Още една оферта намерих, само не знам дали е актулна защото обявата е стара.
VW Transporter 4,500 ЛЕВА
Година Септември 1990
Пробег 150,000 км
Гориво Дизел
Скорости Ръчни
Мощност 75 к.с.
Кубатура 1600 см3
Брой врати 2/3 врати
Цвят Жълт
Особености и Екстри
Комфорт: Стерео уредба
Сигурност: 4x4, Центр. заключване
Друго: Серво управление, Бордови компютър
Допълнителна информация
работещо 4х4, налични още 3 бордови буса
Николай Павлов, Раднево
Телефон 0887365071
Качвам снимка на едно Синкро в София, не знам дали се продава, но ако някой има връзки в КАТ може да го намери и да пита, продавало се е 7000 лв.
Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Продал го е човека имал налични обаче не и synchro
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
bullet83m написа:Продал го е човека имал налични обаче не и synchro
Кофти
Колеги, напоследък усещам че съединителя на Синия бус не устисква, някъде да предлагат комплект подсилени съединители за GTI 24 шлици на 215 мм ? Не проявява интерес към керамични, предпочитам са са стандатни с пружини.
- aylin78
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
pach голям касметлия си а с тдито каво стана?смени ли двигателя?маи си сменил буса?или аз нешо не сам про4ел както трябва в форума?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
aylin78 написа:pach голям касметлия си а с тдито каво стана?смени ли двигателя?маи си сменил буса?или аз нешо не сам про4ел както трябва в форума?
За сега само смених гумите и джантите на Синхрото, че с онези малките не можех да го гледа.Аложих едни мерцедесови джанти 15х6 ЕТ31 с гуми 195/80/15.Сега съм в процес на търсене на 16х6 16х7 ЕТ20 или някакви подобни характеристики.Мисля да ги "обуя" с гуми 225/75/16.Във вторник чакам клиент за витарата и ако стане сделката го почвам както трябва, че вече ме сърбят ръцете .Още се колебая за двигателя, ТДИ или някакъв бензин, ама двигателя ще е накрая така че имам още време за мислене.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Екстра ве адаш, буса хубаво се е повдигнал. Точно като за синхро. Те и тия мерцедесовски гуми си му ходят. За двигател ако падне някой 5 цилиндров от старите аудита или от Т4-ка? Ще го мята кат прани гащи на простора. Доколкото разбрах и от руския форум теглото на Т3-ката е около 1400 кг, е то зависи и от модификацията на купето и обзавеждането вътре.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Гореща оферта !!!
Vw Transporter
4800 ЛВ.
Данни:
Дата на производство - октомври 1990 г.
Тип двигател - Дизелов
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Пътнически
Брой места - 8
Брой оси - 2
Пробег - 220000 км
Цвят - Бордо
Особености:
4x4
Застраховка
Серво управление
Стерео уредба
Халогенни фарове
Шибедах
Телефон: 0888 881 234
публикувана в 21:35часа на 16 февруари, 2010год.
Като гледам направо е едно към едно с моя
Vw Transporter
4800 ЛВ.
Данни:
Дата на производство - октомври 1990 г.
Тип двигател - Дизелов
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Пътнически
Брой места - 8
Брой оси - 2
Пробег - 220000 км
Цвят - Бордо
Особености:
4x4
Застраховка
Серво управление
Стерео уредба
Халогенни фарове
Шибедах
Телефон: 0888 881 234
публикувана в 21:35часа на 16 февруари, 2010год.
Като гледам направо е едно към едно с моя
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
И така, проекта продължава с пълни сили.Миналата седмица продадох любимата ми Витара и веднага наместих паричките в новия проект.
Свалихме ск. кутия и предния мост за ревизия и профилактика.За моя радост не намерихме проблеми и забележки в лагерите и зъбчатките (може би реалните км на буса са наистина 120 000 ).Беше ми направило впечатление, че 4-та скорост от време на време лекичко "похърква" при включване и поръчах нов синхронизатор за нея.Оказа се старо аржентинско производство и го доставиха от магазин в Силистра .Първо свалихме и разглобихме предния мост.Както предполагах, виското се беше разхерметизирало и силикона се е смесил с маслото.Ново виско е около 900 евро, но аз няма да го ползвам повече, на негово място слагам муфа, а включването на предния мост ще е последством декуплер и всичко това за някакви си 700 евро
Виското с пиньона:
Как изглежда в предния мост:
Изваждаме виското и на негово място поставяме муфата:
Ето и скоростната кутия:
Първо свалихме корпуса на бъдещия декуплер, измит и опакован замина във Вторник за Германия за преработване.
Ето го и диференциала:
Първичния, вторичния вал и диференциала:
Блокажа:
Измита от маслото, което май ще се окаже че никога не е сменяно откакто е станал автомобил
Ето как изглежда и вакумния инициатор на блокажа.Made in Germany by VDO:
Всичко е измито, смазано и очаквам доставката от Германия за да монтирам подобренията в кутията и да я събираме.Подобренията са две отражателни пластини, които насочват маслото да се стича над най-натоварените лагери.Поръчах също и нова "опашка" на ск. кутия с подходяща дебелина и брой шлици, която е предназначена за подсиления (228 мм. 28 шлици) съединител (оригиналния е 215 мм, 24 шлици).
Вчера закупих и маслото за ск. кутия и предния мост.Спрях се на пълна синтетика Мобил.Преден мост: 1.5 лт. ск. кутия със задния диференциал: 4.5 лт.
Доста се колебаех дали да не сложа минерално масло, но все пак реших да заложа на синтетиката.Дано избора да ми е правилен.
Сега голямата дилема е дввигателя дизел 1.9 TDI AFN 110 к.с. или бензин 1.8T 150 к.с.
Предимства:
Дизел - нисък разход, голям въртящ момент.
Бензин - също много добър въртящ момент, малки вибрации и шум, по-лесен суап.
Недостатъци:
Дизел - по-шумен, силни вибраций, по-сложен суап, средните обороти не са достатъчни за вкуса ми.
Бензин - скъпа турбина, която е най-слабия детайл в двигателя, малко по-висок разход според колега от Смолян, подбивали се леглата на клапаните
Не знам доколко надеждна е електрониката, чета в чуждите форуми че вместо електронна помпа на дизела, слагат M-TDI или казано на БГ - механична помпа.Проблема е че никой не дава подробен проект, кое как става и в последствие, какъв е ефекта в сравнение с оригиналната.
Да допълня само че за да пътувам със 120 км/ч, предавателното число на ск. кутия е такова че трябват около 3300-3500 об/м.Дизела не знам дали ще е икономичен на такива обороти.
За това се сещам на първо четене, помагайте с информация.
Свалихме ск. кутия и предния мост за ревизия и профилактика.За моя радост не намерихме проблеми и забележки в лагерите и зъбчатките (може би реалните км на буса са наистина 120 000 ).Беше ми направило впечатление, че 4-та скорост от време на време лекичко "похърква" при включване и поръчах нов синхронизатор за нея.Оказа се старо аржентинско производство и го доставиха от магазин в Силистра .Първо свалихме и разглобихме предния мост.Както предполагах, виското се беше разхерметизирало и силикона се е смесил с маслото.Ново виско е около 900 евро, но аз няма да го ползвам повече, на негово място слагам муфа, а включването на предния мост ще е последством декуплер и всичко това за някакви си 700 евро
Виското с пиньона:
Как изглежда в предния мост:
Изваждаме виското и на негово място поставяме муфата:
Ето и скоростната кутия:
Първо свалихме корпуса на бъдещия декуплер, измит и опакован замина във Вторник за Германия за преработване.
Ето го и диференциала:
Първичния, вторичния вал и диференциала:
Блокажа:
Измита от маслото, което май ще се окаже че никога не е сменяно откакто е станал автомобил
Ето как изглежда и вакумния инициатор на блокажа.Made in Germany by VDO:
Всичко е измито, смазано и очаквам доставката от Германия за да монтирам подобренията в кутията и да я събираме.Подобренията са две отражателни пластини, които насочват маслото да се стича над най-натоварените лагери.Поръчах също и нова "опашка" на ск. кутия с подходяща дебелина и брой шлици, която е предназначена за подсиления (228 мм. 28 шлици) съединител (оригиналния е 215 мм, 24 шлици).
Вчера закупих и маслото за ск. кутия и предния мост.Спрях се на пълна синтетика Мобил.Преден мост: 1.5 лт. ск. кутия със задния диференциал: 4.5 лт.
Доста се колебаех дали да не сложа минерално масло, но все пак реших да заложа на синтетиката.Дано избора да ми е правилен.
Сега голямата дилема е дввигателя дизел 1.9 TDI AFN 110 к.с. или бензин 1.8T 150 к.с.
Предимства:
Дизел - нисък разход, голям въртящ момент.
Бензин - също много добър въртящ момент, малки вибрации и шум, по-лесен суап.
Недостатъци:
Дизел - по-шумен, силни вибраций, по-сложен суап, средните обороти не са достатъчни за вкуса ми.
Бензин - скъпа турбина, която е най-слабия детайл в двигателя, малко по-висок разход според колега от Смолян, подбивали се леглата на клапаните
Не знам доколко надеждна е електрониката, чета в чуждите форуми че вместо електронна помпа на дизела, слагат M-TDI или казано на БГ - механична помпа.Проблема е че никой не дава подробен проект, кое как става и в последствие, какъв е ефекта в сравнение с оригиналната.
Да допълня само че за да пътувам със 120 км/ч, предавателното число на ск. кутия е такова че трябват около 3300-3500 об/м.Дизела не знам дали ще е икономичен на такива обороти.
За това се сещам на първо четене, помагайте с информация.
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Механи4на ТДИ помпа предлага Бернд Йегер
http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLI ... r_tdi.html
Не знам дали скоростите ще издържат на въртящият момент на ТДИто, а турбо бензин е още по лоша комбинация: много Нм и много обороти. 1,8Т имат здрави турбини, според мен, понеже работят на по ниско налягане от дизелите.
Как направи центровката на диференциала? 4ел съм 4е трябват специални инструменти.
Успех!
http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLI ... r_tdi.html
Не знам дали скоростите ще издържат на въртящият момент на ТДИто, а турбо бензин е още по лоша комбинация: много Нм и много обороти. 1,8Т имат здрави турбини, според мен, понеже работят на по ниско налягане от дизелите.
Как направи центровката на диференциала? 4ел съм 4е трябват специални инструменти.
Успех!
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
rusty написа:Механи4на ТДИ помпа предлага Бернд Йегер
http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLI ... r_tdi.html
Не знам дали скоростите ще издържат на въртящият момент на ТДИто, а турбо бензин е още по лоша комбинация: много Нм и много обороти. 1,8Т имат здрави турбини, според мен, понеже работят на по ниско налягане от дизелите.
Как направи центровката на диференциала? 4ел съм 4е трябват специални инструменти.
Успех!
Берн го знам, ама цената му не ме устройва.Направих поръчка от http://www.syncro-services.com/index_eng.html
За 1500 евро получвам: декуплер с муфата заместваща виското, четири подсилени амове Триалмастер, опашка за ск.кутия с размер за 228 мм. съединител, пластините за ск.кутия които подомагат смазването, два подсилени ама за задния капак.
Четох за много суапове и ако няма наистина големи извращения, кутията издържа.Американците са правили доста проекти и общото мнение е че без проблем поема 200 Нм.Центровката ще я правим като дойдат частите от Германия, че там малко съм притеснен.Писах им, отговориха ми с оферта, после им писах че им пращам корпуса за декуплера, после още едно писмо и още никакъв отговор.Днес позвъних и на телефона, но само секретаря се включи.Оставих им съобщение и ще видим.
На синия бус нали сменях лагерите на кутията, там по усет я направи един колега, който цял живот само с Фолксвагени се занимава и вече колко време го карам, няма никакви шумове или проблеми.
Замислих се и да оставя стария двигател, който е без електроника и от това по-безпроблемен.Лятото от оффроуд форума обмисляме експедиция до Украйна и Русия и не ми се иска да остана в пущинака, заради проблеми със сложните двигатели.В момента събирам инфо как може да се "пипне" 1.6TD JX 70к.с за да вдигна мощността и макс. въртящ момент.Ето снимка на експедицията, около 5500 км.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
А няма ли да е по-добре ABF мотор вместо 1,8T? Или от някое от аудитата. С двигател от Т4 никой ли не го е правил досега? 5 цилиндровия бензинов или дизел ше му дойде екстра. Купето все пак не е леко, а и синкрото има и допълнителни килограми и трансмисии които си искат въртящ момент...
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
KingoftheROAD написа:А няма ли да е по-добре ABF мотор вместо 1,8T? Или от някое от аудитата. С двигател от Т4 никой ли не го е правил досега? 5 цилиндровия бензинов или дизел ше му дойде екстра. Купето все пак не е леко, а и синкрото има и допълнителни килограми и трансмисии които си искат въртящ момент...
5-цилиндровете на Ауди и Фолксваген са с дръг фланец и става филм, който не ми се гледа Отделно са и доста по-масивни и тежки.Днес говорих с колега от Варна и спазарих двигател 1.6ТДИ от Ауди Б4 с мощност 82 к.с. Надявам се с малко пипване поне още 15 да добавим и положението ще е поносимо.Освен това турбината е с водно охлаждане, отделно има маслен радиатор за охлаждане и на маслото и температурно буса ще е по-добре обезпечен.Не ми се иска да слагам някакви сложни електроники, който не знам къде ще откажат и ... става сложно ако си далеч от цивилизацията.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Днес ми пристигнаха новите джанти от Mercedes 7х16 ЕТ 31 5х112, за съжаление са само четири, ако някой има една за продаване да си каже, че резервната няма на какво да я монтирам.Още търся и пет гуми BF Goodrich AT 225/75/16
Също така искам да закупя една 6х15 ЕТ 31 5х112, за да допълня и другия комплект.Освен джантите пристигнаха и тампони, шарнири, маншони, лагери за задните главини, все хубави неща за предницата Вчера си спазарих и две огледала от ЛТ, по-здрави от оригиналние пластмасови и доста отварят визията на буса.
Също така искам да закупя една 6х15 ЕТ 31 5х112, за да допълня и другия комплект.Освен джантите пристигнаха и тампони, шарнири, маншони, лагери за задните главини, все хубави неща за предницата Вчера си спазарих и две огледала от ЛТ, по-здрави от оригиналние пластмасови и доста отварят визията на буса.
- Ivaile
- Мнения: 552
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Изв.,а в кой бус са правени снимките на резервните чаркове?Тези седалки са като нови!Ако не те затруднява, качи малко снимки на бусовете си-така и не видяхме "синята птица" в завършен вид,с обновения интериор...
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект VW T3 Caravelle Syncro 4x4
Ivaile написа:Изв.,а в кой бус са правени снимките на резервните чаркове?Тези седалки са като нови!Ако не те затруднява, качи малко снимки на бусовете си-така и не видяхме "синята птица" в завършен вид,с обновения интериор...
Снимките са правени в червеното синхро, синия ще го наснимам като се оправи времето.Хем да му направя едно основно почистване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта