
Понеже миналата седмица си продадох синята бегачка (другия ми бус Т3), реших да се впусна в ново приключение с нов проект T3 Syncro Doka.
Понеже синхрото ми има някакъв проблем (може би с дебитомера) и това се случи точно преди тръгването ми за София, реших да ползвам жокер и позвъних на Иво от Елхово за съдействие.Закачих платформата (тук благодаря на Явор - Вромос) и рано сутринта в понеделник тръгнах.Докато пристигна на Петолъчката и Иво вече беше пристигнал.Прехвърлихме платформата на неговата Т4 и газ за София.Първа спирка Софавто, където оставихме платформата и лична карта, да започват да пишат договора за прехвърляне на бусчето.Втора спирка това време посетих Любо във Враждебна, който е колега от нашия форум.Имаше един комплект стари BF Goodrich (235/70/16), които ще ползвам да обуя на първо време Дока-та и специални благодарности за навременния подарък.
След това посетихме друг адрес, на който един от колегите с нас продаде друг комплект гуми с джанти:
Алъ-веришът вървеше с пълна сила, посетихме и друго място, да погледнем една машина, но това е друга история, която не е свързана с този разказ.
Приключихме с набелязаните задачки и обратно в автокъщата, където вече се бяха събрали приятели от бус-форума.Хубави хора, даже помогнаха да качим бусчето на платформата

Естествено, използвахме идването до Сф, да вземем на връщане два двигателя за колеги от Бургас и Варна.Трябва да се подкрепяме с каквото можем.
Задължителна проверка на гумите.

Релета и предпазители - Тц...

Оправихме документите и поехме към Бургас.По пътя спряхме и на пловдивското Хепи, да изчакаме едни фенове, които донесоха ск.кутия

Малко детайлни снимки със забележките:






Оригиналния цвят е зелен с кафеви кори.

Инсталацията ще ни отвори работа


За разлика от червения, доката е само със заден блокаж.

Оригинално е 5+1, но ще го преправя на 4+1.Като ще премахна и средната преграда, за да може да се минава спокойно назад в кабината.

Мястото на акумулатора, личи си че киселината си е свършила работата.Хубавото е че има донор, от който ще режа необходимите панели и детайли.

Задната част от кочинката


Имам и екстра, работещ оригинален шибидах


Тунинговия ауспух, който вместо да си е отзад до двигателя, с едни тръби отива напред и излиза отстрани


Повърхностна ръжда, която ще изчистя с пясъкоструйката.


Задния кош с някакъв "побългатен" капак.

Рашън пауър, двигател от Лада


Поне са оставили хидравликата, надявам се да работи.

Днес падна голямо разглобяване,накисване с обезмаслител и измиване с пароструйка.Малииии, много мръсотия падна

Някой ден и доката ще порасне като червения






Ето какво излиза от VIN номера:
