
Оказва се обаче, че и тая система е като оная система с многото камери по светофарите за минаване на червено. Дори по едно време ги даваха по всичките телевизии, че били монтирани хипер мега камери и всичко щяло да става автоматично.
В интервю с някой от центъра за видео наблюдение се оказа, че автоматично на екрана се боядисва с вета на светофара за да било по лесно на оператора да види клипа, който после трябва да прегледа и да изпрати покана на нарушителя да се яви за да му бъде връчена глоба

Та човека тогава каза, че за седмица май били изпратили двеста и няколко покани за глоби и в мен възникнаха някои въпроси.
Явно тия си чоплят в носа, пият кафе и пушат цигари, това са по малко от 30 на ден, разделено на 2-3-4 оператора, сигурно по 10 на човек за работен ден, т.е 20-30 минути, нека да е час работа, а през останалото време кафе и лаф.
Да му се не види, аз минавам през 19 светофара на ден да отида и да се върна на работа, около 40 км като ползвам тангентата и записвам с камерата на колата поне 8-10 минаващи на червено всеки божи ден.
Тия системи просто трябва да се автоматизират, тази за бус лентите и тази за червеното, правиш нарушението, снимат ти номера и глобата пристига на следващия ден. КАТ забързаха доставянето на снимките, не знам как точно стана, може би назначиха повече хора, защото те също като те снимат с триногата някой трябва да попълни и издаде фиша за нарушението, но същото трябва да стане и с многото камери не само в столицата, а навсякъде.
Другото което трябва да се направи е автомобили без обозначение само с вътрешни буркани и може би табели на задното стъкло като в немско и всяко едно нарушение да бъде санкционирано.
Миналата година журналист от бтв в тяхна кола качи някакъв шеф от кат София, два часа се возиха и снимаха в южните квартали. За два часа катаджията констатира над 200 нарушения. Забранен обратен завой, забранен ляв завой през непрекъсната линия, минаване на червено, жълто, оранжево и портокал, говорене по телефона, не поставяне на колан, необезопасено дете, отнемане на предимство, не спиране на пешеходна пътека и още доста други нарушения.
Смятам, че ако има тия кой да ги глоби 2-3 пъти в месеца по 50-100 лв и ще се замислят за следващия месец.
На места с чести нарушения може и двама пешаци да се поставят, а тези места се знаят.
Пред балканстар в където беше в Хаджи Димитър целият квартал прави забранен обратен завой, а точно тамм където въртят има каска на загинал моторист, въртят покрай каската и на никой не му прави впечатление. Двама полицаи пеши патрул за ден могат да напишат стотина фиша поне
Просто трябва много работа да се свърши и КАТ трябва да заработи, само с нови патрулки и камери не става