След няколкократно отлагане най-накрая се пристъпи към замяната на двигателя.
Тук двигателя е готов за пускане в коша.
Вързани са тампоните и водните съединения. Тогава възникна проблем с фланеца. Направиха ми го преди да качим двигателя и първо опираше в капака на клапаните, а после в рога. Сега вземахме мярка от монтирания двигател и се надявам да няма проблем. Наляхме 4 литра масло, но на щеката е 4-5мм под минимума. Някой може ли да ми каже колко масло трябва да се налее?
При връзването на водните съединения компесаторното казанче стана излишно. Това правилно ли е?
Тези дни работата ще продължи по преправянето на изпускателната система.
. Всичко е разкачено и двигателя е готов за сваляне.Предварително бяха закупени лагерчето, в което лагерува опашката и инжекционна помпа за външен монтаж с налягане 1,5 атм. . От стария двигател бяха използвани маховика, картера и маслената помпа. Оказа се, че се сменя не цялата помпа , само хобота, понеже на дизеловата помпа привода е по-дълъг и не става в бензиновия двигател. За съжаление в момента нямам снимки.VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
geodj написа: Наляхме 4 литра масло, но на щеката е 4-5мм под минимума. Някой може ли да ми каже колко масло трябва да се налее?
При връзването на водните съединения компесаторното казанче стана излишно. Това правилно ли е?
Тези дни работата ще продължи по преправянето на изпускателната система.
Здравей, задължително се слага голям бусов (1.6ТД) маслен филтър, и се налива 4.5 литра масло.След като ги налееш си калибрираш щеката според нивото в картера.Компенсаторното казанче е задължително, системата побира много литри които при загряване се разширяват и отиват точно във второто казанче.Бензиновата помпа и намери някакви много меки тампончета за закрепяне, иначе предава много гадна вибрация (шум) на целия бус.Задължително монтирай преди помпата горивен филтър
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
Второто казанче как да го свържа? Около термостата на мотора излиза тънка тръбичка, която влиза в компесаторното на голфа. В момента е свързана към капачката на първото казанче. Как да направя връзката с второто, с тройник или по някякъв друг начин.
Последна промяна от geodj на Пон 06 авг 2012 22:36, променено общо 1 път.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
geodj написа:Второто казанче как да го свържа? Около термостата на мотора излиза тънка тръбичка, кояно влиза в компесаторното на голфа. В момента е свързана към капачката на първото казанче. Как да направя връзката с второто, с тройник или по някякъв друг начин.
Второто казанче се закача към щуцера на капкачката на първото.Махай голфовото казанче и си остави бусовите казанчета.
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
Не ме разбра. Аз казанчето не съм го сменял. Оригинално е така на голфа, от който свалих мотора. Тази тръбичка я свързах към капачката на разширителя на буса. И сега няма как се свържат двете казанчета. Май не е много ясно. Утре ще снимам.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
geodj написа:Не ме разбра. Аз казанчето не съм го сменял. Оригинално е така на голфа, от който свалих мотора. Тази тръбичка я свързах към капачката на разширителя на буса. И сега няма как се свържат двете казанчета. Май не е много ясно. Утре ще снимам.
Рабрах още от предния пост, затова казах махаш голфовото казанче си си ползваш двете бусови.Снимай да видим
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
Здравейте , според мен щуцера на главата за водата на 1.7д е единичен , а при бензиновия мотор на колегата гледам е двоен , щуцера на блока при 1.7 е двоен а при бензина на колегата ми се струва че е единничен , освен това 1.7 дизелова водна помпа има три големи щуцера (липсва малък щуцер) , но тъй като колегата се надявам успешно е успял да навърже маркучите и се двоуми за казанчетата , то според мен има два варианта . Единия вариант е да сложи казанче за водата от тези кръглите, с клапан на капачката и така казанчето зад номера на буса ще остане излишно . Другия вариант е да отреже маркуча, на тънкия щуцер от водната помпа , на един два сантима от щуцера , така че да остане мало растояние за набиване на болт в маркуча и стягане със скоба ( за да се избегне смяна на помпата ), така щуцера ще бъде изолиран и колегата може да си постави оригиналното бусово казанче ако изобщо някога го е имал ,и от капачката му с маркуче до казанчето за приливане .
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
Ivailo G. Ivanov написа:Здравейте , според мен щуцера на главата за водата на 1.7д е единичен , а при бензиновия мотор на колегата гледам е двоен , щуцера на блока при 1.7 е двоен а при бензина на колегата ми се струва че е единничен , освен това 1.7 дизелова водна помпа има три големи щуцера (липсва малък щуцер) , но тъй като колегата се надявам успешно е успял да навърже маркучите и се двоуми за казанчетата , то според мен има два варианта . Единия вариант е да сложи казанче за водата от тези кръглите, с клапан на капачката и така казанчето зад номера на буса ще остане излишно . Другия вариант е да отреже маркуча, на тънкия щуцер от водната помпа , на един два сантима от щуцера , така че да остане мало растояние за набиване на болт в маркуча и стягане със скоба ( за да се избегне смяна на помпата ), така щуцера ще бъде изолиран и колегата може да си постави оригиналното бусово казанче ако изобщо някога го е имал ,и от капачката му с маркуче до казанчето за приливане .
Точно затова се слага еднопортово фланче на блока, както е в оригинал на бусовете и за предпочитане цяла бусова водна помпа в комплект с "крив" долен извод за водата, за да не опира маркуча в лявата пета на мотора.Така си ползваш оригиналните маркучи и всичко заспива
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
Еееее, я сега го обяснете по-просто.
Това е сегашното положение. Тънкото маркуче от капачката на първото казанче влиза в двигателя, а не във второто зад номера, което става излишно. Този изход от двигателя ли да запуша както съветва колегата Игнатов, така ли да остане или нещо трябва да се смени. Ако е последното - какво? Пач, какво е това еднопортово фланче на блока?- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
geodj написа: Пач, какво е това еднопортово фланче на блока?
Виж тази снимка, от тук трябва да излезе само една тръбичка, към която се закача единия маркуч за малкия кръг, при теб изводите са два.Намери си един дизелов бус за мостра и изкопирай закачането на водната система.По-хубаво от оригиналното в случая няма.
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
Този еднопортов фланец може ли да се свали от стария мотор и какво правим с тънкото маркуче?
PS: Въздушен филтър от какво да сложа, понеже стария си е към двигателя?
PS: Въздушен филтър от какво да сложа, понеже стария си е към двигателя?
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
Здравейте , колега мисля че термостата тие на водната помпа . Ето снимка как съм запушил въпросното място за което питаш , ако не искаш да го запушваш то смени го с друго, което няма този извод за малкото маркуче , Фланчето за което пише PACH, би трчбвало да го имаш на главата на стария мотор, и ми се струва, че ще стане ,в него се свързва маркуча , който идва от парното (най вероятно ) ,или от радиатора (няма значение ), гледам нямаш охладител на масления филтър , и маркучите които би трябвало да са за него , си ги одрязал ,и си ги свързал , но нестава много ясно от снимките точно как , според мен би трчбвало един към друг , при ословие че смениш това двойно фланче на главата с единично , от твоя стария мотор.
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
Разбрах те колега. Днес огледах двата мотора и разбрах какво ми говорите. Маркучите на охладителя са свързани един към друг, като тръбата е смачкана, за да се намали сечението.
Какво ще кажете за въздушен филтър? За сега се сещам за спортен филтър. Някакви мнения?
Какво ще кажете за въздушен филтър? За сега се сещам за спортен филтър. Някакви мнения?
- p-sound
- Мнения: 318
- Регистриран на: Пет 02 апр 2010 23:16
- Автомобил: VW T3 Caravelle
- Двигател: MV 1990
- Местоположение: varna
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
Ако ще го караш на газ някога спортния не е добра идея.
Увеличава доста притока на въздух и трудно се наглася и вдига разхода.Другия вариянт е да си направиш нещо като половин фуния и да запушиш долната му част с цел да се намали малко въздуха.
Иначе на АВС-а сме сложили оригинален от дизела с цилиндрична кутия с лека чупка в маркучите и е наврян в долапа зад гумата.
Увеличава доста притока на въздух и трудно се наглася и вдига разхода.Другия вариянт е да си направиш нещо като половин фуния и да запушиш долната му част с цел да се намали малко въздуха.
Иначе на АВС-а сме сложили оригинален от дизела с цилиндрична кутия с лека чупка в маркучите и е наврян в долапа зад гумата.
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Т3 Дока сърдечна трансплантация
p-sound написа:Ако ще го караш на газ някога спортния не е добра идея.
Увеличава доста притока на въздух и трудно се наглася и вдига разхода.Другия вариянт е да си направиш нещо като половин фуния и да запушиш долната му част с цел да се намали малко въздуха.
Иначе на АВС-а сме сложили оригинален от дизела с цилиндрична кутия с лека чупка в маркучите и е наврян в долапа зад гумата.
Това от какъв дизел е? И ако може снимка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта