MuTa4eTo написа:С този обратен ход, рейката да не е от някоя кола с десен волан ?
Не, просто буса е малко по-различна система.
MuTa4eTo написа:С този обратен ход, рейката да не е от някоя кола с десен волан ?
ivkata написа:Може би има значение къде седи рейката спрямо гредата на предния мост,дали е пред или зад нея ,тогава има някаква логика в обратните движения дето ги има.
BUS1988 написа:Днес получих последната пратка ц части за ск. кутия, така че вече може да почнем събирането й.
Ето и снимка на въпросния 3-4 slider, специална изработка от WEDDLE INDUSTRIES USA.
И една снимка на всичките части за скоростната кутия малко преди да се сложат в нея
batchi написа:няма да збъркаш ако смениш и двата лагера на дефернциала
PACH написа:batchi написа:няма да збъркаш ако смениш и двата лагера на дефернциала
Ако няма видимо износване и леглата на лагерите са ОК, няма смисъл да се сменят ако са в добро състояние.
Важно е и на какви километри е кутията и с какво масло е карана
batchi написа:PACH написа:batchi написа:няма да збъркаш ако смениш и двата лагера на дефернциала
Ако няма видимо износване и леглата на лагерите са ОК, няма смисъл да се сменят ако са в добро състояние.
Важно е и на какви километри е кутията и с какво масло е карана
видимо износване може да се види на едната гривна на лагера а на другата под ролките как,те са наи ефтини от всички части на тая кутия няма смисал да се оставят старите
PACH написа:MuTa4eTo написа:С този обратен ход, рейката да не е от някоя кола с десен волан ?
Не, просто буса е малко по-различна система.
Glove написа:PACH написа:MuTa4eTo написа:С този обратен ход, рейката да не е от някоя кола с десен волан ?
Не, просто буса е малко по-различна система.
Ако си намериш рейка от дясна дирекция и я сложиш за лява няма ли да стане?!
PACH написа:Браво колега, честити ти придобивки
Избра ли с какво масло ще караш кутията ?
Радвам се че и твоя проект напредва, на двигателя ще има ли профилактика ?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта