Ръчната не държи,лоста се вдига чак до горе,и нищо. Днес легнах отдолу да я стегна,обаче лостът на който има гайка за затягане беше доста ръждясал,и не се отви. Тогава реших да го откача от самата ръчна в купето,края е като ухо,и се държи от един шплент със зегерка, и да го издърпам.Откачих от ръчната и после дръпнах отново под буса,и излезе тоя лост,ама на края дето беше ухо при ръчната в купето,сега нямаше ухо ,а беше с резба. Светнах с фенер отдолу към мястото където е ръчната и видях че има нещо като жило с вътрешна резба,и се оказа че тоя лост се завива в това жило,и така излиза,но при мен явно е било на косъм завито,и затова излезе с леко дръпване. Демек не трябваше да откачам ухото от ръчната,а направо да завъртя лоста от долу да се отвие. Купих нов лост от железарията във вид на шпилка,неръждавейка,завих го без проблем за жилото,и го закачих към задните жила. Натегнах гайката,ръчната дойде на първи зъб,обаче пак не спираше колелата. Жилата към барабаните си се движат при опън,леко държи ,но колкото да не заспи. Стария собственик каза че е сменил скоро накладките,но аз нямах време да отворя барабана.
Има ли нещо което трябва да проверя при барабаните,или настроя?,ми е въпросът колеги.
Писах толкова много за да е ясно как се маха лостът до ръчната а пък там няма много видимост щото минава над резервоара.
Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Свали барабаните и почисти самонатягащия механизъм, след това го регулирай докато отвори челюстите така че да съвсем леко да суркат барабана, почти да не се усеща съпротивление.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Стария собственик ако е разменил регулиращия механизъм ляво дясно колело,никога няма да имаш ръчна.Имах такъв случаи на нашия съфорумник Бат Зари.
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
PACH написа:Свали барабаните и почисти самонатягащия механизъм, след това го регулирай докато отвори челюстите така че да съвсем леко да суркат барабана, почти да не се усеща съпротивление.
Предполагам този механизъм е в барабаните,така ли?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
detebg написа:PACH написа:Свали барабаните и почисти самонатягащия механизъм, след това го регулирай докато отвори челюстите така че да съвсем леко да суркат барабана, почти да не се усеща съпротивление.
Предполагам този механизъм е в барабаните,така ли?
Дам това са едни кръгли детайли с много зъби по периферията.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Има и друг начин за стягане на ръчната спирачка ,койтое доста изнервящ. Зад барабаните има предпазна ламарина , на която има две гумени тапи. Като се извади едната се вижда нивото на феродото колко е износено (колко остава) , а другата е за това кръгло назъбено колело. Като се махне гумената тапа се светва с един прожектор за да може да се види назъбеното колело , което трябва да се върти за да се стегне ръчната спирачка .Върти се (чагърка се )през отвора я с подходяща отверка я с мини островърхи подкривени клещи . Докато челюстите блокират барабана , след това се връща малко на зад да освободи и е готово . Кофтито е ,че трудно се върти и има голяма вероятност да го въртиш в обратна посока (да свиваш челюстите а не да ги отваряш) на друго то колело това зъбно колело се чагърка точно в обратната посока за да разтваря от предното , което се предполага че си разбрал на къде се върти.
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Днес ми дойде на гости Жоро от Варна да се запознаем. С негова помощ оправих ръчната. Оказа се че стария собственик леко е сгрешил в монтажа на нови накладки. Въпреки че въртях зъбното колело за да се регулират накладките нямаше ефект,и тогава Жоро забеляза че лостът който на който е това зъбно колело стои по нагоре в частта си която се свързва с лоста на който е жилото на ръчната. Просто го бутнах с отверка по надолу,и то си щракна на мястото си,и сега имам ръчна. Колко малко нещо,а пък ми блокира цялата ръчна.
- MrDiesel
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 05 юни 2006 19:14
- Автомобил: vw t3 Caravelle
- Двигател: SUBARU EJ 25 DOHC
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Поздравления за колегата Митко-много е надъхан да вкара в ред най-важната част на автомобила.Без никакво притеснение на полеви условия легна под буса за да отпусне лостовата система.Всички знаем,че със спирачките шега не бива особено когато возим и любимите си хора.
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Здравейте. Не ми работи отчитането на гориво,дадох ток на уреда в таблото и стрелката се движи,значи е здраво се предполага. Искам да попитам има ли достъп до сондата в резервоара,или трябва да го свалям,и къде още мога да търся причина да не работи,и как.
Също открих някакво пластмасово резервоарче което седи точно над тръбата за пълнене на резервоара от което излизат две тръбички,но не се вижда къде отиват,и също не виждам от някъде да се пълни,и с какво,и за какво е .
Също открих някакво пластмасово резервоарче което седи точно над тръбата за пълнене на резервоара от което излизат две тръбички,но не се вижда къде отиват,и също не виждам от някъде да се пълни,и с какво,и за какво е .
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Трябва да свалиш резервара за да стигнеш до сондата.А след като го свалиш ще видиш къде отиват тези тръбички,от пластмасовите резерварчета,а по точно това са отдушниците.Като извадиш сондата провери и кабелите.
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Свалих резервоара,и сондата на сухо си отчита на датчика в таблото. Три кила кал имаше върху него. Обаче не мога да разбера за какво са тези два отдушника, няма газове нещо ,или налягане. Понеже в момента трудничко ми се струва да ги вържа всички маркучи на отдушниците ,ако не ги вържа какъв ще е ефекта?
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Първо честит ти бус Дано обичаш да си правиш сам колите, защото тези бусове са едни много добри автомобили, но изискват постоянна грижа и работа по тях. Вентилацията на резервоара не случайно е толкова сложна, това основно е породено от сложната форма на резервоара. Има много "джобове" където се събират изпарения под налягане. Тази система ги освобождава и ги връща обратно при спад в налягането. Освен това ако я няма ще е невъзможно да напълниш напълно резервоара, "джобовете" с въздух ще останат по различните части и ще събереш малко гориво, като допълнение и пистолета на бензиностанцията ще изключва поради обратните изпарения. Накратко - не са се тормозили излишно с тези много маркучи, не е препоръчително да ги махаш.
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Понеже четох тук че джанти от Мерцедес 5/112 стават на Транспортера,и взех че пробвах една метална от 124 ка,15 цола. Пробвах отпред и болтовете станаха,обаче като ги позавих,джантата при въртене почна да опира някъде,сигурно в сп. апарат. Дали трябва нещо да преправя?
Също да попитам и за едни други джанти с размери 7jx15h2. Ето и снимка.Дали ще станат?
Също да попитам и за едни други джанти с размери 7jx15h2. Ето и снимка.Дали ще станат?
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Ако опират на сп.апарат спасението е със фланци.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Здравейте. Купих си Т3,и имам въпроси....и решения
Я си купи правилни джанти с ЕТ от 24 до 38 и си спести филма с фланците.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта