Представям новата си придобивка Т3 Posthochdach 1984 1,6 D. Скоростната кутия е 4 степенна DY най-бавната, наложаща е смяната с по-бърза. Двигателя е в добро състояние, но винаги може да има изненади. Купето няма изгнило и има долу горе линия, но е китосвано и боядисвано с четка в явно нетрезво състояние . Проекта е бус за разходка и почивка, а пък и занимавка като пораснахме вече за конструктори [attachment=1]
Прикачени файлове
Идеята е малко повече място за багаж и спане отколкото в Т4-ката
Премахване на полиуретана от горните вежди над прозорците уплътняващ надстройката (голяма кушия) почистване до чист метал. Третиране с концентрирана фосфорна киселина местата където не може да достигне четката, след това MrZink, грунд, нов полиуретан Den Brawen.
Седалките се преправят. Работа за около 2 часа. Използвах от стари бусови седалки плъзгащите релси и заключващите пръчки. С ъглошлайфа отделих само релсите от задната част където са механизмите . Стойките на Рено седалките са по на 3 винта, развиват се и ги обърнах обратно и навътре за да намаля височината ( могат да се използват и Г образни планки или винкел). Където някоя гънка пречи я махам с ъглошлайфа пробиват се няколко отвора за закрепване където е удобно. Релсите се поставят върху стойките като е много важно между осовото разстояние на релсите. Пробиване и закрепване с винтове М6. Поставих и оригиналните пръчки и пружините скоби за да държат пръчките надолу и това е. Съжалявам, че не направих снимки.
Какъв язовир, какъв Септември месец бе Валка, да вземе да се появи колегата с хубавия проект направо на 6та балканска среша която е след 26 дена, а до Септември има време да мислиме!