Историята да един syncro camper.....

Бусове проекти или как се грижим за своя любим бус
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот galyaradeva » Вто 11 яну 2011 0:34


BUS1988 я сподели за въртящата се основа нещо повече.. Готова ли я взе или бе вложена инженерна мисъл?




Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Вто 11 яну 2011 19:43


galyaradeva написа:BUS1988 я сподели за въртящата се основа нещо повече.. Готова ли я взе или бе вложена инженерна мисъл?


Свалена е от друг бус, не е правена.


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот Ivailo » Вто 11 яну 2011 23:55


:shock :shock :shock :bowdown :bowdown :bowdown
Нямам думи просто :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот Mihailov78 » Сря 12 яну 2011 13:03


Страхотен бус, правен с любов и мерак. :да:

Модела синхро е невероятна машина, още повече в добри ръце като твойте. Поздравления за хубавата тема и старанието с което си описал всичките действия.

Мога ли да попитам с какви халогени си? И доволен ли си от тях?


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Сря 12 яну 2011 20:08


Mihailov78 написа:Мога ли да попитам с какви халогени си? И доволен ли си от тях?


Не съм сменил халогените, иска ми се да ги сменям обаче, не съм доволен от тях. Ако някой има опит и може да предложи нещо ще му бъда благодарен


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Нед 06 фев 2011 22:09


След демонтирането на полуоската от резервния бус за да се постави на място на полуоската с счупеното каре какво откривам! Карето е здраво и само 6те болтове са скъсани, тези който са от страната на колелото. Поставяне на нови болтове и всичко е готово! Просто късмет.

Продължавам с нещо което от много бреме исках да правя - монтиране на дизелова печка за отопление.
Фактически буса има фабрично дизелова печка webasto, само че тя служи предимно за да затопли двигателя за да се избегне студен старт през зимата и затова върти водата на двигателя и съответно хърчи много ток. Затова е направена така че да се изключва автоматично след 30 минути работа.
Естествено след като водата стигне определена температура почва и купето за топли, но всичко в рамките на кръга от 30 минути.
Всичко това означава че печката не е предназначена за работа през цялата нощ за да може да се спи в буса.
След ровене в интернет закупувам от e-bay употребявана дизелова печка eberspacher D2 която служи само за отоплението на купето и съответно хърчи минимално ток.
Печката е скъпият вариант с timer който позволява да се програмира в рамките на една седмица за всеки ден отделно.

Изображение

Изображение

За целта се прави елипсовидна дупка на пода на буса за монтирането на печката

Изображение

Сложих ламарината която се вижда с цел да се предпази дървеният под на буса от топлината на ауспуха на печката която ще минава от там.

Ето и буса по време на операцията

Изображение

Прави се и се монтира планка с отвори за да минава ауспуха, тръбата откъдето влиза въздуха за процеса на горенето и тънката тръбичка за дизела.
Отвора на тръбата за въздуха трябва да е далече от ауспуха за да приема чист въздух печката.

Изображение

Слага се помпичката за горивото която е заедно с комплекта, като най добре е да се сложи под ъгъл както се вижда на снимката

Изображение

Печката работи много тихо и спокойно и топлината която се произвежда е невероятна!
Нямам търпение да го пробвам с предстой на планината през зимата!

Мисията приключва с монтираме на малки капачки за джантите с емблемата на vw които ми изпратиха от Германия

Изображение

Ето и как изглеждат на самия бус

Изображение


Потребителски аватар
soaring
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот soaring » Нед 06 фев 2011 23:01


:applause: Браво колега! Очарован съм! :beer


Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот chato » Пон 07 фев 2011 10:45


Супер :да:.
Колко ти излезе печката :?: .


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Пон 07 фев 2011 23:24


chato написа:Супер :да:.
Колко ти излезе печката :?: .


Въобще не е евтина, към 400 GBR излезе но си заслужава и последната стотинка


Потребителски аватар
chato
R.I.P
Мнения: 318
Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
Автомобил: VW bus T3
Двигател: 1.6D CS 1981
Местоположение: sofia

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот chato » Вто 08 фев 2011 12:45


[quote="BUS1988Въобще не е евтина, към 400 GBR излезе но си заслужава и последната стотинка[/quote]
Ами имайки прдвид,че газовата ми "Трума"(която замина :bishop ),нова е 700-900 EURO :shock,предпочитам като твоята.


VALENTINO87
Мнения: 1741
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот VALENTINO87 » Вто 08 фев 2011 12:56


браво..супер е бусчето :applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
batchi
Мнения: 290
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот batchi » Сря 09 фев 2011 8:07


Колега пробва ли печкта?Че взех и на моя бус една 1800 вата,но ми казват
че няма да може да смогва в минусови температури.Знаеш ли нещо по въпроса? :beer


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот BUS1988 » Сря 09 фев 2011 19:23


batchi написа:Колега пробва ли печкта?Че взех и на моя бус една 1800 вата,но ми казват
че няма да може да смогва в минусови температури.Знаеш ли нещо по въпроса? :beer


Пробвал съм печката, обаче при тези високи температури навън не мога да ти кажа какво става при минусови температури.
Иначе при външна температура 10 градуса поддържа вътрешна температура 25 градуса.
Самата печка е 2200 вата.


Потребителски аватар
xcentric
Мнения: 255
Регистриран на: Чет 06 яну 2011 21:46
Автомобил: Transporter 2003
Двигател: TDI - AJT
Местоположение: Лясковец / Castagnaro - Verona

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот xcentric » Сря 09 фев 2011 20:54


похвално за всичко което си сътворил по машинката си 10+
пък колкото до печката не вярвам да имаш проблеми с топлото дори и при миносови температури
спал съм с такава печка на над -10 самоче в камион беше баня вътре


Потребителски аватар
Marian Yachev
Мнения: 128
Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trustenik

Re: Историята да един syncro camper.....

Мнениеот Marian Yachev » Вто 01 мар 2011 10:05


страхотна тема, страхотен автомобил, страхотна работа..... :beer :applause:



Върни се в “Моят VW Bus”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта