....Покрай алармата вградихме ,с едно приятелче,и централно заключване.Само на вратите на кабината.Това е за сега.
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Предполагам че се е получило добре.Да попитам само от какво е свален.Ако може код ма двигателя.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Шкода Фелиция 2001г.Кода на ДВГто е AEF.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Стига съм писал само негативизми за буса.Тази Събота и Неделя водих "Синята Хала" на гроздобер.Прехода от София до едно Видинско село премина без проблем.Сега някои хора оцениха придобивката,след като не се наложи да правят по няколко курса от лозето до мястото на правене на виното.
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Аз съм на същото мнение- трябва да се използжат ръционално- къде грозде, къде EPS (12 палета стиропор събира) и много други- ПОЗДРАВИ!
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Колега искам да те питам за колко пари придоби този Т3? От известно време врънкам един човек да ми продаде за 900 лв. екземпляр в доста лошо състояние - стоял много време и не е на негово име дори, ами аз трябва да си търся собственика. Данъци? - да не съм чул. Тръгнах по адреси насам-натам, намерих го титуляра от талона. Добре ама първия не го дава за 900лв. и това е, а на мен и те ми се виждат много, но мераклия съм все пак. Не можем се разбра и това е. Каза: "Да седи там да изгние - вика, той си е изкарал парите" Аз му казвам "Е, що да не изкара още 900лв.? Няма и няма...
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
nylon написа:Колега искам да те питам за колко пари придоби този Т3? От известно време врънкам един човек да ми продаде за 900 лв. екземпляр в доста лошо състояние - стоял много време и не е на негово име дори, ами аз трябва да си търся собственика. Данъци? - да не съм чул. Тръгнах по адреси насам-натам, намерих го титуляра от талона. Добре ама първия не го дава за 900лв. и това е, а на мен и те ми се виждат много, но мераклия съм все пак. Не можем се разбра и това е. Каза: "Да седи там да изгние - вика, той си е изкарал парите" Аз му казвам "Е, що да не изкара още 900лв.? Няма и няма...
Значи,моя също го мернах така "стоящ" пред един съсед в едно Виднско село.Но пък си имаше гражданса и преглед.Което ме подлъга.... Парите които броих за него са 1000лв,ама ако знаех в какво ще се вкарам......То тогава по мобилето вървяха за по 2500-3000лв.До тука ми е спъпил на 2500лв, като още не съм го карал на Технотест,КАТ. Иначе, до преди месец бях намерил един за 400лв.със софийска рег.Но не го взех заради жената.Взе да мрънка,че съм щял супа да правя.А,той беше със стъкла,газ и т.н.Но пък сега съм си доволен от "Синята хала".Вече почна и работа да ми върши,не е като само да "лежа под него".Виж в Мобилето,мисля че имаше няколко до 1000-1500лв и то в добро състояние.Поздрави.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Приятели,Сината хала умря. На прибиране от Видин ме изостави на АМ Хемус.Пътните помощи веднага ме нао0биколиха ,но аз ползвах жокера "Обади се на приятел".На първо четене,мисля че е духнала гарнитурата, щото едно съединение го е направила на парчета,но пък не ще да запали ,а върти като без компресия.Сега предстои сваляне на мотора.По късно ще пиша какво е станало и някоя снимчица ще посна.Това е за сега.
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Стига ве човек... еее много неприятно ме изненада. Надявам се че не караш с газта докрая сума си време, как така ще замине тази гарнитура?! Дано си го усетил на момента и да не е свАрил да прегрее. Аз като изкачвам наклон(баир) с моя 1.6D - като усетя, че съм настъпил до долу и винаги минавам на по-ниска предавка, въпреки, че и така ще го изкатери. Само и само за да не се движа на пълна газ. Почти съм сигурен, че и ти не си зориш машината и много се чудя какво може да е станало...
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
nylon написа:Стига ве човек... еее много неприятно ме изненада. Надявам се че не караш с газта докрая сума си време, как така ще замине тази гарнитура?! Дано си го усетил на момента и да не е свАрил да прегрее. Аз като изкачвам наклон(баир) с моя 1.6D - като усетя, че съм настъпил до долу и винаги минавам на по-ниска предавка, въпреки, че и така ще го изкатери. Само и само за да не се движа на пълна газ. Почти съм сигурен, че и ти не си зориш машината и много се чудя какво може да е станало...
Не,приятелю,със сигурност не съм го презорил.И аз като теб внимавам за настъпения докрай педал.Просто буса си вървеше нормално и изведнъж видях в огледалата ,че изпуши и върнах газта.Имах човек който караше зад мен,и той ми каза ,че изведнъж плиснал отзад.Сигурно тогава е пръснал съединението.От този момент вече нямах мощност и при натискане на съединителя,той изгасна и повече не може да запали.И до София на въже.
- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Прегледах пак цялата ти тема и ми изникна един въпрос? ГНП на новия двг изглежда да е Lukas и ми се струва, че е с електронно коригиране на предварението(ел. авансатор). Също така се вижда и потенциометър за положение на газта. Я да кажеш така ли е и ако 'да', как си разрешил този въпрос, защото тези джаджи работят само в комплект с микропрограмно управление(компютър). Ако аванса е механичен, а не с ел. управление, то тогава останалото ще е във връзка с EGR-системата, която е ясно, че е отстранена и няма проблем. Въпроса е, че ако е електронен - няма кой да го управлява.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
nylon написа:Прегледах пак цялата ти тема и ми изникна един въпрос? ГНП на новия двг изглежда да е Lukas и ми се струва, че е с електронно коригиране на предварението(ел. авансатор). Също така се вижда и потенциометър за положение на газта. Я да кажеш така ли е и ако 'да', как си разрешил този въпрос, защото тези джаджи работят само в комплект с микропрограмно управление(компютър). Ако аванса е механичен, а не с ел. управление, то тогава останалото ще е във връзка с EGR-системата, която е ясно, че е отстранена и няма проблем. Въпроса е, че ако е електронен - няма кой да го управлява.
Точно така,помпата е Лукас.Предишния ДВГ беше с БОШ-ова помпа.Имам приятел в София който е помпаджия и занесох Лукаса при него.Самата помпа има 3 клапана, от които 1 е като нормален клапан,т.е. пускащ нафта към помпата.Та, приятеля елиминира останалите клапани, а на този удължихме жичката и съответно свързах към ел. инсталацията.ЕГР е разкаран и предварението се регулира от раздвижного колело на помпата.Нямам еку,а потенциометъра в/у помпата така си стои.В началото малко пушеше, но след малка корекция на аванса спря и ДВГто работи супер.До онзи ден на магистралата.Утре го дават по топличко и смятам да го захващам с свалянето на мотора и установяването на повредата.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Малко развитие по темата.Днес измерих компресията и положението е отчайващо.Нещата вървят към сваляне на главата,както ме посъветва и Ванката.По тревожно е това което видях при свалянето на дюзите.Втора дюза ,като я свалих,беше цялата в масло.
А това е пръсналото съединение: Утре ще свалям главата и ще получа по-голяма яснота на ситуацията.- nylon
- Мнения: 183
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1988
- Местоположение: Русе
Re: Тransporter Т3 от 1.6TD на 1.9D
Излезе ли на яве какво всъщност се е случило с двигателя ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта