Движение на ТИР-ове по магистрали

Нормативна уредба - Закон за движение по пътищата, правилник за прилагането му, нарушения, актове и наказателни постановления. Глоби и административни мерки и обжалване.
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19313
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Движение на ТИР-ове по магистрали

Мнениеот stefan4o » Сря 23 юли 2025 15:14


И на мен не ми се струва добра идея това за ТИР-овете. И без това се търси причина за щяло и нещяло да се вдигат цените... :wink




cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2008
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Движение на ТИР-ове по магистрали

Мнениеот cecoa1 » Сря 23 юли 2025 17:04


group® написа:
cecoa1 написа:Що преди да защитаваш идеята за такава пълна забрана, не пробваш да покараш известно време също без да изпреварваш?!


Иначе по темата.
Мисля, че драматизираш и преекспонираш проблемите на това ограничение. Нямам намерение да оспорвам всеки детайл и да ровя, колко точно са ти наклоните, да смятам, колко ще е разликата и т.н. Сметки достатъчно съм дал по-горе.

По същия начин мога и аз да започна с драматизации за спасени човешки животи, намаляване на катастрофи и т.н.
Но няма смисъл. Нито ти мен ще убедиш, нито аз теб.
Всеки четящ също си има неговото мнение и наблюдения.


Аз пак казвам, не ми е целта да драматизирам, нито да преекспонирам. Просто казвам, че професията си е непривлекателна и така, а ако поставиш и някакви влошаващи условията императивни забрани, от които далеч не винаги и не навсякъде има смисъл, само можеш да я направиш още по-непривлекателна и далеч по-изнервяща.
Нямам и за цел да те убеждавам, просто очевидно не можеш да се поставиш на мястото на тези хора - с няколко дълги пътувания годишно, без да бързаш, и нещата ти се виждат по определен начин. Казваш, не си виждал бавно движещи се, ама това било рядко и т.н. Ама като пътуваш всеки ден по много, тия неща, които според теб са рядкост, почват да стават ежедневие, а често и по няколко пъти на ден... Отделно, те притискат и други фактори, и нещата почват да изглеждат по съвсем друг начин. И няма лошо да има смислени забрани, които е добре да се спазват, но не и такива за навсякъде без смислена причина.
Не мога да разбера, толкова ли не е ясно, че повечето безсмислени забрани и ограничения, са просто излишни хранилки за едни хора с униформи, на които скоро им вдигнаха заплатите, и им купиха хубави нови служебни коли. И искате още излишни забрани, които в голямата част от света въобще ги няма?! Или се утешавате, че тия забрани няма да са за вас, а за "другите", то у нас това е националн черта - да има правила, ама за другите. И на другите да им е зле, та да сме нещо повече ли... :rolleyes Ама няма други, щом ще цакат някого без причина, вероятно ще стигнат до всички...(Нимьолер нЕма да цитирам).


Потребителски аватар
PlamenDimitrov1
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 11 дек 2017 19:58
Автомобил: golf 3 GTI _ 1Y
Двигател: ABF 95 _ 1Y 93

Re: Движение на ТИР-ове по магистрали

Мнениеот PlamenDimitrov1 » Сря 23 юли 2025 17:25


Ето ви една реална ситуация:
Преди 4-5 години, когато бащата беше тираджия, имаше следната реплика "тираджията на пътя работи, а ти не - той е и ограничен по време в което може да кара, та 10-20-30 минути са от значение" в което има резон.
Допълнителна информация, е че различните фирми дават бонуси за различни неща - едни дават за бързо стигане, други за разход (дискордия например), та ако видите тир Х да изпреварва например дискория У ,0да се не чудите защо втория се влачи с 60-70 по баирите, а първия се дразни.

В днешно време обаче, вече бившия тираджия споменава родителите на шофьора когато тир му влезе в лявата лента пред него :mhihi

Та поуката е, че от всяка камбанария различно виждане :))))



Върни се в “ЗДвП, нарушения, глоби, обжалване”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 21 госта