Вчера свърших най-цапащата операция до сега, разглобяване на каретата, измиване с бензин на цялата мръсотия, смяна на маншоните и ново гресиране. Всичко това отне около 6 часа, като се наложи да подменя 3 карета, които не ми харесаха, едно беше с луфт, друго пълно с пясък (скъсан маншон) а третото беше такова менте, че нямаше никакви надписи

. Сега всички карета са с щампа VW и съм спокоен в качествата им. Маншоните са GKN, само предните външни са полиуретанови, защото вече няма оригинални в наличност а не ми се чакаше поръчка от Германия.




Работя и по задните спирачки, но се оказа че супортите които имам не стават и утре чакам други.

Докато се занимавах реших да направя една проба, за да преценя доколко навън излиза джаната с фланец 20 мм и джанта с ЕТ 23.




Ето и без фланеца.



В крайна сметка реших да не монтирам фланците, защото гумата излиза доста навън и не ми допада. Поръчах по-дълги шпилки за задните главини на 55 мм. Утре повече...