Историята да един syncro camper.....
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: Историята да един syncro camper.....
BUS1988 я сподели за въртящата се основа нещо повече.. Готова ли я взе или бе вложена инженерна мисъл?
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
galyaradeva написа:BUS1988 я сподели за въртящата се основа нещо повече.. Готова ли я взе или бе вложена инженерна мисъл?
Свалена е от друг бус, не е правена.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Историята да един syncro camper.....
Нямам думи просто
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Историята да един syncro camper.....
Страхотен бус, правен с любов и мерак.
Модела синхро е невероятна машина, още повече в добри ръце като твойте. Поздравления за хубавата тема и старанието с което си описал всичките действия.
Мога ли да попитам с какви халогени си? И доволен ли си от тях?
Модела синхро е невероятна машина, още повече в добри ръце като твойте. Поздравления за хубавата тема и старанието с което си описал всичките действия.
Мога ли да попитам с какви халогени си? И доволен ли си от тях?
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Mihailov78 написа:Мога ли да попитам с какви халогени си? И доволен ли си от тях?
Не съм сменил халогените, иска ми се да ги сменям обаче, не съм доволен от тях. Ако някой има опит и може да предложи нещо ще му бъда благодарен
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
След демонтирането на полуоската от резервния бус за да се постави на място на полуоската с счупеното каре какво откривам! Карето е здраво и само 6те болтове са скъсани, тези който са от страната на колелото. Поставяне на нови болтове и всичко е готово! Просто късмет.
Продължавам с нещо което от много бреме исках да правя - монтиране на дизелова печка за отопление.
Фактически буса има фабрично дизелова печка webasto, само че тя служи предимно за да затопли двигателя за да се избегне студен старт през зимата и затова върти водата на двигателя и съответно хърчи много ток. Затова е направена така че да се изключва автоматично след 30 минути работа.
Естествено след като водата стигне определена температура почва и купето за топли, но всичко в рамките на кръга от 30 минути.
Всичко това означава че печката не е предназначена за работа през цялата нощ за да може да се спи в буса.
След ровене в интернет закупувам от e-bay употребявана дизелова печка eberspacher D2 която служи само за отоплението на купето и съответно хърчи минимално ток.
Печката е скъпият вариант с timer който позволява да се програмира в рамките на една седмица за всеки ден отделно.
За целта се прави елипсовидна дупка на пода на буса за монтирането на печката
Сложих ламарината която се вижда с цел да се предпази дървеният под на буса от топлината на ауспуха на печката която ще минава от там.
Ето и буса по време на операцията
Прави се и се монтира планка с отвори за да минава ауспуха, тръбата откъдето влиза въздуха за процеса на горенето и тънката тръбичка за дизела.
Отвора на тръбата за въздуха трябва да е далече от ауспуха за да приема чист въздух печката.
Слага се помпичката за горивото която е заедно с комплекта, като най добре е да се сложи под ъгъл както се вижда на снимката
Печката работи много тихо и спокойно и топлината която се произвежда е невероятна!
Нямам търпение да го пробвам с предстой на планината през зимата!
Мисията приключва с монтираме на малки капачки за джантите с емблемата на vw които ми изпратиха от Германия
Ето и как изглеждат на самия бус
Продължавам с нещо което от много бреме исках да правя - монтиране на дизелова печка за отопление.
Фактически буса има фабрично дизелова печка webasto, само че тя служи предимно за да затопли двигателя за да се избегне студен старт през зимата и затова върти водата на двигателя и съответно хърчи много ток. Затова е направена така че да се изключва автоматично след 30 минути работа.
Естествено след като водата стигне определена температура почва и купето за топли, но всичко в рамките на кръга от 30 минути.
Всичко това означава че печката не е предназначена за работа през цялата нощ за да може да се спи в буса.
След ровене в интернет закупувам от e-bay употребявана дизелова печка eberspacher D2 която служи само за отоплението на купето и съответно хърчи минимално ток.
Печката е скъпият вариант с timer който позволява да се програмира в рамките на една седмица за всеки ден отделно.
За целта се прави елипсовидна дупка на пода на буса за монтирането на печката
Сложих ламарината която се вижда с цел да се предпази дървеният под на буса от топлината на ауспуха на печката която ще минава от там.
Ето и буса по време на операцията
Прави се и се монтира планка с отвори за да минава ауспуха, тръбата откъдето влиза въздуха за процеса на горенето и тънката тръбичка за дизела.
Отвора на тръбата за въздуха трябва да е далече от ауспуха за да приема чист въздух печката.
Слага се помпичката за горивото която е заедно с комплекта, като най добре е да се сложи под ъгъл както се вижда на снимката
Печката работи много тихо и спокойно и топлината която се произвежда е невероятна!
Нямам търпение да го пробвам с предстой на планината през зимата!
Мисията приключва с монтираме на малки капачки за джантите с емблемата на vw които ми изпратиха от Германия
Ето и как изглеждат на самия бус
- soaring
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Историята да един syncro camper.....
Браво колега! Очарован съм!
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Историята да един syncro camper.....
Супер .
Колко ти излезе печката .
Колко ти излезе печката .
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
chato написа:Супер .
Колко ти излезе печката .
Въобще не е евтина, към 400 GBR излезе но си заслужава и последната стотинка
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Историята да един syncro camper.....
[quote="BUS1988Въобще не е евтина, към 400 GBR излезе но си заслужава и последната стотинка[/quote]
Ами имайки прдвид,че газовата ми "Трума"(която замина ),нова е 700-900 EURO ,предпочитам като твоята.
Ами имайки прдвид,че газовата ми "Трума"(която замина ),нова е 700-900 EURO ,предпочитам като твоята.
-
- Мнения: 1741
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Историята да един syncro camper.....
браво..супер е бусчето
- batchi
- Мнения: 290
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Историята да един syncro camper.....
Колега пробва ли печкта?Че взех и на моя бус една 1800 вата,но ми казват
че няма да може да смогва в минусови температури.Знаеш ли нещо по въпроса?
че няма да може да смогва в минусови температури.Знаеш ли нещо по въпроса?
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
batchi написа:Колега пробва ли печкта?Че взех и на моя бус една 1800 вата,но ми казват
че няма да може да смогва в минусови температури.Знаеш ли нещо по въпроса?
Пробвал съм печката, обаче при тези високи температури навън не мога да ти кажа какво става при минусови температури.
Иначе при външна температура 10 градуса поддържа вътрешна температура 25 градуса.
Самата печка е 2200 вата.
- xcentric
- Мнения: 255
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
- Автомобил: Transporter 2003
- Двигател: TDI - AJT
- Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona
Re: Историята да един syncro camper.....
похвално за всичко което си сътворил по машинката си 10+
пък колкото до печката не вярвам да имаш проблеми с топлото дори и при миносови температури
спал съм с такава печка на над -10 самоче в камион беше баня вътре
пък колкото до печката не вярвам да имаш проблеми с топлото дори и при миносови температури
спал съм с такава печка на над -10 самоче в камион беше баня вътре
- Marian Yachev
- Мнения: 128
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trustenik
Re: Историята да един syncro camper.....
страхотна тема, страхотен автомобил, страхотна работа.....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта